Stránka 2 z 4

Napsal: pát čer 29, 2012 19:55
od Grande EVO
Jj nebo koupit na bazosi celou sadu(kolo i plast) ...obcas tam byva a za dobrou cenu :twisted: takze to jen pohlidat. Ja kvuli plynu mam jen dojezdovku a tu hodim do auta jen kdyz jedu dale od domova :wink:

Re:

Napsal: pát dub 19, 2013 16:29
od jeník1
Tak dnes 19.4.2013 jsem najel:

Obrázek

Napsal: pon kvě 06, 2013 16:10
od jeník1
Tak dnes 6.5.2013 najeto 40 tisíc km a žádný závažný problém :)

Obrázek

Re: Jeníkovo GP

Napsal: úte kvě 07, 2013 21:22
od Jarous1
Slušnej nájezd :D .

Re: Jeníkovo GP

Napsal: stř kvě 08, 2013 18:04
od Pandora
Jak jsi spokojen s interiérem toho Actualu? Jde mně o to, jak ty plasty dlouho vydrží, třeba plastový volant nebo madla dveří mně přijdou, že budou za chvíli ošoupaná...
Dnes se Actual dá sehnat do 200 tis. právě s tím interiérem z GP.

Re: Jeníkovo GP

Napsal: pát kvě 10, 2013 17:55
od jeník1
Opotřebuje se všechno časem ne? I člověk. To neřeším, tohle auto nemám na celý život. Ty plasty se rukama moc neničí, když jsem měl Pandu 1.1, kde byly pouze tvrdé plasty a za 5 let 112 tisíc najetých km a plastový volant byl pořád stejný.

Re: Jeníkovo GP

Napsal: pát kvě 10, 2013 23:14
od Pandora
Můžu se ještě zeptat, jak je to s otáčkami a spotřebou na dálnici? Jde mně o rychlost kolem 120 km/h.

Re: Jeníkovo GP

Napsal: sob kvě 11, 2013 17:46
od jeník1
To snad vím přesně. GP má krátké převody včetně pětky, takže při dálniční 130 km/h točí motor asi 4100 ot/min. Při 120 km/h to je asi 3800 ot/min a asi 7 litrů spotřeba při této rychlosti (120). Ale pochopitelně, že dálnice není rovina, takže z kopce a při rychlosti 120 to může být mnohem méně. Jo a při předpisové 90 km/hod točí motor na pětku přesně 3000 ot/min, kdy působí nejvyšší točivý moment. Jízda vyšší rychlostí jak 130 možná je, ale spotřeba pak roste téměř geometrickou řadou. V Německu jsem jel na dálnici po rovině asi 20 minut mezi Rostockem a Berlínem 155 km/h a aktuální spotřeba byla téměř pořád 12 litrů, motor točil 5100 ot/m. Ještě by to jelo víc, snad až 170 Km/h ale spotřeba by byla min. 15 litrů. :(

Někde jsem četl, že nová Mazda 2 točí 3000 ot/min a jede 130 km/h. Ale zase ty krátké převody mají něco do sebe ne? :lol:

Re: Jeníkovo GP

Napsal: ned čer 30, 2013 20:13
od jeník1
Jízda s GP po nově otevřeném úseku dálnice D3 mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem.
https://www.youtube.com/watch?v=vu46Fcbh_dM

Re: Jeníkovo GP

Napsal: ned čer 30, 2013 20:18
od jeník1
Bloudění s GP při průjezdu Mnichovem :D
https://www.youtube.com/watch?v=cjk5tHw4Fls

Re: Jeníkovo GP

Napsal: pon črc 01, 2013 19:49
od jeník1
Jízda do vrchu s GP z Obce Rejštejn na Zhůří nedaleko Horské Kvildy. Start v nadmořské výšce 590 metrů, cíl ve výšce 1110 metrů nad mořem. Vzdálenost 7 km. :D

https://www.youtube.com/watch?v=nGO1w4zf9UI

Re: Jeníkovo GP

Napsal: úte črc 02, 2013 22:49
od Tatranec
Ahoj,
pekné video! Krásny kraj - žiadne továrenské komíny, ale málo krčiem (hospod)...
Škoda, že si občas neurobil pohľad na otáčkomer a rýchlomer
a na "šaltpáku", aby bolo vidieť aj šoférske umenie.
Nemal si kameramana? Robil si to sám?

Tatranec, P 2012 1,2 3 door

Re: Jeníkovo GP

Napsal: stř črc 03, 2013 10:30
od jeník1
To je z mobilu na čelním skle.

Re: Jeníkovo GP

Napsal: pon srp 26, 2013 16:57
od jeník1
Tak dnes jsem najel za 26 měsíců 50 tisíc. Provedena výměna oleje po najetých třiceti tisíc km. Opět v autorizovaném servisu Fiat šel do motoru špičkový olej Selenia 5W/40 K P.E. Motor s tímto olejem výborně reaguje na plyn díky nízkému tření, zaručuje tím i nízkou spotřebu a vysokou životnost motoru i při vytáčení motoru nad 5 tisíc otáček (olej Selenia používají i vozy Ferrari). Cena za jeden litr slušných 508 korun s DPH. Pochopitelně parametr "C3" zaručuje i vysokou životnost katalizátoru a nízké emise, čímž šetřím i životní prostředí.

Obrázek

Re: Jeníkovo GP

Napsal: stř srp 28, 2013 7:42
od Tatranec
Zdravím,
slušný nájazd za dva roky.
S tým olejom - je to pravda.
Ale interval 30 000 km môže byť niekedy veľa, hlavne ak sa auto používa často na krátke cesty.
Mechanik vo Svite (Chedos - Fiat) mi hovoril, že bol na školení o benzínovej verzii Fiatu Freemont .
Interval výmeny im odporučili na 12 000 km !


Tatranec, P 2012, 1.2