Timo EVO Racing
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Ziarovky som v noci este ani nevyskusal, kupil som Nightbreaker, lebo som nemal ziadne nahradne. Teraz mam povodne ako nahradne a do reflektorov som dal lepsie ako povodne (apon si myslim). Viem o nizsej zivotnosti ale cez den ich nepouzivam, mam DRL.
To JardaK: listy naju akekolvek na: http://www.autobiznis.sk/
To JardaK: listy naju akekolvek na: http://www.autobiznis.sk/
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
Tak môj Milá?ek absolvoval cestu do Chorvátska a spä?.
Cesta tam: priem. rýchlos? 95 km/hod. spotreba 6,5 l/100 km - bez klímy
cesta spä?: priem. rýchlos? 93 km/hod. spotreba 6,7 l/100 km - s klímou
Dve osoby plne nalo?ený do kempu s vlastným stanom a v?etkým čo k tomu patrí na dva tý?dne.
Cesta tam: priem. rýchlos? 95 km/hod. spotreba 6,5 l/100 km - bez klímy
cesta spä?: priem. rýchlos? 93 km/hod. spotreba 6,7 l/100 km - s klímou
Dve osoby plne nalo?ený do kempu s vlastným stanom a v?etkým čo k tomu patrí na dva tý?dne.
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
Olej
Po 10 tis. km som dolial cca 2 dcl oleja, u? bol na spodnej ryske. Olej Selenia K Pure Energy kúpený v e-shope, výmenu budem robi? sám.
Páni vedeli ste ?e servisná prehliadka vo Fiat servise s výmenou oleja olejového filtra a pežového filtra stojí 200?!!! Takú servisnú prehliadku akú mi urobia oni si spravím aj sám.
Olej 4l 40?, olejový filter 10?, pežový 17?, spolu 67?!!!
Páni vedeli ste ?e servisná prehliadka vo Fiat servise s výmenou oleja olejového filtra a pežového filtra stojí 200?!!! Takú servisnú prehliadku akú mi urobia oni si spravím aj sám.
Olej 4l 40?, olejový filter 10?, pežový 17?, spolu 67?!!!
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
Tak u? je môj milá?ek onálepkopvaný.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
V ramci zaruky vymenene zadne tlmice, horne ulozenie a silentbloky.
Zistil som pri prejazdoch nerovnosti klepot v zadnej naprave na pravej strane. Pri skusobnej jazde s technikom autorizovaneho Fiat servisu ten povedal ze vymenia obidva tlmice. Tiez si vsimol male hnede bodky na tapacire strechy, tak dal vymenit aj ten. Prave pre problem s dodavkou tapaciru som cakal viac ako mesiac. Ale uz je vsetko vymenene, klepot nepocut, tapacir novy, len pri spatnej montazi zamenili zadne madlo s prednym. Madlo s vesiakom namontovane na mieste spolujazdca vpredu. Uz som to opravil. Nuz co servis je servis.
Zistil som pri prejazdoch nerovnosti klepot v zadnej naprave na pravej strane. Pri skusobnej jazde s technikom autorizovaneho Fiat servisu ten povedal ze vymenia obidva tlmice. Tiez si vsimol male hnede bodky na tapacire strechy, tak dal vymenit aj ten. Prave pre problem s dodavkou tapaciru som cakal viac ako mesiac. Ale uz je vsetko vymenene, klepot nepocut, tapacir novy, len pri spatnej montazi zamenili zadne madlo s prednym. Madlo s vesiakom namontovane na mieste spolujazdca vpredu. Uz som to opravil. Nuz co servis je servis.
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
Re: Timo EVO Racing
Po dlhšej odmlke a samozrejme bezproblémovom spolužití s Puntíkom nastal okamih, ktorého som sa najviac obával. Revolučná novinka od FPT Multiair vypovedala službu. Stav tachometra necelých 47 tis. km.Začalo sa to prejavovať výpadkom zapaľovania 4. valca asi 30 km od cieľa, naštastie som sa vracal domov. Začala blikať kontrolka OEBD pri nízkych otáčkach, jazdou na vyšších otáčkach zhasla a samozrejme aj motor išiel na štyri valce. Domov som dorazil bez blikajúcej kontrolky na troch tisíckach otáčok. Kontrolka nezhasla ani na druhý deň po opätovnom naštartovaní a motor pálil na tri válce. Diagnostika vypisovala chybovú hlášku, že nie je zážeh na 4. valci. Po vymazaní chýb sa nič nezmenilo. Nasledoval bohužiaľ odťah do najbližšieho Fiat servisu. Po dvoch dňoch diagnóza: modul multiair. Po čakaní na modul a neuveriteľných 10 tich dňoch bez auta som si ho konečne vyzdvihol, ľahší o 964€. Prikladám foto modulu multiair:
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
Re: Timo EVO Racing
Ahoj, Timo,
buďme optimisti a dúfajme, že toto bola posledná väčšia investícia do Tvojho MultiAir-tátoša.
Nech odteraz slúži a nech okrem drobnosí (pneu, žiarovky a pod.) nič nepýta a robí Ti radosť.
Tak už to chodí: priekopníci pokroku si to odnesú aj za nás ostatných, ale keby Vás nebolo,
dodnes sa vozíme na rebrinákoch.
Zistili vôbec v servise, čo zapríčinilo poškodenie modulu?
Výrobná chyba? Zlé zaobchádzanie? (Pochybujem...)
Ako často meníš olej? Predsa len, elektrohydraulicky ovládané ventily si možno vyžadujú častejšiu výmenu oleja než je "oficiálnych" 30 tisíc km.
Napríklad najnovší model Fiatu Freemont (s benzínovým motorom) má interval výmeny oleja iba 12 tisíc km. To mi povedal mechanik vo Fiate, vraj ich to učili na školení.
Teším sa na budúcoročný Fiat Punto zraz; dúfam, že sa uvidíme!
Tatranec, P 2012
buďme optimisti a dúfajme, že toto bola posledná väčšia investícia do Tvojho MultiAir-tátoša.
Nech odteraz slúži a nech okrem drobnosí (pneu, žiarovky a pod.) nič nepýta a robí Ti radosť.
Tak už to chodí: priekopníci pokroku si to odnesú aj za nás ostatných, ale keby Vás nebolo,
dodnes sa vozíme na rebrinákoch.
Zistili vôbec v servise, čo zapríčinilo poškodenie modulu?
Výrobná chyba? Zlé zaobchádzanie? (Pochybujem...)
Ako často meníš olej? Predsa len, elektrohydraulicky ovládané ventily si možno vyžadujú častejšiu výmenu oleja než je "oficiálnych" 30 tisíc km.
Napríklad najnovší model Fiatu Freemont (s benzínovým motorom) má interval výmeny oleja iba 12 tisíc km. To mi povedal mechanik vo Fiate, vraj ich to učili na školení.
Teším sa na budúcoročný Fiat Punto zraz; dúfam, že sa uvidíme!
Tatranec, P 2012
Italian cars are exciting!
Re: Timo EVO Racing
Ahoj Tatranec,
ďakujem za povzbudivé slová a tiež dúfam že nový modul vydrží čo najdlhšie. Na zraz sa samozrejme teším, aj na stretnutie s tebou.
Videl si modul na obrázkoch, servis to nejak neskúma pre nich je to náhradný diel. Chybu hľadali vylučovacou metótou (aj keď som im vravel že je to jednotka Multiair) od najjednoduchšej a najlacnejšej (sviečky, indukčka, kábel, vstreky, nahratie nového softvéru do RJ) až po final. O problémoch tohto motora som sa dočítal na stránkach talianského fóra http://www.puntoevoforum.com/. Problém chodu motora na tri valce tam chlapci riešia na 25-tich stranách! Výsledok je vždy výmena multiair modulu . Zaujímavé je, že v sekcii motora 1,4 Multiair Turbo tento problém nikto nemá .
Dúfam, že sa to ku konštruktérom donieslo a urobili nejakú úpravu v nových moduloch (ten môj nový je vyrobený v októbri 2013).
Čo sa týka výmeny oleja tak som si bol vedomý, že hydraulika je závislá na kvalite oleja, preto som menil každý rok, bez ohľadu na km (cca 17 tis. km) a vždy iba Selenia K-Pure Energy podľa predpisu výrobcu. Mimochodom problém s multiairom nastal cca po 300 km po výmene oleja
ďakujem za povzbudivé slová a tiež dúfam že nový modul vydrží čo najdlhšie. Na zraz sa samozrejme teším, aj na stretnutie s tebou.
Videl si modul na obrázkoch, servis to nejak neskúma pre nich je to náhradný diel. Chybu hľadali vylučovacou metótou (aj keď som im vravel že je to jednotka Multiair) od najjednoduchšej a najlacnejšej (sviečky, indukčka, kábel, vstreky, nahratie nového softvéru do RJ) až po final. O problémoch tohto motora som sa dočítal na stránkach talianského fóra http://www.puntoevoforum.com/. Problém chodu motora na tri valce tam chlapci riešia na 25-tich stranách! Výsledok je vždy výmena multiair modulu . Zaujímavé je, že v sekcii motora 1,4 Multiair Turbo tento problém nikto nemá .
Dúfam, že sa to ku konštruktérom donieslo a urobili nejakú úpravu v nových moduloch (ten môj nový je vyrobený v októbri 2013).
Čo sa týka výmeny oleja tak som si bol vedomý, že hydraulika je závislá na kvalite oleja, preto som menil každý rok, bez ohľadu na km (cca 17 tis. km) a vždy iba Selenia K-Pure Energy podľa predpisu výrobcu. Mimochodom problém s multiairom nastal cca po 300 km po výmene oleja
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
Re: Timo EVO Racing
Ahoj kolego,pročítám co píšeš ohledně modulu a můžu ríct ,že se mi to salo dvakrát běh na 3 válce hned po startu a od té doby nic cca 25 000 km. oLEJ DĚLÁM PO 15 000 a vždy přes diagnostiku nechám kalibrovat Multiair modul,kdy si samo auto přidá otáčky a motor začne chvíli klepat jak dvě kladívka proti sobě a cca po 15 sec. je po všem a napíše multiair modul ok Mám turbínu 135 ps
Re: Timo EVO Racing
Nastavenie multiair modulu robím po výmene oleja aj ja. Ale keď motor išiel na tri válce tak sa nedalo nakonfigurovať nič, ani v servise sa im to nepodarilo.
Inak prajem ti aby tvoj multiair šľapal bez problémov aspoň 200 tis. km
Inak prajem ti aby tvoj multiair šľapal bez problémov aspoň 200 tis. km
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov
Re: Timo EVO Racing
Děkuji ti a už mám 102 800 ,a dělalo mi to loni cca 68 000 tak snad už se to neukáže
Ať ti to jezdí
Ať ti to jezdí
Re: Timo EVO Racing
M2l jsi zkusit kulanci u Fiatu, pokud je to takhle rozšířená závada, mohli by něco přispět !
Víkend v Raji
Pri víkendovej turistike v Slovenskom Raji som natrafil na mladšieho brata .
Nedalo mi a musel som zaparkovať pri ňom
A bol tam aj keď sme sa vrátili
Nedalo mi a musel som zaparkovať pri ňom
A bol tam aj keď sme sa vrátili
Fiat Punto EVO RACING 1,4 Multiair 105 krásnych červených koníkov