Chiptuning

Vše okolo doplňků, úprav, tuningu

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Existujou, ted maji nedaleko nás otevřenou novou pobočku.
Jenom vzít telefon a zavolat určitě se domluvíte.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

Jirka píše:Existujou, ted maji nedaleko nás otevřenou novou pobočku.
Jenom vzít telefon a zavolat určitě se domluvíte.
prave, ze maji otevrenou jednu pobocku vcelku blizko ode mne a tam se neozyvaji ;-)
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Zavolej přímo na centrálu na telefon Jakub Klobása a má? to, oni se u? mezi sebou domluví.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Po nějakém čase otvírám oázku chip tuningu.
Mám chu? to s mojí 1,2-kou zkusit. Rád si přečtu Va?e názory, jestli navý?ení výkonu o 4 kw a 9 Nm (ale skoro o 10%) za to stojí. V odkazované firmě dávají nyní 50% slevu a v ceně je i měření výkonu před a po.
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... nde-punto/
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Neznám tvůj styl jízdy, ale moc od toho nečekej to navý?ení se projeví a? horní polovině spektra otáček motoru a nebude nijak razantní.
Prostě je to atmosféra tam toho moc nesvede?.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jirka píše:Neznám tvůj styl jízdy, ale moc od toho nečekej to navý?ení se projeví a? horní polovině spektra otáček motoru a nebude nijak razantní.
Prostě je to atmosféra tam toho moc nesvede?.
Na závody jet neplánuji, ale mírné vylep?ení jízních vlastností bych uvítal
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Pepa B.
Profík
Příspěvky: 1090
Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa B. »

nemáte někdo zku?enost s touto firmou?
http://www.profi-chiptuning.cz/
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey

bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Uživatelský avatar
kuta33
Štamgast
Příspěvky: 440
Registrován: stř lis 05, 2008 10:34
Bydliště: Český Tě?ín CZ

Příspěvek od kuta33 »

K mírnému vylep?ení jízdních vlastností vede kromě čipu je?tě jedna cesta. odlehčení vozu. :wink:

Zkus vyházet v?echny zbytečnosti z auta, starou tlustou man?elku (bez urá?ky) vyměnit za ?tíhlou (lehčí) slečnu. GP i tobě se určitě hned pojede líp. :mrgreen:
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Bongo-Bong
Návštěvník
Příspěvky: 106
Registrován: sob úno 19, 2011 12:25
Bydliště: Prosečné

Příspěvek od Bongo-Bong »

Rad se s Vami podelim i o mou zkusenost..MAm 1.3 multijet 55kw a zhruba pred rokem a pul jsem si ho nechal ocipnout od firmy powertec..Davaji navyber ze 3 moznych cipu Vybral jsem si ten nejsilnejsi a to 74kw a 250 N.m kroutak..Firma ma velice solidni vystupovani,kdykoliv tam mohu jet a bezplatne mi to prenastavi podle mych pozadavku..cipovani probihalo zhruba 6 hodin,ale stalo to za to..Zezacatku me trochu znervoznovalo, ze pri razantim zatahu si drobek odplivne sazemi, ale dost se to odviji co se natankuje za naftu..Takze mohu vrele doporucit :) auto jede jak nakopnuta strela :lol:
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

Ahoj, potiz je ta ze s 1.2 benzinoou atmosferou toho moc neudelaji. Pokud totiz chces nejak zlepsit parametry u motoru, musis do nej dostat vic vzdchu. Benzin totiz pracuje v uzavrene smycce a vzdy micha palivo se vzduchem na nejnizsi emise => vic vzduchu == vic benzinu == vic koni. Nevim jak 1.2, ale 1.4 16V ma i senzor klepani, takze sama upravuje predsih na optimum a nenechava prostor k tuningovym upravam (tu je potencial na nejakou tu kobylku u aut co to maj napevno). Tzn koupit treba kit sani nebo jen bavlnenej filtr muze nejakou kobylku prinest, chiptuning bude asi zklamani.
Preplnoane motory jsou o necem jinem, pomoci chiptuningu u nich vyrazne ovlivnis vykon i prubeh momentu. Snadno tam totiz jde ovlivnit mnozstvi vzduchu ktere se dostane do valcu - chip totiz hlavne upravuje tabulky regulace plniciho tlaku turba.
GP 1.4 Tjet
pete
kolemjdoucí
Příspěvky: 3
Registrován: stř úno 16, 2011 15:53

Příspěvek od pete »

Vyrazne slevy jsem dnes zjistil :
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... nde-punto/

Asi do toho pujdu, s timhle motorem kazdy pridavek dobrej ...

Akce plati do 25.5.2011
Grande Punto 2006
1.4 8V 57 kW/115 N.m
Uživatelský avatar
RP72
Štamgast
Příspěvky: 250
Registrován: pát črc 01, 2011 18:51
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RP72 »

Sakra chlapi, tak s tímhle jste mi nasadili parádního brouka do hlavy :twisted: Sice mých 130koníků táhne nádherně, ale po přečipování by to bylo celé stádečko 160 hřebců :shock:
To u? by byla pěkná síla!!!
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Radek:
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Příspěvek od tkupilik »

V campu za to chce 4.7k penez, slibuje 157koniku / 335nm a jeste dostanes graf z brzdy (pred/po)... Muzu doporucit, vlastni zkusenost s benzinem.
GP 1.4 Tjet
.bany
Profík
Příspěvky: 946
Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
Bydliště: Praha-6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .bany »

kdys chip tak odbrzdenej jedine ,jinak bych to nedelal...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Uživatelský avatar
RP72
Štamgast
Příspěvky: 250
Registrován: pát črc 01, 2011 18:51
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RP72 »

.bany píše:kdys chip tak odbrzdenej jedine ,jinak bych to nedelal...
Ahoj
Jak to myslí? ,,odbr?děný,, myslí? chiptuning na maximální mo?ný výkon?
To u? jsou pak na hraně ?ivotnosti ostatních komponent vozu :-(
Mně by stačil takový kompromis i s vyu?itím sní?ení spotřeby paliva.
Dnes jsem se ptal v autorizovaném servise v Ostravě na jejich názor ohledně přechipování mé 1,9ky a říkal, ?e by to problém být neměl, ?e má motor dost silný a na ?ivotnosti se to nijak zvlá?? nerprojeví, pokud se nebudou vyu?ívat krajní meze jeho mo?ností v tzv.závodním re?imu.
Tohle mi při?lo na dotaz z BIT POWERU:

Radomír Pekarík - Individuální mo?nosti úpravy automobilu FIAT GRANDE PUNTO (1.9 Multijet Sport - 130CV)

Předkládáme detailněj?í specifikace mo?ností úpravy Va?eho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z na?ich statistik a zku?eností. Je mo?né, ?e se budou nepatrně li?it, pro Vá? automobil. Výkon Va?eho automobilu se zvý?í o 24%.
Výrobce: FIAT
Model: GRANDE PUNTO
Motor: 1.9 Multijet Sport - 130CV
Rok uvedení modelu: 2006
Počet / obsah válců: 4 / 1910 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 130 / 4000 160 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 279 / 2000 365 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 200 211
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 9.5 8.6
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5.7 5.4

Dobrý den,
na základě Va?eho po?adavku Vám zasíláme informace o mo?nostech úpravy va?eho
automobilu. Ve?keré podrobnosti naleznete na následující adrese:

http://www.bitpower.cz/scripts/show-det ... _7116_8153
Poznámky technika:
na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s základními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky BOSCH EDC 16C39-4.5X za účelem zvý?ení výkonu motoru vozidla FIAT GRANDE PUNTO (1.9 Multijet Sport - 130CV) - r.v.2007. Záruka dva roky a po dobu ?esti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné mo?no úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci mo?nosti daného systému. Realizace je mo?ná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 ? 90 min. Vydr?í to motor? Jak se změní jeho ?ivotnost a spotřeba? Při vysvětlování této problematiky budeme vycházet z jednoduchých zákonitostí. Motor je slo?ený z mno?ství součástek, které vykonávají kruhový nebo přímočarý pohyb. Tyto pohyblivé části v konečném důsledku určují ?ivotnost motoru. Lo?iska, případně pístní krou?ky, jsou dimenzovány na určitý počet cyklů (otáček). Při shodných provozních podmínkách platí pro ka?dý motor, ?e čím více cyklů (otáček) vykoná, tím je opotřebovaněj?í. To znamená, ?e pokud chceme, aby motor vydr?el co nejdéle, měl by vykonat co nejméně cyklů. Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné výměny oleje. Zahřívání motoru před jeho vytáčením do vy??ích otáček apod. Samozřejmostí je dochlazení turbodmychadla po vy??í zátě?i. Z technických důvodů je měření výkonu mo?né pouze na nezávislé výkonové zku?ebně. Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 9.990,- (uvedena bez 20%DPH). Na místě realizace se lze domluvit telefonicky.

V případě Va?eho zájmu o provedení úpravy, ode?lete prosím odpověď na tento email
a získáte zajímavou 5% slevu a hned si mů?ete s
na?imi techniky domluvit na provedení chiptuningu. Uvedená sleva se vztahuje na úpravy realizované na na?í centrále ve Vrbně pod Pradědem.

Budete-li mít jakékoliv dotazy týkající se úpravy BITPOWER, kontaktujte nás na
ní?e uvedených telefonních číslech či emailové adrese.
Děkujeme za Vá? zájem a te?íme se na budoucí spolupráci.

Za tým Bit Power Technology - Zdenek Rybár
Bit Power s.r.o.
Palackého 190, 793 26 Vrbno pod Pradědem
Radek:
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
Odpovědět