Problém se start stopem

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Nik
kolemjdoucí
Příspěvky: 1
Registrován: čtv dub 07, 2022 18:05

Problém se start stopem

Příspěvek od Nik »

Zdravím,
již delší dobu řeším problém, který se mi zatím zdá jako nevyřešitelný. Mám Punto, 2013, 1.3 Multijet, diesel, 62kW. V autě je již zabudovaný startstop, který jsem však po celou dobu měla vypnutý a začalo se mi stávat, že mi občas při podřazení či vyřazení spadlo auto do nouzového režimu a rozsvítila se kontrolka oleje. Musela jsem potom zastavit, otočit klíčkem a nastartovat znovu a jela jsem dál. Na to konto mi byly měněné rozvody, drážkový řemen, regulátor paliva, regulátor otáček klikové hřídele, olej, filtr, palivový filtr, také mi byla čištěná nádrž, byly dány aditiva apod. Nic nepomohlo. Diagnostika neukazuje žádnou chybu. Posléze bylo zjištěno, že jeden vstřik ukazuje vyšší hodnotu, než ostatní. Následně tedy bylo provedeno chemické čistění vstřiků a začala jsem jezdit se zapnutým starstopem. 14 dní všechno ok, až dneska se mi stalo, že na semaforu, místo aby se spustil startstop a vypnul se motor, tak mi začala kolísat ručička otáček a taktéž kolísal motor, problikla kontrolka oleje a značka pro startstop. Poté auto jelo divně, nakonec se to srovnalo a ok. Poté jsem na chvíli zastavila, auto nastartované, ruční brzda a zničehonic auto po chvíli chcíplo a zahlásilo - starstop available. Na sešlápnutí spojky ani plynu či brzdy nereagovalo a tak jsem musela opět otočit klíčkem a nastartovat. Jsem už opravdu bezradná. Napadá mě, zda je teda problém se vstřikem, strastopem nebo třeba baterkou? Je tu někdo, kdo mi dokáže poradit? :(
Díky za jakékoliv informace a postřehy!!!
Odpovědět