Lambda sonda
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Lambda sonda
nevím kam to hodit, ale jak by měl vypadat graf 2. lambdy za katem, měl by být stejně "sinusový" jako 1. lambda anebo pilový?
GP 1,4 16V SPORT
aha. no teď si nejsem jistý jestli to ?lo i do záporných hodnot, je mo?né ?e nee a ta nulová osa byla pod tím grafem...ale ten tvar to myslím mělo takový, ikdy? je to celkem nepodstatné, jde mi spí?e o ten tvar a mo?nost vyzkou?et jinou lambdu ne? koupit novou nemám tak proto se ptám. Jinak za poslední rok mi ?la spotřeba min. tak o půl litru i více nahoru a to jezdím pořád stejně tak by to mohlo mít třeba souvislost.
GP 1,4 16V SPORT
Tak jsem asi kecal, hledal jsem kde jsem cet o tom casovem posunu a nemuzu to najit. Ale zase jsem narazil na info ze signal z druhe sondy ma byt konstantni a meni se jen kdyz je motor dlouhodbe v chudem nebo bohatem rezimu (kdyz ECU dela diagnostiku druhe lambdy). Pri normalnim provozu se zacne menit az kdyz odchazi katalyzator.
Tak jako tak, druha lamba je tam pouze na kontrolu katalyzatoru a nepouziva se na rizeni motoru. Motor se ridi jen podle te prvni, tzn druha by nemela mit vliv na nic.
Tak jako tak, druha lamba je tam pouze na kontrolu katalyzatoru a nepouziva se na rizeni motoru. Motor se ridi jen podle te prvni, tzn druha by nemela mit vliv na nic.
GP 1.4 Tjet
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Motor se ridi jen podle te prvni, tzn druha by nemela mit vliv na nic.[/quote]
Měl jsem problém se stilem, ?e mi padal do nouzového re?imu a chlastal 13 litrů jak Pivrnec.
Tak jsem ho nechal napojit na extramizer
1.chyba klapka sání -vyměněna a pořád stejný
objevila se chyba č.2 snímač tlaku sání -vyměněno, pořád stejný
objevila se chyba č.3 předehřev lambdy č.1 -tak jsem ji vyměnil, pořád stejný
objevila se chyba č.4 -lambda č.2,tak jsem ji vyměnil a auto jezdí jak víno.
V?echny chyby se objevovaly postupně,tak se měnilo co bylo třeba,ale asi tam ta druhá lambda není jen na to, aby hlídala katalyzátor, proto?e ten se neměnil.Přitom grafy se tvářily jako ?e jsou lambdy v pořádku. Zdenda
Měl jsem problém se stilem, ?e mi padal do nouzového re?imu a chlastal 13 litrů jak Pivrnec.
Tak jsem ho nechal napojit na extramizer
1.chyba klapka sání -vyměněna a pořád stejný
objevila se chyba č.2 snímač tlaku sání -vyměněno, pořád stejný
objevila se chyba č.3 předehřev lambdy č.1 -tak jsem ji vyměnil, pořád stejný
objevila se chyba č.4 -lambda č.2,tak jsem ji vyměnil a auto jezdí jak víno.
V?echny chyby se objevovaly postupně,tak se měnilo co bylo třeba,ale asi tam ta druhá lambda není jen na to, aby hlídala katalyzátor, proto?e ten se neměnil.Přitom grafy se tvářily jako ?e jsou lambdy v pořádku. Zdenda
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsem hrozně rád, ?e jsem je?tě stihl EURO 4, moje GP dostalo velký techničák 27.12.2010 Jinak i benzínový GP vyrobený v roce 2011 mají filtr pevných částic a ten debilní systém start - stop, který se prý nechá na?těstí vypnout.Jirka píše:EURO 4 v?echny bez rozdílu
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Tak ten filtr pevnejch částic u benzinu je je?tě hudba budoucnosti a? od euro6.
A je?tě něco , benzin s tou kuořivostí má problém kdy? má přímí vstřik a doká?e spalovat chudou směs.
A pokud vim tak do GP se motor s přímím vstřikem nemontoval,mo?ná a? nový multiair.
Jinak výrobci u? na to při?li a začali to obcházet, montujou tam oboje vstřikovače jak přímí vstřik tak nepřímí.
Nepřímí se pou?ívá v nízkých otáčkách a při po?adavku malého výkonu o zbytek se postará přímí vstřik.
A právě ty emise se měří při malé zátě?i a v nízkých otáčkách.
A je?tě něco , benzin s tou kuořivostí má problém kdy? má přímí vstřik a doká?e spalovat chudou směs.
A pokud vim tak do GP se motor s přímím vstřikem nemontoval,mo?ná a? nový multiair.
Jinak výrobci u? na to při?li a začali to obcházet, montujou tam oboje vstřikovače jak přímí vstřik tak nepřímí.
Nepřímí se pou?ívá v nízkých otáčkách a při po?adavku malého výkonu o zbytek se postará přímí vstřik.
A právě ty emise se měří při malé zátě?i a v nízkých otáčkách.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak Filtr pevných částic u benzínu není ?ádná hudba budoucnosti, ale realita. třeba si přečti výbavu Fiat Punto Actual naJirka píše:Tak ten filtr pevnejch částic u benzinu je je?tě hudba budoucnosti a? od euro6.
A je?tě něco , benzin s tou kuořivostí má problém kdy? má přímí vstřik a doká?e spalovat chudou směs.
A pokud vim tak do GP se motor s přímím vstřikem nemontoval,mo?ná a? nový multiair.
Jinak výrobci u? na to při?li a začali to obcházet, montujou tam oboje vstřikovače jak přímí vstřik tak nepřímí.
Nepřímí se pou?ívá v nízkých otáčkách a při po?adavku malého výkonu o zbytek se postará přímí vstřik.
A právě ty emise se měří při malé zátě?i a v nízkých otáčkách.
http://www.jfautocentrum.cz/nove_a_skla ... obni_vozy/
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
Ja 30.12.,koupil jsem ale az v kvetnu 2011,jsem rad ze na me zbylp euro 4jeník1 píše:Tak to jsem hrozně rád, ?e jsem je?tě stihl EURO 4, moje GP dostalo velký techničák 27.12.2010 Jinak i benzínový GP vyrobený v roce 2011 mají filtr pevných částic a ten debilní systém start - stop, který se prý nechá na?těstí vypnout.Jirka píše:EURO 4 v?echny bez rozdílu
Fiat Punto EVO
muj 4 fiat
1 na LPG
muj 4 fiat
1 na LPG