Stránka 1 z 2

Vzpěry kapoty

Napsal: ned úno 26, 2012 21:45
od lolek
Předevčírem jsem asi 2minuty hledal na GPčku tu podělanou tyčku co dr?í kapotu :D ... jsem zvyklej z brava, kde jsem si namontoval vzpěry, ?e tohle ře?it nemusím...

proto se chci zeptat, montovali jste si u? někdo vzpěry kapoty? pokud ano, které jste zvolili? vím, ?e přímo na GP se nedělají, stejně jako se nedělají na Bravo, tam sem to ale vyře?il vzpěrama na vw jettu II

Napsal: ned úno 26, 2012 23:50
od Lipi
Na jednom fore som videl tuto vychitavku na GP...

Tam to rie?il dvoma... (na ka?dej strane jedna) ale myslím si ?e bohato stačí len jedna... na strane kde je povodna.... ako to ma A6(C5) alebo Opel Vectra B a pod...

Rozmerovo som to meral a vychadza to takto:

varianta 1:
ON: 36-37cm OFF: 15-16cm

varianta 2:
ON: 47cm OFF: 26-27cm

Jedna varianta je uchyt namiesto povodneho dr?iaku (klipu) a druha je krat?ia je hned u pantu....

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: pon úno 27, 2012 0:34
od lolek
to je přesně ono ... díky za fotky a info, posli odkaz na to forum :) ... já mám na bravu 2 z toho vw jetta II/golf II, jen s tím rozdílem, ?e jsem pou?il u? připravený díry (nevím na co, ale byly tam :D ), tak?e na GP pujdou taky dvě
Obrázek

Napsal: pon úno 27, 2012 8:32
od Dušan
Vzhledem k tomu jak často lezu pod kapotu mě teleskopická vzpěra nechává chladným :wink:

Napsal: pon úno 27, 2012 8:43
od Zdenda
Stilo je má taky a docela je výhoda ,?e jen zvedne? kapotu a dr?í. :) Zdenda

Napsal: pon úno 27, 2012 9:15
od Jarouš
Kdysi jsem nad tím taky laboroval, ale nějak se mi nedařilo najít prostorově vhodné uchycení. Z těch fotek to působí velmi solidním dojmem, tak?e do toho nejspí? půjdu :wink:

Du?ane, já lezu pod kapotu celkem často - minimálně ka?dý týden kontrola stavu oleje, dolití ostřikovačů.

Napsal: pon úno 27, 2012 19:08
od Jirka
Taky jsem o tom uva?oval, ale po montá?i vzpěr se mi zvět?ovala mezera mezi blatnikem a kapotou (ty panty na kapotě jsou stra?ně slabé a vzpěry to roztahovali) , ale tohle vypadá solidně.
Tak to zkusím je?tě jednou,měl jsem původně vzpěry z BMW, byli hodně tenké co se týká průměru tak?e by neměl být problém je tam skrýt.

Napsal: pon úno 27, 2012 19:31
od lolek
jinak lipi, tady to uchycení na těch fotkách, to je ta del?í verze?

Napsal: pon úno 27, 2012 20:05
od Jirka
Lipi z čeho jsou pou?ité vzpěry a kolik mají Newtonů?

Napsal: úte úno 28, 2012 14:40
od Lipi
neni to moje auto... toto som na?iel na fore... tu?im na GP UK alebo DE... presne neviem..

Ta kratka verzia je myslena ako to ma napr. A6 (C5 model)
- spodny uchyt je hned pri pante... a ten vrchni stačí tie? čo najbli??ie k pantu
- zda sa to byt aj pevnej?ia varianta ako ta opačna (spodny uchyt je pri svetle) a jednak neni treba taku dlhu... a stačí jedna...

Uka?kove foto ako to ma napr. A6.

Obrázek

Obrázek

inak pou?il by som asi len vzperi na zdvyh prednej kapoty... nie to na kufor... lebo su silnej?ie...
Ta kratka verzia by sa mohla pou?it aj z Opel Vectra B... (su tam origo 2)

inak čo sa tyka sily a vý?ky zdvyhu kukni si to napr. tu:
http://www.faro.sk

Re:

Napsal: úte čer 04, 2013 21:26
od jeník1
Když se tady píše o kapotě, tak v návodu k použití je psáno, že je zakázano zavírat víko kapoty tím, že se na něj pouze shora zatlačí. Vždy se musí víko zvednou asi 20 cm a pustit. Tak to nechápu proč. Citace z návodu k údržbě GP:

Pokud není víko
motorového prostoru dovřené, nesnažte
se je dovřít tak, že na něj zatlačíte
shora. Znovu víko zvedněte a spusťte je
dolů výše uvedeným postupem

Když není někdo hluchý a slyší po tlaku na víko kapoty cvaknutí, je víko zavřené stejně jako když se spustí z 20 cm.

Re: Vzpěry kapoty

Napsal: úte čer 04, 2013 21:50
od Dušan
Jeníku to je jednoduché - aby sis nepromáčkl kapotu

Re: Vzpěry kapoty

Napsal: stř čer 05, 2013 8:04
od jeník1
To si děláš srandu nebo to myslíš vážně :D

Re: Vzpěry kapoty

Napsal: stř čer 05, 2013 8:10
od Dušan
Vážně

Re: Re:

Napsal: stř čer 05, 2013 8:18
od Jarouš
jeník1 píše:Když se tady píše o kapotě, tak v návodu k použití je psáno, že je zakázano zavírat víko kapoty tím, že se na něj pouze shora zatlačí. Vždy se musí víko zvednou asi 20 cm a pustit. Tak to nechápu proč. Citace z návodu k údržbě GP:

Pokud není víko
motorového prostoru dovřené, nesnažte
se je dovřít tak, že na něj zatlačíte
shora. Znovu víko zvedněte a spusťte je
dolů výše uvedeným postupem

Když není někdo hluchý a slyší po tlaku na víko kapoty cvaknutí, je víko zavřené stejně jako když se spustí z 20 cm.
Takto se má zavírat kapota na většině aut.