Stránka 1 z 2
Lambda sonda
Napsal: pon pro 26, 2011 16:25
od Macek
nevím kam to hodit, ale jak by měl vypadat graf 2. lambdy za katem, měl by být stejně "sinusový" jako 1. lambda anebo pilový?
Napsal: úte pro 27, 2011 19:07
od tkupilik
Mel by byt stejny a lehce zpozdeny v zavislosti na kondici katalizatoru, cim je na tom lip, tim vetsi zpozdeni. Bez zpozdeni == katalyzator na vyhozeni.
Napsal: úte pro 27, 2011 19:14
od Macek
to nevím jak to myslí?, ale nám to ukazovalo něco takového na těch lambdách a kámo? si nebyl jistý jestli ta pila neznamená odcházející lambdu...?

Napsal: úte pro 27, 2011 19:57
od tkupilik
No myslel jsem tim, ze prubeh by mel mit stejny tvar, jen casove posunuty. Nedokazu rict jak vypada odchazejici lamba sonda, zatim me to nikdy neodeslo. Ty grafy mas ale divny, napeti na lambde je vzdy kladny.
Napsal: úte pro 27, 2011 20:21
od Macek
aha. no teď si nejsem jistý jestli to ?lo i do záporných hodnot, je mo?né ?e nee a ta nulová osa byla pod tím grafem...ale ten tvar to myslím mělo takový, ikdy? je to celkem nepodstatné, jde mi spí?e o ten tvar a mo?nost vyzkou?et jinou lambdu ne? koupit novou nemám tak proto se ptám. Jinak za poslední rok mi ?la spotřeba min. tak o půl litru i více nahoru a to jezdím pořád stejně tak by to mohlo mít třeba souvislost.
Napsal: úte pro 27, 2011 20:52
od tkupilik
Tak jsem asi kecal, hledal jsem kde jsem cet o tom casovem posunu a nemuzu to najit. Ale zase jsem narazil na info ze signal z druhe sondy ma byt konstantni a meni se jen kdyz je motor dlouhodbe v chudem nebo bohatem rezimu (kdyz ECU dela diagnostiku druhe lambdy). Pri normalnim provozu se zacne menit az kdyz odchazi katalyzator.
Tak jako tak, druha lamba je tam pouze na kontrolu katalyzatoru a nepouziva se na rizeni motoru. Motor se ridi jen podle te prvni, tzn druha by nemela mit vliv na nic.
Napsal: úte pro 27, 2011 22:10
od Zdenda
Motor se ridi jen podle te prvni, tzn druha by nemela mit vliv na nic.[/quote]
Měl jsem problém se stilem, ?e mi padal do nouzového re?imu a chlastal 13 litrů jak Pivrnec.
Tak jsem ho nechal napojit na extramizer
1.chyba klapka sání -vyměněna a pořád stejný
objevila se chyba č.2 snímač tlaku sání -vyměněno, pořád stejný
objevila se chyba č.3 předehřev lambdy č.1 -tak jsem ji vyměnil, pořád stejný
objevila se chyba č.4 -lambda č.2,tak jsem ji vyměnil a auto jezdí jak víno.
V?echny chyby se objevovaly postupně,tak se měnilo co bylo třeba,ale asi tam ta druhá lambda není jen na to, aby hlídala katalyzátor, proto?e ten se neměnil.Přitom grafy se tvářily jako ?e jsou lambdy v pořádku. Zdenda
Napsal: úte pro 27, 2011 22:20
od Macek
mě se zase právě kdysi stalo ?e mi to hodilo chybu a v servisu mi řekli ?e se druhé lambdě nezdály hodnoty za katem...
Napsal: čtv led 12, 2012 18:25
od jeník1
Macek píše:mě se zase právě kdysi stalo ?e mi to hodilo chybu a v servisu mi řekli ?e se druhé lambdě nezdály hodnoty za katem...
Kdy? jsme u těch emisí, tak normu EURO 4 měly u? první GP v roce 2005 nebo je?tě měly EURO 3?
Napsal: čtv led 12, 2012 18:40
od Jirka
EURO 4 v?echny bez rozdílu
Napsal: čtv led 12, 2012 18:49
od jeník1
Jirka píše:EURO 4 v?echny bez rozdílu
Tak to jsem hrozně rád, ?e jsem je?tě stihl EURO 4, moje GP dostalo velký techničák 27.12.2010

Jinak i benzínový GP vyrobený v roce 2011 mají filtr pevných částic a ten debilní systém start - stop, který se prý nechá na?těstí vypnout.
Napsal: čtv led 12, 2012 19:01
od Jirka
Tak ten filtr pevnejch částic u benzinu je je?tě hudba budoucnosti a? od euro6.
A je?tě něco , benzin s tou kuořivostí má problém kdy? má přímí vstřik a doká?e spalovat chudou směs.
A pokud vim tak do GP se motor s přímím vstřikem nemontoval,mo?ná a? nový multiair.
Jinak výrobci u? na to při?li a začali to obcházet, montujou tam oboje vstřikovače jak přímí vstřik tak nepřímí.
Nepřímí se pou?ívá v nízkých otáčkách a při po?adavku malého výkonu o zbytek se postará přímí vstřik.
A právě ty emise se měří při malé zátě?i a v nízkých otáčkách.
Napsal: čtv led 12, 2012 19:48
od jeník1
Jirka píše:Tak ten filtr pevnejch částic u benzinu je je?tě hudba budoucnosti a? od euro6.
A je?tě něco , benzin s tou kuořivostí má problém kdy? má přímí vstřik a doká?e spalovat chudou směs.
A pokud vim tak do GP se motor s přímím vstřikem nemontoval,mo?ná a? nový multiair.
Jinak výrobci u? na to při?li a začali to obcházet, montujou tam oboje vstřikovače jak přímí vstřik tak nepřímí.
Nepřímí se pou?ívá v nízkých otáčkách a při po?adavku malého výkonu o zbytek se postará přímí vstřik.
A právě ty emise se měří při malé zátě?i a v nízkých otáčkách.
Tak Filtr pevných částic u benzínu není ?ádná hudba budoucnosti, ale realita. třeba si přečti výbavu Fiat Punto Actual na
http://www.jfautocentrum.cz/nove_a_skla ... obni_vozy/
Napsal: pát led 13, 2012 18:38
od Jirka
No v?iml jsem si ,ale to co je tam napsaný pí?ou zase jenom lidi a ty se taky spletou.
Logicky je to nesmysl aby obyč. verze 1,2 měla filtr DPF jako diesel.
Napsal: pát led 13, 2012 18:56
od Grande EVO
jeník1 píše:Jirka píše:EURO 4 v?echny bez rozdílu
Tak to jsem hrozně rád, ?e jsem je?tě stihl EURO 4, moje GP dostalo velký techničák 27.12.2010

Jinak i benzínový GP vyrobený v roce 2011 mají filtr pevných částic a ten debilní systém start - stop, který se prý nechá na?těstí vypnout.
Ja 30.12.,koupil jsem ale az v kvetnu 2011,jsem rad ze na me zbylp euro 4
