Stránka 4 z 6

Napsal: čtv lis 04, 2010 17:48
od Jirka
Existujou, ted maji nedaleko nás otevřenou novou pobočku.
Jenom vzít telefon a zavolat určitě se domluvíte.

Napsal: čtv lis 04, 2010 17:52
od Davids
Jirka píše:Existujou, ted maji nedaleko nás otevřenou novou pobočku.
Jenom vzít telefon a zavolat určitě se domluvíte.
prave, ze maji otevrenou jednu pobocku vcelku blizko ode mne a tam se neozyvaji ;-)

Napsal: čtv lis 04, 2010 18:00
od Jirka
Zavolej přímo na centrálu na telefon Jakub Klobása a má? to, oni se u? mezi sebou domluví.

Napsal: čtv úno 03, 2011 18:37
od Dušan
Po nějakém čase otvírám oázku chip tuningu.
Mám chu? to s mojí 1,2-kou zkusit. Rád si přečtu Va?e názory, jestli navý?ení výkonu o 4 kw a 9 Nm (ale skoro o 10%) za to stojí. V odkazované firmě dávají nyní 50% slevu a v ceně je i měření výkonu před a po.
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... nde-punto/

Napsal: čtv úno 03, 2011 19:59
od Jirka
Neznám tvůj styl jízdy, ale moc od toho nečekej to navý?ení se projeví a? horní polovině spektra otáček motoru a nebude nijak razantní.
Prostě je to atmosféra tam toho moc nesvede?.

Napsal: pát úno 04, 2011 9:15
od Dušan
Jirka píše:Neznám tvůj styl jízdy, ale moc od toho nečekej to navý?ení se projeví a? horní polovině spektra otáček motoru a nebude nijak razantní.
Prostě je to atmosféra tam toho moc nesvede?.
Na závody jet neplánuji, ale mírné vylep?ení jízních vlastností bych uvítal

Napsal: pát úno 04, 2011 11:49
od Pepa B.
nemáte někdo zku?enost s touto firmou?
http://www.profi-chiptuning.cz/

Napsal: pát úno 04, 2011 16:00
od kuta33
K mírnému vylep?ení jízdních vlastností vede kromě čipu je?tě jedna cesta. odlehčení vozu. :wink:

Zkus vyházet v?echny zbytečnosti z auta, starou tlustou man?elku (bez urá?ky) vyměnit za ?tíhlou (lehčí) slečnu. GP i tobě se určitě hned pojede líp. :mrgreen:

Napsal: ned úno 20, 2011 11:27
od Bongo-Bong
Rad se s Vami podelim i o mou zkusenost..MAm 1.3 multijet 55kw a zhruba pred rokem a pul jsem si ho nechal ocipnout od firmy powertec..Davaji navyber ze 3 moznych cipu Vybral jsem si ten nejsilnejsi a to 74kw a 250 N.m kroutak..Firma ma velice solidni vystupovani,kdykoliv tam mohu jet a bezplatne mi to prenastavi podle mych pozadavku..cipovani probihalo zhruba 6 hodin,ale stalo to za to..Zezacatku me trochu znervoznovalo, ze pri razantim zatahu si drobek odplivne sazemi, ale dost se to odviji co se natankuje za naftu..Takze mohu vrele doporucit :) auto jede jak nakopnuta strela :lol:

Napsal: ned úno 27, 2011 22:56
od tkupilik
Ahoj, potiz je ta ze s 1.2 benzinoou atmosferou toho moc neudelaji. Pokud totiz chces nejak zlepsit parametry u motoru, musis do nej dostat vic vzdchu. Benzin totiz pracuje v uzavrene smycce a vzdy micha palivo se vzduchem na nejnizsi emise => vic vzduchu == vic benzinu == vic koni. Nevim jak 1.2, ale 1.4 16V ma i senzor klepani, takze sama upravuje predsih na optimum a nenechava prostor k tuningovym upravam (tu je potencial na nejakou tu kobylku u aut co to maj napevno). Tzn koupit treba kit sani nebo jen bavlnenej filtr muze nejakou kobylku prinest, chiptuning bude asi zklamani.
Preplnoane motory jsou o necem jinem, pomoci chiptuningu u nich vyrazne ovlivnis vykon i prubeh momentu. Snadno tam totiz jde ovlivnit mnozstvi vzduchu ktere se dostane do valcu - chip totiz hlavne upravuje tabulky regulace plniciho tlaku turba.

Napsal: pon kvě 16, 2011 15:36
od pete
Vyrazne slevy jsem dnes zjistil :
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... nde-punto/

Asi do toho pujdu, s timhle motorem kazdy pridavek dobrej ...

Akce plati do 25.5.2011

Napsal: ned srp 07, 2011 17:26
od RP72
Sakra chlapi, tak s tímhle jste mi nasadili parádního brouka do hlavy :twisted: Sice mých 130koníků táhne nádherně, ale po přečipování by to bylo celé stádečko 160 hřebců :shock:
To u? by byla pěkná síla!!!
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: pon srp 08, 2011 10:22
od tkupilik
V campu za to chce 4.7k penez, slibuje 157koniku / 335nm a jeste dostanes graf z brzdy (pred/po)... Muzu doporucit, vlastni zkusenost s benzinem.

Napsal: pon srp 08, 2011 11:06
od .bany
kdys chip tak odbrzdenej jedine ,jinak bych to nedelal...

Napsal: pon srp 08, 2011 18:13
od RP72
.bany píše:kdys chip tak odbrzdenej jedine ,jinak bych to nedelal...
Ahoj
Jak to myslí? ,,odbr?děný,, myslí? chiptuning na maximální mo?ný výkon?
To u? jsou pak na hraně ?ivotnosti ostatních komponent vozu :-(
Mně by stačil takový kompromis i s vyu?itím sní?ení spotřeby paliva.
Dnes jsem se ptal v autorizovaném servise v Ostravě na jejich názor ohledně přechipování mé 1,9ky a říkal, ?e by to problém být neměl, ?e má motor dost silný a na ?ivotnosti se to nijak zvlá?? nerprojeví, pokud se nebudou vyu?ívat krajní meze jeho mo?ností v tzv.závodním re?imu.
Tohle mi při?lo na dotaz z BIT POWERU:

Radomír Pekarík - Individuální mo?nosti úpravy automobilu FIAT GRANDE PUNTO (1.9 Multijet Sport - 130CV)

Předkládáme detailněj?í specifikace mo?ností úpravy Va?eho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z na?ich statistik a zku?eností. Je mo?né, ?e se budou nepatrně li?it, pro Vá? automobil. Výkon Va?eho automobilu se zvý?í o 24%.
Výrobce: FIAT
Model: GRANDE PUNTO
Motor: 1.9 Multijet Sport - 130CV
Rok uvedení modelu: 2006
Počet / obsah válců: 4 / 1910 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 130 / 4000 160 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 279 / 2000 365 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 200 211
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 9.5 8.6
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5.7 5.4

Dobrý den,
na základě Va?eho po?adavku Vám zasíláme informace o mo?nostech úpravy va?eho
automobilu. Ve?keré podrobnosti naleznete na následující adrese:

http://www.bitpower.cz/scripts/show-det ... _7116_8153
Poznámky technika:
na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s základními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky BOSCH EDC 16C39-4.5X za účelem zvý?ení výkonu motoru vozidla FIAT GRANDE PUNTO (1.9 Multijet Sport - 130CV) - r.v.2007. Záruka dva roky a po dobu ?esti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné mo?no úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci mo?nosti daného systému. Realizace je mo?ná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 ? 90 min. Vydr?í to motor? Jak se změní jeho ?ivotnost a spotřeba? Při vysvětlování této problematiky budeme vycházet z jednoduchých zákonitostí. Motor je slo?ený z mno?ství součástek, které vykonávají kruhový nebo přímočarý pohyb. Tyto pohyblivé části v konečném důsledku určují ?ivotnost motoru. Lo?iska, případně pístní krou?ky, jsou dimenzovány na určitý počet cyklů (otáček). Při shodných provozních podmínkách platí pro ka?dý motor, ?e čím více cyklů (otáček) vykoná, tím je opotřebovaněj?í. To znamená, ?e pokud chceme, aby motor vydr?el co nejdéle, měl by vykonat co nejméně cyklů. Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné výměny oleje. Zahřívání motoru před jeho vytáčením do vy??ích otáček apod. Samozřejmostí je dochlazení turbodmychadla po vy??í zátě?i. Z technických důvodů je měření výkonu mo?né pouze na nezávislé výkonové zku?ebně. Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 9.990,- (uvedena bez 20%DPH). Na místě realizace se lze domluvit telefonicky.

V případě Va?eho zájmu o provedení úpravy, ode?lete prosím odpověď na tento email
a získáte zajímavou 5% slevu a hned si mů?ete s
na?imi techniky domluvit na provedení chiptuningu. Uvedená sleva se vztahuje na úpravy realizované na na?í centrále ve Vrbně pod Pradědem.

Budete-li mít jakékoliv dotazy týkající se úpravy BITPOWER, kontaktujte nás na
ní?e uvedených telefonních číslech či emailové adrese.
Děkujeme za Vá? zájem a te?íme se na budoucí spolupráci.

Za tým Bit Power Technology - Zdenek Rybár
Bit Power s.r.o.
Palackého 190, 793 26 Vrbno pod Pradědem