Stránka 3 z 4

Napsal: úte říj 30, 2007 16:32
od Dušan
Tinkturak píše:I problémy řízení mi tak příjdou. Jediné co je smutné, je přístup Fiatu, ?e neudělal swoláwačku....
Chlapi, já jsem včera ohledně vadných řízení psal mail do Fiatu ČR s tím, ?e mám obavy, aby mě výměna nepostihla po záruce. Připojil jsem jim k tomu ten test, co jsem dal ne web a po?ádal je o vyjádření.

Jakmile dostanu odpověď, dám Vám vědět.

Napsal: úte říj 30, 2007 16:50
od Tommy
Du?an píše:
Tinkturak píše:I problémy řízení mi tak příjdou. Jediné co je smutné, je přístup Fiatu, ?e neudělal swoláwačku....
Chlapi, já jsem včera ohledně vadných řízení psal mail do Fiatu ČR s tím, ?e mám obavy, aby mě výměna nepostihla po záruce. Připojil jsem jim k tomu ten test, co jsem dal ne web a po?ádal je o vyjádření.

Jakmile dostanu odpověď, dám Vám vědět.
Tak to jsem zvědav, ale dle mě by to ?lo reklamovat jako skrytá vada, nikoli vada vzniklá opotřebováním, ale toto by se nejspí?e bez soudu, či právníků neobe?lo! Já docela zva?uju, ?e s tím řízením zajedu do servisu, docela nerad bych to ře?il rok či dva po záruce. Toto mě docela ?tve, asi jako jedinná věc, takový pocit nejistoty atd.

Napsal: úte říj 30, 2007 18:02
od RadimG
a mne neostava nic ine iba dufat ze to riadenie co mi vymenili uz je v poriadku a ze to zase nezacne buchat po par 10tisic km, pretoze mne zaruka konci za 5 mesiacov..

Napsal: úte říj 30, 2007 18:16
od Robo1.2
Du?an píše:
Tinkturak píše:I problémy řízení mi tak příjdou. Jediné co je smutné, je přístup Fiatu, ?e neudělal swoláwačku....
Chlapi, já jsem včera ohledně vadných řízení psal mail do Fiatu ČR s tím, ?e mám obavy, aby mě výměna nepostihla po záruce. Připojil jsem jim k tomu ten test, co jsem dal ne web a po?ádal je o vyjádření.

Jakmile dostanu odpověď, dám Vám vědět.
Dusan, skvely napad, si to posielal iba ako email alebo doporucene???

Radim asi si predlzenie zaruky nekupime, riskneme to?
10250Skk predlzenie zaruky dalsi rok je celkom palka
Ale vymena dalsieho hrebena bude drahsia :evil:

Napsal: úte říj 30, 2007 18:27
od tomko
Zdar GPckari. Tak ja sa pripojim. Uz od kupy auta riesim strasidelne buchotanie od pravej prednej napravy a take jemne kopance v riadeni pri zmene smeru otacania. Menili mi riadenie 3 krat.
1. krat nepomohlo.
2. krat pomohlo ciastocne, ale po case sa vratili kopanie vo volante.
3. krat menili tyc riadenia, teraz je to relativne OK.
Ale toho buchanie na beznych nerovnostiach je stale znacne pocutelne (a trpim pri tom spolu s celym autom). Pritom pri jazde inymi autami na rovnakom useku ziadny problem. Hotovy des je prejaz krizovatkou Sancova - Prazska v Bratislave.
Navyse cosi mi skrype stale aj pri zadnej naprave ked vychadzam/schadzam z obrubnika, a tiez pri prudsich prejazdoch zakrut. K tomu sa pridava skripanie od plastovej kozoly v dverach kufra, ktora sa stale uvolnuje zo svoho uchytu a dorazenie buchnutim pomaha uz len na par jazd.
Na comkolvek co nie je dokonale hladke a rovne produkuje moje auto koncert vrzgania skripania buchania, casto sa k tomu pridavaju piskajuce brzdy, ktore posobia ako vypudzovac amalgamovych blomb zo zubov okoloiducich. Vrzgajuca palubna doska je len uplnou drobnostou navyse. Ja uz ale nemam cas ani chut furt chodit do servisu. Proste nemam.

To je moja bilancia za prvych 30 000 km 1,5 stareho auta. Kupoval som nove auto, aby som sa vyhol poruchovosti a opotrebeniu ojazdenych aut, aby som mal na 3 roky pokoj od servisu.
Touto predstavou som od reality uz dalej byt ani nemohol. Kamarat kupil Nissan Primeru z roku 1998 za 1/3 ceny mojho Fiata a bol dost prekvapeny z toho "koncertu mechanickych pazvukov". No a uprimne, nas 10 rokov stary Peugeot 306 je na tom tiez lepsie.

Napsal: úte říj 30, 2007 18:39
od Robo1.2
Tomko prave riesim tie kopance pri zatacani a pohnuti sa vo volante, vyriesi sa to vymenou tyce riadenia ?
medzi prevodkou a volantom? na tom oskenovanom clanku je to krasne vidiet tu tyc....
Od novoty to v tej tyci klikalo a lupalo pri parkovani [to mi nevadilo] a teraz kope do volantu pri prejdeni malej nerovnosti v zatacke opat pri pomalej jazde

Napsal: úte říj 30, 2007 18:40
od Pepa B.
..kdy? to tak čtu pánové, jsem docela rád, ?e mám model 2007 - kde doufám, u? Italové vychytali mouchy :roll:

Napsal: úte říj 30, 2007 18:56
od Dušan
Můj mail:

Dobrý den,

měl bych na Fiat ČR dotaz, jestli výrobce Fiat v Itálii neře?il hromadně vadná řízení u Grandepunt, která se vyskytovala ze začátku výroby Grandepunta.
Bohu?el, jak jsem se dozvěděl z fóra z na?ich webových stránek www.grandepunto.estranky.cz , někteří majitelé ji? mají řízení vyměněná. Já mám zatím řízení v pořádku a nevím, zda mohu mluvit o ?těstí nebo o smůle. Já jsem kupoval Grandepunto v červnu 2006 a mám z této informace docela obavu (viz dlouhodobý test převzatý z italského tisku v příloze), aby mě tato nepříjemnost nepotkala po skončení záruky. Ani jsem se nikde nedověděl, kterých Grandepunt se výskyt vady na řízení týká (do jakého data výroby).

Chci Vás touto cestou po?ádat o zji?tění informací o tomto problému.

Odpověď ?itá přímo na číslo podvozku mého GP-čka (znají ho z předchozí reklamace odli?ného odstínu laku):

Vá?ený pane .....,

Společnost FIAT, stejně jako jakýkoliv jiný výrobce automobilů, organizuje v případě potřeby čas od času svolávací akce na zlep?ení technických ře?ení komponentů/systémů různých modelů vozidel.
V takovémto případě je v?dy kontaktován příslu?ný vlastník konkrétního vozidla, kterého se akce týká.

Na vý?e uvedené vozidlo nebyla výrobcem vyhlá?ena ?ádná svolávací akce, která by vy?adovala provádět dodatečné servisní úkony na vozidle.

S pozdravem

.........

Můj dodatek:
Pokud nemají ?ádné informace od Fiatu z Itálie, ani jsem jinou odpověď nemohl čekat. Bůh buď k mému řízení milostivý.

Napsal: úte říj 30, 2007 19:07
od tomko
To Robo:
Ano, vymenou tej tyce sa vyriesil problem s kopanim vo volante.

To Pepa:
Mas asi pravdu. V 2007 by to uz mohlo byt vychytane. A nehovorim to ako domnienku, ale ako pozorovanu skutocnost. Na Nitrianskom autosalone som totiz jazdil na 2 Sportoch:
1,9 MultiJet, rv. 2006 (este stare budiky, ...) a 1,4TJet samozrejme vyrobene v 2007 (fungl novy kus). Najprv som isiel TJetom po takej dost rozbytej testovacej srahe. To ze ale bola rozbyta som zacal vnimat po presadnuti do MultiJetu. Objavilo sa totiz familiarne buchotanie od prednej napravy. Zda sa teda ze na novych vozoch to vychytali. A snad aj ostatne vady, ktorych teda rozhodne nebolo malo. A neboli ani trivialne.

Napsal: úte říj 30, 2007 19:11
od Robo1.2
Zacal DRBO z kosic kopirovat a davat na autorevue
tymto ho pozdravujeme

Napsal: úte říj 30, 2007 19:32
od RadimG
Robo, povodne som nad predlzenim zaruky uvazoval, ale je to naozaj dost drahe.. Radsej budem dufat ze uz mam vsetky problemy za sebou.. Momentalne to tak vyzera :D

Du?an, to je klasicka alibisticka odpoved.. Kolkym z nas vramci zaruky riadenie vymenili a nikoho z nas na ziadnu zvolavacku nevolali.. A to som sa vyslovene v servise pytal ci sa ma nejaka netyka.. Radsej sa hrbolatym cestam vyhybaj :mrgreen:

tomko, pozri sa na to z tej lepsej stranky, aspon pri tych pazvukoch za jazdy nezaspis :mrgreen:

Napsal: čtv lis 01, 2007 0:47
od Honzus
tomko: já mám pořád řízení původní, nechám si ho vyměnit a? někdy v nejbli??í době, zde se asi vyplatilo nejednat unáhleně, bezpečnost to neohro?uje a dnes u? by měli mít na výměnu funkčně správné kousky, tak?e nelituji, ?e jsem se neunáhlil, ale najděte si moje příspěvky, tvrdil jsem v?dycky, ?e jezdit do servisu s ka?dou blbostí hned je jen ztráta času a nervů... Jinak co se týče přístupu k tomuto známému problému ze strany Fiatu, to snad nebudu komentovat, to je jak u ?kodovky....

zadní náprava - ani nevrzne

konzola v kufu dr?í a nepazvukuje, interiér pořád tichounký, zpracování perfektní (mám najeto přes 15 000, ale vět?inu po kočičích hlavách Prahy, VW, Citroeny a dal?í vrzaly podstatně více....)

Pískající brzdy, taky se mi občas ozvou, údajně to má ře?it nějaký antirezonátor, uvidím při prohlídce

auto mám z dubna 2006, v servisu jsem byl zatím jen jednou na roční prohlídce a v?e jsem tam vyře?il, krom řízení, to asi naplánuji mimo pravidelnou roční prohlídku.... jinak v?echno v pořádku, připadá mi, jako kdyby na Slovensko vozili nějakou hor?í jakost nebo co, jinak to není mo?ný ;-) (joke)

Napsal: čtv lis 01, 2007 9:44
od olso
Tak dufam ze mam cesky kus :lol: Ja tam pojdem zo zadnymi kluckami-da sa otvarat ale musim ich tahat vyssie ako predne, klesajuce sedadlo vodica-ale velmi pomaly, urcite bude technik nezistil a ta predna kapota co nesla otvorit, ale to uz ide. Tie brzdy som nesporzoroval a ani tu zadnu napravu, ale kazdopadne to uz sledovat budem.

Napsal: pát lis 02, 2007 16:41
od Robo1.2
Tak a mam po vymene volantovej tyce. No nebolelo to.
Musim povedat ze to ma blahodarny vplyv =
1. volant nekope pri toceni ci pomalej jazde v zatacke cez nerovnosti
2. riadenie je o chlp tuhsie [zodpoveda mojej predstave] Urcity podiel na tuhosti [vole na ktoru som sa stazoval aj tu na fore] volantu mali dve veci - letne gumy a spominana tyc. Sice neviem co maju letne/zimme gumy spolocne s ochotou auta zatacat ale je to fakt

Tiez mam vymenenu paku ovladania sedacky, teraz je tam taka mala packa oproti povodnej

Teraz mam riadenie take ako ma byt, v servise boli tak strasne ochotni a boli by mi zniesli modre z neba, tak zasa som skludnil "hormony" a tesim sa z kazdej jazdy GP. A znacka FIAT? Minule som tu napisal plamenny prejav ale ako som cestou do servisu obdivoval BRAVO TJET EMOTION, viem ze FIAT je u mna stale v hre. Asi som masochista :shock:
SOM ZASA SPOKOJNY, dufam ze nadlho.

Napsal: ned lis 04, 2007 15:55
od _3dno
robo: kde si si daval menit tu tyc riadenia? aj si nejako dokazoval opodstatnenost reklamacie alebo ti to len tak vymenili?