pokec 2014
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: pokec 2014
Ano, protože sis neodpustil opět poznámku o úpadku fanouškovství " ale za současného stavu zájmu Vám asi nic jiného nezbyde." Takže jsem z toho pochopil, že když už se tedy GP "nesráží" spolu, vezměte zavděk ostatními fiaťáky nebo alfisty.
Prostě ne všichni budou mít GP navždy, ostatně to asi sám chápeš Fiat toho moc nenabízí, to si nebudeme nalhávat, a tak dost lidí přešlo jinam (kdo chce nové auto a variace na 500vku se nelíbí). Kdo zůstal u koncernu fiat, asi si těžko místo GP koupí další GP; samozřejmě Abartha nepočítám
Chápu situaci, že pro toho, kdo dneska kupuje obyčejné GP z bazaru, to prostě je spotřebák - levnější a hezčí "fábie". Však třeba Punt II. generace jezdí dneska mraky a schází se odpovídající množství aut?
Prostě ne všichni budou mít GP navždy, ostatně to asi sám chápeš Fiat toho moc nenabízí, to si nebudeme nalhávat, a tak dost lidí přešlo jinam (kdo chce nové auto a variace na 500vku se nelíbí). Kdo zůstal u koncernu fiat, asi si těžko místo GP koupí další GP; samozřejmě Abartha nepočítám
Chápu situaci, že pro toho, kdo dneska kupuje obyčejné GP z bazaru, to prostě je spotřebák - levnější a hezčí "fábie". Však třeba Punt II. generace jezdí dneska mraky a schází se odpovídající množství aut?
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: pokec 2014
Vůbec jsem to špatně nemyslelMV píše:Ano, protože sis neodpustil opět poznámku o úpadku fanouškovství " ale za současného stavu zájmu Vám asi nic jiného nezbyde."
Bohužel ses hojně obsazených srazů GP v letech 2007-cca 2012 (myslím) neúčastnil - byla to paráda, jen se podívej do galerií srazů.
Bohužel, přesto, že sem chodí i stále noví majitelé, pro nezájem jsou samostatné srazy GP jsou v koncích - z toho pramení má poznámka o úpadku fanouškovství a toho "že vám asi nic jiného nezbyde". Tím jsem samozřejmě nemyslel, že srazy všech Fiatů jsou o ničem - to ne. Ale srazík v rodině GP-čkářů byl malinko o nečem jiném, ale jenom malinko.
Takže snad jsem svůj postoj dostatečně vysvětlil, aby nedocházelo k úvahám o mé averzi k Fiatu
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: pokec 2014
Pak jsem to špatně pochopil, to se omlouvám.
Ne, na srazech v kempech jsem nebyl, ty největší jsem bohužel prošvihl, byl jsem kdysi na pražském srazu, tam nás bylo také v počtu tak do deseti a to byla ještě silná léta
Přišlo mi to přinejmenším porovnatelné, jak píšeš. Ovšem výběr pestřejšího počtu modelů taky znamená, že se člověk může dozvědět, co jede lépe - načipovaný GP Abarth proti alfám všemožného stáří a motorizace.
Ne, na srazech v kempech jsem nebyl, ty největší jsem bohužel prošvihl, byl jsem kdysi na pražském srazu, tam nás bylo také v počtu tak do deseti a to byla ještě silná léta
Přišlo mi to přinejmenším porovnatelné, jak píšeš. Ovšem výběr pestřejšího počtu modelů taky znamená, že se člověk může dozvědět, co jede lépe - načipovaný GP Abarth proti alfám všemožného stáří a motorizace.
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: pokec 2014
Zdenda píše:Sraz proběhl, jeli jsme dom, páč trochu mě zlobí zdraví.Ale bylo to super,na letišti mě dostal Martin GP ale má naladěno 205 koní ale né o moc Bylo 58 aut a dobří lidé i pokec. Pro Jarouše, byl tam Abarth stilo na plyn Prý je snad jedinej u nás A poznal jsem Dennyho študenta
Zdendo, mám takový dojem, že zplynovaných Stilo Abarth je víc, aspoň co jsem odčetl na European fiat foru.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec 2014
Samozřejmě jede lépe Abarth
[MV píše: Prý tam byl nějaký ťukanec u alfistů, nevíš Zdendo?]
Kluci s alfou to nedobrzdili a ťukli do stila.
[MV píše: Prý tam byl nějaký ťukanec u alfistů, nevíš Zdendo?]
Kluci s alfou to nedobrzdili a ťukli do stila.
Naposledy upravil(a) Zdenda dne ned črc 20, 2014 22:24, celkem upraveno 1 x.
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
Re: pokec 2014
Tak jsem se v sobotu rozjel do toho Budyšína na letiště na ten jejich TUNING SUMMER CAMP.A musím říct že už jsem dlouho nebyl na tak hezký akci.Hodně krásných aut,Na letištní ploše furt driftovalo 4-5 nadupanejch kár.(kdo chtěl, mohl sednout jako spolujezdec a to zdarma )Hezký holky tam jen v plavečkách pucovali kozama ty jejich leštěnky(golfy,oply atd)No skrátka moc hezkej den,kde bylo na co koukat.Fiata tam měl jen jeden sasik a to starý Bravo ale hezky udělaný.Jinak jeden Bentlei,corveta,nisan skiline.A pak samý skopčácký auta.Až se mi povede zmenšit fotky tak sem nějaký dám.A jedna perlička na konec.Ja blbec jel do toho Budyšína přez vesnice (vede tam dálnice)abych nemusel platit těch 19km dálniční známku a oni němci prej žádný dálniční známky nemaj.Němci skrátka po dálnici jezděj zdarma.No to mě poser,nežijem my nějak špatně?
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Re: pokec 2014
Frimico, slibují že v D zpoplatní všechny silnice
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: pokec 2014
Já mám zas informaci že už to skopčáci prosazovali,ale tak že oni by,platit nemuseli.Jen cizinci jedoucí po jejich dálnicích.A to jim EU zatrhla s tím že buďto všichni ,nebo nikdo.No a zatím nikdo.Ale třeba to bude jinak(tak jak píšeš).
Jezdím jen tak rychle jak můj strážnej anděl dokáže lítat.
Re: pokec 2014
Tak oni měli platit všichni, ale němcům to měli vracet formou slevy na danich
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
online školení řidičů
prosím nemáte někdo zkušenosti s online kurzama pro řidiče? jestli je nějaká dobrá firma či soft na to? online je určo rychlejší a nemusím aspon nikam chodit. koukám na http://www.training-online.eu tak jestli to znáte, vypadá to fajn a ještě zdarma.
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: online školení řidičů
Nezdá se vám divný proč nezlevňuje benzín? 1.7.2014 stála ropa Brent 115 dolarů za barel a dnes 3.10.2014 je za 92 dolarů a benzín stojí od léta pořád stejně. Dokonce ani TankOno nezlevňuje.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec 2014
protože jako obvylke mají staré drahé zásoby a "až je doberou" tak zrovna přijde zdražení. Nikdo nebude moc pátrat po tom, že i po tom zdražení bude cena cca o 10% menší než byla v červenci...
Re: online školení řidičů
[quote="jeník1"]Nezdá se vám divný proč nezlevňuje benzín? /quote]
Víš kde žiješ? V ČR
Víš kde žiješ? V ČR
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Koupě vozu se skrytou závadou aneb mé první 16v Punto
Ahoj, před 5 měsíci jsem koupil osobní auto Fiat Punto 1.2 16v, r.v 2000 za 23 000 kč.
Samotná koupě nepůsobila důvěryhodně. Majitel, který auto vlastnil v polopřevodu sotva 14 dní. Bylo jasné podle bazoš.cz, že auta prodáva na kšeft, navíc v kupní smlouvě má psáno Ičo. Nabídl setkání na benzíně. Prohlídka proběhla a dohoda na druhý den o zakoupení a opět koupě vozu na benzíně. Podivné, ale říkal jsem si, ale za ty peníze to risknu.
Večer před koupí jsem zjistil, že vůz byl prodáván předchozí majitelkou na sauto.cz za cenu 10 000kč s vadným těsněním pod hlavou.
Druhý den jsem ukázal prodejci tento inzerát a zeptal se, zda je těsnění a vsě okolo opraveno v pořádku. Tvrdil, samozřejmě....
Ano starší ročník Punto (pár už jsem jich měl), důkladně jsem si ho prolezl, zjistil vizuální závady – nějaká rez, boule na kapotách a pár drobností. Při jízdě jsem nic závažného nepoznal. Samozřejmě jsem počítal s nějakými investicemi odhadem tak 5, max 10 000kč. Po zakoupení jsem ho tedy odstavil u mechanika a jal se opravovat. Do auta jsem dal asi 10 000kč na opravách. Bohužel začal nějakým způsobem zlobit motor. Vynechával po zahřátí, auto nejelo, jak mělo, apod. Rešily se svíčky, kabely apod. „prkotiny“.
Při výměně rozvodů mi bylo řečeno, že někdo zničil 4 ze 6 závitů v hlavě. Oprava stála asi 2000 kč- udělali se prostě větší závity. Nebyl čas s autem moc jezdit. Bohužel po cca 5 měsících se zjistilo, že se ztrácí chladící kapalina. Ačkoliv předchozí majitel dělal opravu vadného těsnění pod hlavou, nikdo nepočítal s žádným problémem. Hlava šla dolů a zjistily se další závady: opět několik stržených závitů v hlavě – kdo ví, zda půjdou vyvložkovat. Těsnění „opraveno“ zřejmě jen silikonem. Odkud se ztrácí voda se zatím neví. Možná blok, možná kanálky, možná výměna motoru.
Výsledek, spousta promarněného času a peněz.
S prodejcem jsem mluvil asi před 2 týdny, to jsme jěště nevěděl o rozsahu škod. Jen o problémech s motorem a strženými závity. Z mé strany jsem požadoval vrácení peněz za auto či slevu na skryté vady 2-5000kč. Něměl žádnou snahu věc řešit. Říkal, že je to staré auto a je dlouho od koupi.
Tak a teď ať mi někdo poradí, co můžu dělat v takovéto situaci. Že neuvidím peníze je mi jasné, ale štve mě, že tento pan „podnikatel“ prodává dál své vraky na bazoši. Co na něj poslat na Fú oznámení o nezaplacení dph ze zisku prodeje vozu?
Dále mne napadá nějaký drsnější věc, ale to tu psát prozatím nebudu.
Samotná koupě nepůsobila důvěryhodně. Majitel, který auto vlastnil v polopřevodu sotva 14 dní. Bylo jasné podle bazoš.cz, že auta prodáva na kšeft, navíc v kupní smlouvě má psáno Ičo. Nabídl setkání na benzíně. Prohlídka proběhla a dohoda na druhý den o zakoupení a opět koupě vozu na benzíně. Podivné, ale říkal jsem si, ale za ty peníze to risknu.
Večer před koupí jsem zjistil, že vůz byl prodáván předchozí majitelkou na sauto.cz za cenu 10 000kč s vadným těsněním pod hlavou.
Druhý den jsem ukázal prodejci tento inzerát a zeptal se, zda je těsnění a vsě okolo opraveno v pořádku. Tvrdil, samozřejmě....
Ano starší ročník Punto (pár už jsem jich měl), důkladně jsem si ho prolezl, zjistil vizuální závady – nějaká rez, boule na kapotách a pár drobností. Při jízdě jsem nic závažného nepoznal. Samozřejmě jsem počítal s nějakými investicemi odhadem tak 5, max 10 000kč. Po zakoupení jsem ho tedy odstavil u mechanika a jal se opravovat. Do auta jsem dal asi 10 000kč na opravách. Bohužel začal nějakým způsobem zlobit motor. Vynechával po zahřátí, auto nejelo, jak mělo, apod. Rešily se svíčky, kabely apod. „prkotiny“.
Při výměně rozvodů mi bylo řečeno, že někdo zničil 4 ze 6 závitů v hlavě. Oprava stála asi 2000 kč- udělali se prostě větší závity. Nebyl čas s autem moc jezdit. Bohužel po cca 5 měsících se zjistilo, že se ztrácí chladící kapalina. Ačkoliv předchozí majitel dělal opravu vadného těsnění pod hlavou, nikdo nepočítal s žádným problémem. Hlava šla dolů a zjistily se další závady: opět několik stržených závitů v hlavě – kdo ví, zda půjdou vyvložkovat. Těsnění „opraveno“ zřejmě jen silikonem. Odkud se ztrácí voda se zatím neví. Možná blok, možná kanálky, možná výměna motoru.
Výsledek, spousta promarněného času a peněz.
S prodejcem jsem mluvil asi před 2 týdny, to jsme jěště nevěděl o rozsahu škod. Jen o problémech s motorem a strženými závity. Z mé strany jsem požadoval vrácení peněz za auto či slevu na skryté vady 2-5000kč. Něměl žádnou snahu věc řešit. Říkal, že je to staré auto a je dlouho od koupi.
Tak a teď ať mi někdo poradí, co můžu dělat v takovéto situaci. Že neuvidím peníze je mi jasné, ale štve mě, že tento pan „podnikatel“ prodává dál své vraky na bazoši. Co na něj poslat na Fú oznámení o nezaplacení dph ze zisku prodeje vozu?
Dále mne napadá nějaký drsnější věc, ale to tu psát prozatím nebudu.
Re: Koupě vozu se skrytou závadou aneb mé první 16v Punto
OMFG Co chceš poradit? Myslím, že pověstné rčení "za blbost se platí" bylo v tomot případě vrchovatě naplněno. Pokud chceš řešit reklamaci prodeje zboží se skrytou vadou, tak hlavně záleží na tom, jak je koncipována smlouva o koupi. Pokud bude šance na úspěch, tak se lze bránit občanskoprávní žalobou ve smyslu ustanovení nového občanského zákoníku platnéo od 1.1.2014. Jinak "podnětné mejly" na finančák, živnosťák a další instituce můžeš psát ve volných chvílích. Ale celkově jsi jen další ze zástupu lidí, co udělali obdobbnou zkušenost. Otázkou je, zda se vyplatí jít do nějakého sporu ohledně vergla za 20 litrů
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV