Stránka 1 z 9
Upozorneni na nezapnute pasy
Napsal: pon říj 01, 2007 10:00
od carlos
Je tu nekdo kdo by mel zkusenosti s odstranenim teto funkce? at uz nejakym trikem nebo odborne v servisu fiat.
Napsal: pon říj 01, 2007 10:09
od dall
jde to vypnout přes examiner, nebo si někde na vrakárně uře? ze starého pásu jen tu sponu a tu tam zacvakni, taky jsem tak jezdil
Napsal: pon říj 01, 2007 10:26
od carlos
dall píše:jde to vypnout přes examiner, nebo si někde na vrakárně uře? ze starého pásu jen tu sponu a tu tam zacvakni, taky jsem tak jezdil
pres examiner? to znamena?
Napsal: pon říj 01, 2007 11:04
od dall
no v servisu přes počítač
Napsal: pon říj 01, 2007 11:17
od nal
dalsim riesenim je kupit si tie kovove sponky, ktorymi sa zacvakava pas. najlacnejsie a najefektivnejsie
Napsal: pon říj 01, 2007 12:25
od RadimG
nal, mozno je to najlacnejsie, ale neosetri to stav, ze je spolujazdec priputany (ja som vzdy, u mna to problem nie je) a ja ho niekde cestou vyhazdujem a on si odopne pas skor ako zastanem, aby nezdrzoval a auto sa rozpipa..
kedysi som sa na to v servise pytal, samozrejme tvrdili ze sa to vypnut neda..
Napsal: pon říj 01, 2007 12:31
od dall
vypnout to de, jen naprostá vět?ina mechaniků po servisech vůbec neví, co v?echno se dá s examinerem vyvádět...
Napsal: pon říj 01, 2007 12:35
od RadimG
alebo taketo veci jednoducho nechcu urobit hocikomu..
Napsal: pon říj 01, 2007 13:08
od Pepa B.
Fiat - examiner - vypnout
Napsal: pon říj 01, 2007 13:47
od RadimG
tak teraz uz len najst ten spravny fiat
Napsal: pon říj 01, 2007 14:58
od olso
My mame signalizacia len u vodica. Osobne mi to nevadi, ale malo by to ist deaktivovat aj softom, pripadne strihnut kablik (nedoporucujem), bud to nepojde alebo bude pipat furt.
Ale ta signalizacia ma zmysel, inak by GP mozno nemalo 5*, aj za toto sa davaju body...
Napsal: pon říj 01, 2007 18:14
od Drtikol
Mám to vypnuté přes examiner a jsem za to moc rád
Jen nezapomeňte, ?e aby Vám to v servisu udělali, tak musíme mít tu kartičku, co máte s klíčema - bez toho to neudělají.
Napsal: pon říj 01, 2007 18:42
od Jarouš
Kdysi jsem jezdil bě?ně bez pásů a poutat se mi při?lo proti srsti. Jen?e jak ?el čas dopředu a pokuty nahoru
, tak se mi to poutání nějak v?ilo a dneska u? to dělám naprosto automaticky a příjde mi divné, kdy? tu k?íru přes sebe nemám. Z toho důvodu mě ten pípák nijak neobtě?uje a navíc, pořád lep?í, ne? mít hubu rozmlácenou pytlíkama
je jich tam 6.
Napsal: stř říj 03, 2007 19:06
od Marcel
Jarou? píše:Kdysi jsem jezdil bě?ně bez pásů a poutat se mi při?lo proti srsti. Jen?e jak ?el čas dopředu a pokuty nahoru
, tak se mi to poutání nějak v?ilo a dneska u? to dělám naprosto automaticky a příjde mi divné, kdy? tu k?íru přes sebe nemám. Z toho důvodu mě ten pípák nijak neobtě?uje a navíc, pořád lep?í, ne? mít hubu rozmlácenou pytlíkama
je jich tam 6.
Přesně tak, kdysi mi pás vadil a dnes kdy? ho nemám, tak mi něco chybí.
Napsal: stř říj 03, 2007 22:35
od Dušan
Té? se zapínáním pásů nemám problémy. Spolujezdce alespoň nemusím upozorňovat. Nehledě na to, ?e airbag bez pásu mů?e zabít.
Dnes jsem jel na leti?ti bez pásů a zjistil jsem, ?e asi po 1. minutě se akustická signalizace vypne, svítí pouze kontrolka.