Stránka 1 z 1

Katalyzátor a vše kolem něj

Napsal: pon úno 24, 2014 22:42
od matesGP
Ahoj ahoj,chci se optat skoušel už někdo vyrábět či kupovat trubku místo katu na nějaký motor T-jet?já vlastním Abartha 155ps jde mi o to zda druhá lamba nebude dělat problémy nějaké zkušenosti rád si počtu :)

Re: Downpipe vyrušení katu.

Napsal: úte úno 25, 2014 7:50
od tkupilik
no to si pis, ze bude... druha lambda nedela nic jineho, nez ze kontroluje zda a jak dobre funguje katalyzator. Neni skoda do toho auta takhle jebat, kdyz bez problemu jde zvednout vykon k limitu vstrikovacu bez sahani na katalyzator?

Re: Downpipe vyrušení katu.

Napsal: úte úno 25, 2014 9:10
od matesGP
už stím něco dál Negrente v Italii a bylo mě řečeno že už víc stím dělat nejde s řídící jednotkou byl jsem v Performance chip praha tohle jsem potřeboval vědět děkuju.akorád jsem chtěl zkusit starou metodu dát tvrdší pružinu do westgate ikdyž je tlak turba řízen jednotkou tak to u starších italských vozů dáli a pomohloto už takhle tlačím 1.3 baru

Re: Downpipe vyrušení katu.

Napsal: úte úno 25, 2014 9:54
od tkupilik
zvlastni, mam tam vsechno v zakladu, jen chip a turbo tlaci 1.5 baru... ja stojim na limitech vstrikovacu a spojky

Re: Downpipe vyrušení katu.

Napsal: úte úno 25, 2014 10:28
od matesGP
takhle mě to bylo řečeno tak ještě skusím přužinu na westgate

Re: Downpipe vyrušení katu.

Napsal: úte úno 25, 2014 11:25
od tkupilik
Jestli mas diagnostiku, jde to pres ni vycist / zjistit. Tech 2.5 baru je max, je to rozsah cidel na motoru.
Obrázek

Na forda mam kalibrator a tam jde zadni lambda sonda zakazat a jednotka pak neprotestuje kdyz tam schazi. Tvuj chiptuner by mohl vedet, zda je neco takoveho mozne i na fiatu.