Stránka 1 z 1
Dvohmotový setrvačník
Napsal: stř dub 25, 2012 20:01
od Snoopy
Cau panové mám jen takovou technickou. Měl u? někdo problém s dvouhmotový setrvačníkem četl jsem test na GP a zrovna tohle tam brali jako děsnej problém.(Ale ve finale v ka?dym autě kde je tak to berou jako problém) A měla ho i verze 66kw s 5kvaltem? Dík já jen pro zajímavost Wink
Napsal: sob srp 11, 2012 10:44
od Lipi
Ja mam 66kW... a u 1.3jtd to mala len 66kW verzia... ale len s 6-kvaltom...
Problem som mal... ?e mi drnčalo niečo v aute od 2000ot a vy??ie...
ale neprejavovalo sa to ako klasicka dvojhmota... ?e by drnčala na volnobeh..
Re: Dvohmotový setrvačník
Napsal: sob čer 27, 2015 13:48
od NIKI
Zdravím...mám nejspíš taky problém s dvouhmotou
alespoň si to myslím...každopádně při určitých otáčkách kolem 2000 ot/min nebo při brzdění motorem se ozývá "drnčení" a při vypnutí motoru v něm něco jakoby hlasitě "zarachotí"
Je moje podezření oprávněné?
Re: Dvohmotový setrvačník
Napsal: čtv úno 20, 2020 22:06
od Muzikant
NIKI píše: ↑sob čer 27, 2015 13:48
Zdravím...mám nejspíš taky problém s dvouhmotou
alespoň si to myslím...každopádně při určitých otáčkách kolem 2000 ot/min nebo při brzdění motorem se ozývá "drnčení" a při vypnutí motoru v něm něco jakoby hlasitě "zarachotí"
Je moje podezření oprávněné?
tohle bude volnoběžka alternátoru ,když zatáčiš volantem na místě tak ten rachot ustává nebo se nic nemění ? Pokud vyšlápneš spojku a rachot přestane je to volnoběžka ,protože sem tenhle problem měl tak se dělim