Stránka 1 z 3
"Grande" Punto Actual - Maco
Napsal: sob led 07, 2012 19:10
od Maco
Ahoj, toto fórum mi celkem pomohlo při výběru auta pro moji polovičku, proto následně po koupi Punta jem se rozhodl pro registraci... Tu? Dobrý den
Bohu?el Grande Punto ji? nebylo v prodeji, ale pouze jeho osekaná verze Punto Actual, ale co?, stejně se nám líbílo víc ne? faceliftované Punto Evo...
Fotky:
http://maco80.rajce.idnes.cz/Fiat_Punto/
Napsal: sob led 07, 2012 20:24
od Dušan
Já se picnu, zase severní Morava (nebo Slezsko?).
Vítej!
Napsal: stř led 11, 2012 16:59
od jeník1
To má? zřejmě stejnou výbavu jako já. Kolik jsi za něho dal? Má? u? EURO 5?
Napsal: stř led 11, 2012 18:35
od Macek

třynečoku a předpokládám ?e i jmenovče, a? slou?í

Napsal: čtv led 12, 2012 8:51
od Maco
Du?an: Ahoj... jj slezsko
Jeník1: Ahoj, je to Punto Actual Plus (základ + klima + DO), jj je to Euro 5 (bohu?el, ze systému Start&Stop nejsem zrovna nad?ený) a stálo 205tkč...
Macek: choj...

Napsal: čtv led 12, 2012 11:08
od Protimo
Tak taky

Únik chladící kapaliny.
Napsal: úte led 31, 2012 17:17
od Maco
Ahoj, prosím o pomoc jak postupovat při reklamaci...
Auto mám teprv 3 měsíce, najeto cca 1200km, u? od koupě se někdy objevily ru?ové kapky pod autem (chlad. kapalina), nijak jsem to neře?il, ale za poslední 2 týdny se to začalo objevovat po ka?dé jízdě a po ka?dé se "ji?" kalu? zvět?uje, zjistil jsem ?e kapalina teče kolem spoje hadice s chladičem (vpravo pod nádr?kou chlad. kap.)
Auto je v záruce tak by mě zajímalo jak mám postupovat v případě reklamace? Objednal jsem se do servisu na čtvrtek. Jaký je standartní postup? Mám po?adovat nějaký protokol o reklamaci? nebo to ře?it "bez papíru" - sly?el jsem ?e právě tento postup je standartní, ale ztoho mám strach v případě opakujících se závad apod...
Mo?ná to zbytečně hrotím, ale byl bych rád za Va?e rady, popř. zku?enosti ne? pojedu do servisu, díky...
Napsal: úte led 31, 2012 21:31
od 1nekros1
nicoho sa neboj az to najdu tak ti daju vedet ze co. kazdopadne by to mali opravit bez tvojej financnej ucasti a vsetko sa zadava cez PC takze mas istotu....
Napsal: stř úno 01, 2012 9:15
od jeník1
Maco píše:Du?an: Ahoj... jj slezsko
Jeník1: Ahoj, je to Punto Actual Plus (základ + klima + DO), jj je to Euro 5 (bohu?el, ze systému Start&Stop nejsem zrovna nad?ený) a stálo to 205tkč...
Macek: choj...

To není metalíza ?e?
Napsal: stř úno 01, 2012 13:38
od Grande EVO
gratuluju k peknemu puntu

tak jsem snad jediny co se mu vic libilo Evo
S tou reklamaci,normalne tam bez,oni ti to spravi a bude to ok,tesneni to nebude,spis nejaka prkotina,oni o tom samozrejme udelaji zapis o oprave,ty jim ho budes muset podepsat,kdyz chces tak jim rekni at ti ho okopiruji,bud v pohode bude to ok
Jeniku toto je metaliza urco,byli 3 pastelovy bila,modra rock(ty byli bez ppriplatku) a pak ta tvoje cervena nejak extra cervena se jmenovala ta byla s priplatkem 4000,-kc, klasicke metalizy byli s priplatekem nejak 10-11tisic
Napsal: čtv úno 02, 2012 14:03
od Maco
Díky za odpověďi, dnes jsem byl v servisu, zezačátku jsem měl smí?ene pocity... technik se zeptal na projev závady, bez jakéhokoli záznamu si převzal klíče stím ?e to zeveze na dílnu, při dotazu zda mů?u být při kontrole/opravě mi odpověděl NE! Tudi? jsem čekal na prodejně, ale pak po cca 20min. mě vzal na dílnu, ukázal mi kde kapalina prosakovala, byla ?patně nasazena spona na hadici, vyměnili ji a dolili kapalinu... Tak?e nakonec v?e OK...
Mo?ná to s tou pověstí Fiat servisu nebude tak stra?né

ale očekával bych ?e v?dy při přebírání auta provedou záznam... alespoň u "korejského" hyundaie to tak funguje... ?koda no
Napsal: čtv úno 02, 2012 14:08
od Maco
Jeník1: je to červená metalíza Sfrenato

Napsal: čtv úno 02, 2012 15:48
od Grande EVO
Maco píše:Díky za odpověďi, dnes jsem byl v servisu, zezačátku jsem měl smí?ene pocity... technik se zeptal na projev závady, bez jakéhokoli záznamu si převzal klíče stím ?e to zeveze na dílnu, při dotazu zda mů?u být při kontrole/opravě mi odpověděl NE! Tudi? jsem čekal na prodejně, ale pak po cca 20min. mě vzal na dílnu, ukázal mi kde kapalina prosakovala, byla ?patně nasazena spona na hadici, vyměnili ji a dolili kapalinu... Tak?e nakonec v?e OK...
Mo?ná to s tou pověstí Fiat servisu nebude tak stra?né

ale očekával bych ?e v?dy při přebírání auta provedou záznam... alespoň u "korejského" hyundaie to tak funguje... ?koda no
JJ jsem si rikal ze to bude kravina,ale na optani zda muzes byt u opravy by mel rict ANO klidne.no nic Punto je spolehlive vozitko tak at jses v servisu co nejmene

Napsal: čtv úno 02, 2012 16:06
od 1nekros1
no ja ked som tam v nasom fiate tak vzdy robia zaznam ale to je servis ford fiat tak su pedantnejsi asi.
Reklamace
Napsal: sob úno 11, 2012 17:39
od Maco
Ahoj, tak?e příběh s únikem chlad. kapaliny má pokračování, dnes koukám a opět kalu? pod autem, opět to prosakuje v místě kde měnili sponu, ale také se objevily kapky na jiných místech (spojich hadic), mám strach, ?e tlakuje hlava nebo těsnění pod hlavou, hadice jsou tvrdé jak sviňa... za týden klesla hladina v nádr?ce z MAX na MIN.
Co vy na to? Ře?il někdo z Vás něco podobného?