My se byli dnes podívat s Dájou na Livinga v ostravském Fiatu a dojem byl příznivý, pohled na cenovku už méně. Auto hezké, prostorné, líbil se mi kufr bez schodu a prostor pod jeho podlážkou, zadní osvětlení interiéru mezi horními madly ve stropě a spousta úložného prostoru (odkládací plastový prostor na zadní straně předních sedadel považuju za skvělý nápad). Dále dotyková obrazovka, která bude i ve faceliftované Giuliettě, která má krásnou grafiku (ta obrazovka, ale Giulietta vlastně taky) a hlavně - mám pocit, že to auto je uděláno kvalitně, ale praktický provoz napoví víc. Nemít Bravo a mít prašule, tak 500L beru hned, ovšem v naftě - ten benzínový základ mi připadal líný, ale vím, že jsem rozmazlený zátahem 105 k MultiJetu. Druhý by možná spokojený byl i s tím základem.Dušan píše:Dnes jsem se stavil za Mirkem v MB. Projel jsem se červeným Livingem TwinAir - moc se mi to líbilo. Dokonce mi nepřipadal zvukový projev "motorko-trabanťácký" jako tehdy u Punta TwinAir.
Autíčko moc hezké, kufr jako kráva, pohodlné nastupování a výhled, fůra místa, ....
V rychlosti jsem si prohlédl i Mirkovo nové 500 L v černé barvě s prosklenou střechou.
Vše moc pěkné.
Fiat 500L
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Fiat 500L
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Re: Fiat 500L
Hyundai zdraví Fiat,
S rozrůstající se rodinou zvažujeme pořízení nového vozidla. Vzhledem k našim financím a požadavkům nám do hledáčku padly dva modely: Ford B-max (1.0 EcoBoost) a Fiat 500L (0.9 TwinAir). Oba už máme projeté oba vozy. Jenom u fiátku jsme měli možnost jet s dostupnou verzí 1.4 95k. Námi vyhlédnutou motoráž ale snad budeme mít možnost brzy projet díky mládencům z Auto Štěpán z MB.
Nám u tohoto vozu vyhovuje především jeho vyšší posed (nastupování i celkové sezení, člen rodiny invalidní), prostorný kufr a dvojitým dnem a své plus má i neotřelý design jak zevně tak uvnitř.
Sem se obracím na uživatele, kteří případně tento vůz již vlastní. Zajímaly by mne vaše zkušenosti s provozem, spotřebou, případnými závadami a celková spokojenost s vozem? Měli by jsme si na něco u tohoto vozu dát pozor?
Děkujeme za postřehy
S rozrůstající se rodinou zvažujeme pořízení nového vozidla. Vzhledem k našim financím a požadavkům nám do hledáčku padly dva modely: Ford B-max (1.0 EcoBoost) a Fiat 500L (0.9 TwinAir). Oba už máme projeté oba vozy. Jenom u fiátku jsme měli možnost jet s dostupnou verzí 1.4 95k. Námi vyhlédnutou motoráž ale snad budeme mít možnost brzy projet díky mládencům z Auto Štěpán z MB.
Nám u tohoto vozu vyhovuje především jeho vyšší posed (nastupování i celkové sezení, člen rodiny invalidní), prostorný kufr a dvojitým dnem a své plus má i neotřelý design jak zevně tak uvnitř.
Sem se obracím na uživatele, kteří případně tento vůz již vlastní. Zajímaly by mne vaše zkušenosti s provozem, spotřebou, případnými závadami a celková spokojenost s vozem? Měli by jsme si na něco u tohoto vozu dát pozor?
Děkujeme za postřehy
Hyundai Getz 1.3, man, 2004
Re: Fiat 500L
Ahoj, tady jsi trochu spatne, sem moc majitelu 500 nechodi. Ja jsem uz jednou jel v living verzi a celkem se me to libilo, jen si myslim, ze twinair je nejhorsi volba motorizace. Ten motor do takovy velky potvory nebude idealni, asi bych se zamyslel nad tjetem kterej ma specialne v tomhle modelu velice priznivou cenu a me jedinej v tom aute dava smysl. Obyc pro normalni courani, LPG verze pro polykace kilometru....
Zde je mimochodem videt absurdita cenovy politiky fiatu kdy 500l living s tjetem vychazi levneji.
Zde je mimochodem videt absurdita cenovy politiky fiatu kdy 500l living s tjetem vychazi levneji.
GP 1.4 Tjet
Re: Fiat 500L
Jdi na auto.cz, do sekce moje auta, tam pár majitelů tuto motorizaci má.
Re: Fiat 500L
Tam už jsem se ptal ... bohužel bez reakcíJarous1 píše:Jdi na auto.cz, do sekce moje auta, tam pár majitelů tuto motorizaci má.
Chápu že sem lidí okolo 500L nechodí, ale přecijenom se tu strhla docela slušná diskuze, a je to jedno z mála fór, kde jsem narazil alespoň na nějakou zmínku o něm. Na to že je to nejprodávanější auto 2013 v segmentu malých MPV se v ČR o něm dost neví. Pravda, co jsem zjišťoval, tak 65% prodejnosti tvoří modely koupené přímo v Itálii Tedy alespoň pokud vycházím z toho co jsem našel http://fiatgroupworld.com/2013/12/01/oc ... nd-meriva/tkupilik píše:Ahoj, tady jsi trochu spatne, sem moc majitelu 500 nechodi. Ja jsem uz jednou jel v living verzi a celkem se me to libilo, jen si myslim, ze twinair je nejhorsi volba motorizace. Ten motor do takovy velky potvory nebude idealni, asi bych se zamyslel nad tjetem kterej ma specialne v tomhle modelu velice priznivou cenu a me jedinej v tom aute dava smysl. Obyc pro normalni courani, LPG verze pro polykace kilometru....
Zde je mimochodem videt absurdita cenovy politiky fiatu kdy 500l living s tjetem vychazi levneji.
Jo, jenže já jsem o Living verzi vůbec nemluvil a ani mne nazajímá. Ze dvou důvodů: 1) nepotřebuji "kombík" a 2) prodloužení ve stylu Livingu tomuhle autu vzhledově rozhodně neprospělo.
Hyundai Getz 1.3, man, 2004
Re: Fiat 500L
Tady to zije To ze napisu ze jsem jednou jel v livingu (ma to kamarad) neznamena, ze te ho nutim... jen o tom proste vic nevim, plus se me z venku nelibi ani jedna verze. Ja jsem hlavne upozornil na volbu motorizace, to s cim jsem jel melo tjeta a bylo to OK, nevim jestli jit do slabsich motoru. Ja nerozumim twinairu, proc priplacet 20000 oproti o byc 1.4 - na papire ty motory vypadaji podobne a ty penize navic tam nevidim.. kroutak 127/145, kone 70/77, 0-100 12,8/12,3. Mozna me neco uniklo (nikdy jsem to neridil), ale nevidim tam rozdil kterej by za to stal. Za vic penez o dva valce min a navic ten hydraulickej nesmysl na ovladani ventilu. Uvidis sam zda za to stoji az se v tom svezes. 1.4 moc nepojede, tohle muze byt neprijemny zklamani a tjet nezklame urcite, je to paradni motor. Tohle budis muj nazor na otazku na co si dat pozor.
Btw je tady vubec nekdo kdo ma tenhle zazrak v puntu?
Btw je tady vubec nekdo kdo ma tenhle zazrak v puntu?
GP 1.4 Tjet
Re: Fiat 500L
TwinAir má p.jurencak viewtopic.php?f=15&t=1265&start=15
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: Fiat 500L
A možná máš i pravdu. já rozhodně vím, že co jsme si projeli, měl základní 1.4 95k motor a i když nejsem žádný závodník, tohle "srdce" bylo v našem pocitu řízení dost slabé, při obsazení 3 osobami. Neřkuli pokud uvažuji třeba i pořízení tažného zařízení pro vozejk. Samozřejmě asi nejlepší volba by byl 1.4 T-Jet 120 k, ale tahle varianta se už začíná pohybovat nad čarou našich financí. Netvrdím, že rozhodně půjdeme do 0.9, ale rozhodně jí chceme zkusit projet.tkupilik píše:Tady to zije To ze napisu ze jsem jednou jel v livingu (ma to kamarad) neznamena, ze te ho nutim... jen o tom proste vic nevim, plus se me z venku nelibi ani jedna verze. Ja jsem hlavne upozornil na volbu motorizace, to s cim jsem jel melo tjeta a bylo to OK, nevim jestli jit do slabsich motoru. Ja nerozumim twinairu, proc priplacet 20000 oproti o byc 1.4 - na papire ty motory vypadaji podobne a ty penize navic tam nevidim.. kroutak 127/145, kone 70/77, 0-100 12,8/12,3. Mozna me neco uniklo (nikdy jsem to neridil), ale nevidim tam rozdil kterej by za to stal. Za vic penez o dva valce min a navic ten hydraulickej nesmysl na ovladani ventilu. Uvidis sam zda za to stoji az se v tom svezes. 1.4 moc nepojede, tohle muze byt neprijemny zklamani a tjet nezklame urcite, je to paradni motor. Tohle budis muj nazor na otazku na co si dat pozor.
Btw je tady vubec nekdo kdo ma tenhle zazrak v puntu?
Každopádně díky.
Hyundai Getz 1.3, man, 2004
Re: Fiat 500L
Já měl půjčenou 500L s motorem 1,6 a dojmy dobrý. Co se týká benzinu, volil bych jedině 1,4 t-jet. Dá se usmlouvat hodně slušná sleva. Jak píšeš, základní 1,4 je velmi slabá a twin airu bych se bál a nevyhovuje mi zvuk, navíc má velkou spotřebu.
Re: Fiat 500L
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky