Já vím Ale neměl jsi ten chip náhodou taky v plánu?Colin píše: Jinak já jsem se na ten chip tuning neptal, to byl tady kolega.
Chiptuning
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Chip má význam pouze u benzínů s turbem a samozřejmě u nafty. Taky se víc projeví u výkonných motorů vět?ích kubatur.Teddy86 píše:Ja myslim ze cip ma vyznam jenom pro zvednuti kroutaku ale ty kone tam nebudou moc znat.
Čekat nárust výkonu a krou?áku u 8-mi ventilové 1.2 nebo 1.4 je asi trochu odvá?né...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Já ho za chvíli budu mít, ale u? neře?ím, jestli si to nechat udělat nebo ne. Já jsem rozhodnutej. Pak vám zas poreferuju, jestli to k něčemu bylo nebo ne, stejně jako s těma světlamaJarou? píše:Já vím Ale neměl jsi ten chip náhodou taky v plánu?Colin píše: Jinak já jsem se na ten chip tuning neptal, to byl tady kolega.
To Colin: supr! Budu rád, kdy? to bude k něčemu. Ale pak "nebreč", ?e jsi zase pokusný králík
Ale vá?ně. Díval jsem se na stránky Bitpower a konkrétně k na?í motorizaci tam nabízejí hodnoty 85 koní, co? je nějakých +8, ale při 6100 ot/min., co? je nepou?itelné. Snad jedině ten deklarovaný krou?ák 127 N/m se posune k 2850 ot/min co? je o 150 ot/min dřív ne? továrních 114 N/m při 3000 ot/min.
viz: http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky
Otázkou je tím pádem jen cena, která je 6305, bez DPH a měření na dynymometru je za dal?ích 1250, - bez DPH...
Ale vá?ně. Díval jsem se na stránky Bitpower a konkrétně k na?í motorizaci tam nabízejí hodnoty 85 koní, co? je nějakých +8, ale při 6100 ot/min., co? je nepou?itelné. Snad jedině ten deklarovaný krou?ák 127 N/m se posune k 2850 ot/min co? je o 150 ot/min dřív ne? továrních 114 N/m při 3000 ot/min.
viz: http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky
Otázkou je tím pádem jen cena, která je 6305, bez DPH a měření na dynymometru je za dal?ích 1250, - bez DPH...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak s tímhle já počítám, ?e to nebude nějak znát, ale jestli to pomů?e aspoň o něco, tak budu spokojenej. Ta 1.4 8v, je taková chcípla do 3 tis.otáček, a? se mi zdá, ?e na?e 1.2 htp je snad i ?ivěj?í.
p.s. já vyu?iju i těch 6100 otáček
p.s. já vyu?iju i těch 6100 otáček
Naposledy upravil(a) Colin dne ned srp 10, 2008 19:43, celkem upraveno 1 x.
presne ja myslim, ze pokud do toho chces jit tak do toho jdi, rozdil urcite poznas, ikdyz to nebude nic prevratneho, ale co si budem povidat kazdy konik na vic je dobryColin píše:Tak s tímhle já počítám, ?e to nebude nějak znát, ale jestli to pomů?e aspoň o něco, tak budu spokojenej. Ta 1.4 8v, je taková chcípla do 3000 tis., a? se mi zdá, ?e na?e 1.2 htp je snad i ?ivěj?í.
p.s. já vyu?iju i těch 6100 otáček
ale nezapomeň, ?e 6680 ot/min ti to krouhne omezovačColin píše:Tak s tímhle já počítám, ?e to nebude nějak znát, ale jestli to pomů?e aspoň o něco, tak budu spokojenej. Ta 1.4 8v, je taková chcípla do 3000 tis., a? se mi zdá, ?e na?e 1.2 htp je snad i ?ivěj?í.
p.s. já vyu?iju i těch 6100 otáček
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
http://www.xtuning.cz/kontakty/ to je firma která mi ten chip dělala ted maj u? víc poboček dokonce i na slovensku, ty benzíny tu sice nenabízej ale po dohodě je dělaj taky.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic