Zvláštní zvuk
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Zvláštní zvuk
Ahoj,
chci se zeptat mam GR.Punto 1,2 a kdy? je v techto studenych mesicich motor studeny a jsou zapnuta světla,tak motor piska jak kdyby byl řemen ?patny nebo co...je to jen do doby ne? se zahřeje motor,anebo kdy? vypnu světla tak to odezní-co by to mohlo byt je to normalní?
A kdy? mam zapnute topení na plno,tak foukaní je zavysle na tom,zda jedu nebo mam jen volnoběh,kdy? jedu fouka hodně,kdy? stojím fouka slaběji.-je to normal?toto jsem měl i u stila ale ne u Bravy.
chci se zeptat mam GR.Punto 1,2 a kdy? je v techto studenych mesicich motor studeny a jsou zapnuta světla,tak motor piska jak kdyby byl řemen ?patny nebo co...je to jen do doby ne? se zahřeje motor,anebo kdy? vypnu světla tak to odezní-co by to mohlo byt je to normalní?
A kdy? mam zapnute topení na plno,tak foukaní je zavysle na tom,zda jedu nebo mam jen volnoběh,kdy? jedu fouka hodně,kdy? stojím fouka slaběji.-je to normal?toto jsem měl i u stila ale ne u Bravy.
I Love Italians Cars//Made in Italy//Made in Fiat
Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.
Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.
To fukani si mal asi aj na Brave, len si to neuvedomujes. My sme mali Punto 1 a pri jazde "fukalo" na napr.jednotke viac ako ked som stal a teraz mam ten isty pocit.
Ten zvuk, ak je to moc pisklavy zvuk tak asi presmykuje remen alternatore kt. musi davat vacsi vykon ako bez svetiel, mozno kecam, len ma to napadlo ako jedna z moznosti
Ten zvuk, ak je to moc pisklavy zvuk tak asi presmykuje remen alternatore kt. musi davat vacsi vykon ako bez svetiel, mozno kecam, len ma to napadlo ako jedna z moznosti
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011
-
- Profík
- Příspěvky: 1174
- Registrován: ned dub 08, 2007 17:57
- Bydliště: Čáslav, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Marcel píše:To samé mi dělalo na Renaultu a na Audi, pískání řemene za studena. Je to ?patný, nebo volný řemen. Kdy? k tomu je?tě zapne? jakýkoli spotřebič (světla, topení, ...), alternátor nestíhá dobíjet, proto?e (volný - ?patný) řemen se protáčí na kladce a píská.
Absolutní souhlas - zkontroloval bych řemen alternátoru (stav, napnutí)
pokud je řemen OK tak nechej si přeměřit baterii a alternátor
Dynamic 1,2 65k 5D Magnetico Blue
Pánové, já to nevidím tak jednoznačně (myslím tím to foukání ventilátoru při volnoběhu) U star?ích aut s karburátorem to bylo jasné: ni??í otáčky alternátoru (motoru) na volnoběh způsobovaly pokles intenzity světel, ni??í otáčky ventilátoru topení a podobně. Důvod zde byl napsán - ni??í napětí v palubmí sítí (alt. při provozních otáčkách dává min. 14V, u nových aut bě?ně i 15 - 15,5 V).
Ale dneska u? v?echna auta vybavená vstřikováním a řídící jednotkou, tento pokles eliminují tím, ?e ŘJ si při poklesu otáček motoru vlivem zatí?ení altíku, sama přidá otáčky, právě aby bylo zaji?těno plné dobíjení baterky a zásobení spotřebičů i na volnoběh (jasný příklad je zapnutí klimy). To je zmíněno u v manuálu k autu.
Gawryho pískající řemen nejspí? za chvilku přestane tak rychle jak začal, a? si zase trochu "sedne". Mo?ná bude potřebovat napnout, GP s klimou má napínák automatický, bez klimy myslím ne (viz manuál - servisní úkony po xxxx km).
Tak, to jsem ale vyblil moudrostí....
Ale dneska u? v?echna auta vybavená vstřikováním a řídící jednotkou, tento pokles eliminují tím, ?e ŘJ si při poklesu otáček motoru vlivem zatí?ení altíku, sama přidá otáčky, právě aby bylo zaji?těno plné dobíjení baterky a zásobení spotřebičů i na volnoběh (jasný příklad je zapnutí klimy). To je zmíněno u v manuálu k autu.
Gawryho pískající řemen nejspí? za chvilku přestane tak rychle jak začal, a? si zase trochu "sedne". Mo?ná bude potřebovat napnout, GP s klimou má napínák automatický, bez klimy myslím ne (viz manuál - servisní úkony po xxxx km).
Tak, to jsem ale vyblil moudrostí....
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarou? píše:Pánové, já to nevidím tak jednoznačně (myslím tím to foukání ventilátoru při volnoběhu) U star?ích aut s karburátorem to bylo jasné: ni??í otáčky alternátoru (motoru) na volnoběh způsobovaly pokles intenzity světel, ni??í otáčky ventilátoru topení a podobně. Důvod zde byl napsán - ni??í napětí v palubmí sítí (alt. při provozních otáčkách dává min. 14V, u nových aut bě?ně i 15 - 15,5 V).
Ale dneska u? v?echna auta vybavená vstřikováním a řídící jednotkou, tento pokles eliminují tím, ?e ŘJ si při poklesu otáček motoru vlivem zatí?ení altíku, sama přidá otáčky, právě aby bylo zaji?těno plné dobíjení baterky a zásobení spotřebičů i na volnoběh (jasný příklad je zapnutí klimy). To je zmíněno u v manuálu k autu.
Gawryho pískající řemen nejspí? za chvilku přestane tak rychle jak začal, a? si zase trochu "sedne". Mo?ná bude potřebovat napnout, GP s klimou má napínák automatický, bez klimy myslím ne (viz manuál - servisní úkony po xxxx km).
Tak, to jsem ale vyblil moudrostí....
... to jsis určitě někde přečetl, co?
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 114
- Registrován: čtv říj 18, 2007 20:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Prawděpodobně udělal to, co my chlapi děláme tak neradi a a? úplně jako poslední mo?nost - přečetl si náwodMarcel píše:Jarou? píše:Pánové, já to nevidím tak jednoznačně (myslím tím to foukání ventilátoru při volnoběhu) U star?ích aut s karburátorem to bylo jasné: ni??í otáčky alternátoru (motoru) na volnoběh způsobovaly pokles intenzity světel, ni??í otáčky ventilátoru topení a podobně. Důvod zde byl napsán - ni??í napětí v palubmí sítí (alt. při provozních otáčkách dává min. 14V, u nových aut bě?ně i 15 - 15,5 V).
Ale dneska u? v?echna auta vybavená vstřikováním a řídící jednotkou, tento pokles eliminují tím, ?e ŘJ si při poklesu otáček motoru vlivem zatí?ení altíku, sama přidá otáčky, právě aby bylo zaji?těno plné dobíjení baterky a zásobení spotřebičů i na volnoběh (jasný příklad je zapnutí klimy). To je zmíněno u v manuálu k autu.
Gawryho pískající řemen nejspí? za chvilku přestane tak rychle jak začal, a? si zase trochu "sedne". Mo?ná bude potřebovat napnout, GP s klimou má napínák automatický, bez klimy myslím ne (viz manuál - servisní úkony po xxxx km).
Tak, to jsem ale vyblil moudrostí....
... to jsis určitě někde přečetl, co?
GP 1.2 8V Dynamic + rozmazlowačky
V?eobecný přehledMarcel píše:Jarou? píše:Pánové, já to nevidím tak jednoznačně (myslím tím to foukání ventilátoru při volnoběhu) U star?ích aut s karburátorem to bylo jasné: ni??í otáčky alternátoru (motoru) na volnoběh způsobovaly pokles intenzity světel, ni??í otáčky ventilátoru topení a podobně. Důvod zde byl napsán - ni??í napětí v palubmí sítí (alt. při provozních otáčkách dává min. 14V, u nových aut bě?ně i 15 - 15,5 V).
Ale dneska u? v?echna auta vybavená vstřikováním a řídící jednotkou, tento pokles eliminují tím, ?e ŘJ si při poklesu otáček motoru vlivem zatí?ení altíku, sama přidá otáčky, právě aby bylo zaji?těno plné dobíjení baterky a zásobení spotřebičů i na volnoběh (jasný příklad je zapnutí klimy). To je zmíněno u v manuálu k autu.
Gawryho pískající řemen nejspí? za chvilku přestane tak rychle jak začal, a? si zase trochu "sedne". Mo?ná bude potřebovat napnout, GP s klimou má napínák automatický, bez klimy myslím ne (viz manuál - servisní úkony po xxxx km).
Tak, to jsem ale vyblil moudrostí....
... to jsis určitě někde přečetl, co?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...hm, Jarda to měl zas celý rozdělaný ... (jinak, mám taky 1.2 a za studena taky trochu píská, co se týká ventilátoru, musím to vyzkou?et, jestli je to tak, ?e rychlost otáček je přímo úměrná rychlosti vozu , dám vědět - ale poslechově se mi to zdá v pořádku)
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Ja si nemyslim ze ventilator sa rychlejsie toci, len proste viacej fuka. Ked ventilator nemam pusteny vobec, tak ked stojim s vyduchov nejde nic a ked sa pohnem tak z vyduchov prudi jemnucko vzduch. Ako keby naporovy sposobeny pohybom auta...
Aktivna Velka Bodka 1.2 5D, strieborna 2007...Ford Focus wagon mk1 1.6 2003/2004, Ford Focus wagon mk2 1.6TDCi 2010/2011
-
- Profík
- Příspěvky: 1174
- Registrován: ned dub 08, 2007 17:57
- Bydliště: Čáslav, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jarou? píše:Pánové, já to nevidím tak jednoznačně (myslím tím to foukání ventilátoru při volnoběhu) U star?ích aut s karburátorem to bylo jasné: ni??í otáčky alternátoru (motoru) na volnoběh způsobovaly pokles intenzity světel, ni??í otáčky ventilátoru topení a podobně. Důvod zde byl napsán - ni??í napětí v palubmí sítí (alt. při provozních otáčkách dává min. 14V, u nových aut bě?ně i 15 - 15,5 V).
Ale dneska u? v?echna auta vybavená vstřikováním a řídící jednotkou, tento pokles eliminují tím, ?e ŘJ si při poklesu otáček motoru vlivem zatí?ení altíku, sama přidá otáčky, právě aby bylo zaji?těno plné dobíjení baterky a zásobení spotřebičů i na volnoběh (jasný příklad je zapnutí klimy). To je zmíněno u v manuálu k autu.
Gawryho pískající řemen nejspí? za chvilku přestane tak rychle jak začal, a? si zase trochu "sedne". Mo?ná bude potřebovat napnout, GP s klimou má napínák automatický, bez klimy myslím ne (viz manuál - servisní úkony po xxxx km).
Tak, to jsem ale vyblil moudrostí....
Mě nic nepíská a mám klimu - pouze jsem reagoval na příspěvek Marcela
Dynamic 1,2 65k 5D Magnetico Blue
diky v?em za pomoc...za měsic jedu na roční prohlidku,o pískani se zmíním,doufam ?e se nejak odstraní.
Jen ten zvuk neni tak silny jako kdy? je řemen spatny nebo povoleny,připada mi to jak zvuk elektromotoru-svi?tění,to je tě?ko popsatelny,nebo se blbě vyjadřuju,ale kdy? se zahřeje motor nebo kdy? nesvitim tak je to v pohodě.
Zvuk ?patneho řemene zni jinak a to vlastně piska hodne hodne moc
Jen ten zvuk neni tak silny jako kdy? je řemen spatny nebo povoleny,připada mi to jak zvuk elektromotoru-svi?tění,to je tě?ko popsatelny,nebo se blbě vyjadřuju,ale kdy? se zahřeje motor nebo kdy? nesvitim tak je to v pohodě.
Zvuk ?patneho řemene zni jinak a to vlastně piska hodne hodne moc
I Love Italians Cars//Made in Italy//Made in Fiat
Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.
Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.