Fiat Freemont
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Hmm, nelíbí se mi spínač světel, tvar volantu, design přístrojové desky je jak z nějakýho star?ího korejce a ta ?ikmá podlaha po sklopení sedaček v kufru se mi taky nezdá. Celkově se mi cesta přebírání americkej tě?kejch "pekáčů" nelíbí. No vrchol toho je Lancia a její "nové" modely. , například v Irsku se bude jmenovat Lancia |Delta Crysler Delta. A to si Alfisti stě?ovali jak je 159 tě?ká....
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jarousi1, dovol otázku a co myslí?, ?e by bylo pro Lancii lep?í?
Portfolio sestávající z modelu na bázi Punta II, přebouchanýho Brava, překopaný Idey a dál......... NIC???
Nebo to zkusit takhle, zaútočit ve v?ech třídách s minimálními náklady a pokusit se vytvořit globální značku?
Taky mám rád tradice, ale kdy? jde o kejhák značky, tak na tradice se.e pes a je potřeba vydělat nějaký prachy, pro Lancii je to jediná cesta....
Spínač od světel ani nekomentuju, to je opravdu esenciální zále?itost, na kterou auto jezdí, a kdy? jsme u toho VW, prodává miliony vozů, kde ten spínač je a lidem to nějak nevadí
Portfolio sestávající z modelu na bázi Punta II, přebouchanýho Brava, překopaný Idey a dál......... NIC???
Nebo to zkusit takhle, zaútočit ve v?ech třídách s minimálními náklady a pokusit se vytvořit globální značku?
Taky mám rád tradice, ale kdy? jde o kejhák značky, tak na tradice se.e pes a je potřeba vydělat nějaký prachy, pro Lancii je to jediná cesta....
Spínač od světel ani nekomentuju, to je opravdu esenciální zále?itost, na kterou auto jezdí, a kdy? jsme u toho VW, prodává miliony vozů, kde ten spínač je a lidem to nějak nevadí
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
jo tak budeme prostě ovcí v davu... a plavat s proudem jako mrtvoly proto?e to tak mají lidi v milionech autHonzus píše:Portfolio sestávající z modelu na bázi Punta II, přebouchanýho Brava, překopaný Spínač od světel ani nekomentuju, to je opravdu esenciální zále?itost, na kterou auto jezdí, a kdy? jsme u toho VW, prodává miliony vozů, kde ten spínač je a lidem to nějak nevadí
u? vidím jak budou muset zhasínat světla
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Honzus: vím kam míří?. Teď neře?ím ekonomiku, jen prostě pí?u, ?e se mi cesta, kterou nastolil Marchione, (ikdy? jsem zpočátku byl jeho velkým příznivcem) nelíbí. V době kdy vět?ina výrobců sni?uje hmotnost on přeznačkovává americké mastodonty a s italským znakem je hrne do evropy. Já jsem nikdy nebyl příznivcem amerických aut a proto mi to nevoní. Snad jak pí?e?, to celému koncernu v evropě pomů?e. Třeba a? Freemonta vyzkou?ím, změním názor.
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak to přece není, jen mi prosím vysvětli, co je principiálně jiného/?patného na tom otočném spínači?g-lobby píše:jo tak budeme prostě ovcí v davu... a plavat s proudem jako mrtvoly proto?e to tak mají lidi v milionech aut
u? vidím jak budou muset zhasínat světla
P.S. pssst, ale Ferrari a Maserati taky mají otočný vypínač vlevo pod volantem
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, ale on Marchionne nemá na výběr, na vývoj nejsou momentálně peníze, musí se konsolidovat koncern jako celek...Jarous1 píše:Honzus: vím kam míří?. Teď neře?ím ekonomiku, jen prostě pí?u, ?e se mi cesta, kterou nastolil Marchione, (ikdy? jsem zpočátku byl jeho velkým příznivcem) nelíbí. V době kdy vět?ina výrobců sni?uje hmotnost on přeznačkovává americké mastodonty a s italským znakem je hrne do evropy. Já jsem nikdy nebyl příznivcem amerických aut a proto mi to nevoní. Snad jak pí?e?, to celému koncernu v evropě pomů?e. Třeba a? Freemonta vyzkou?ím, změním názor.
Co se týče Freemontu, stokrát raději tohoto amerického mastodonta ne? francouzského mastodonta Ulysee, který byl v?e, jen ne pohledný a spolehlivý Jinak já to vidím dobře, Fiat bude dělat dál ekonomicky zaměřená auta (?ádný import - vlastní vývoj), Alfa se snad konečně vydala cestou lehkonohýh sportovně laděných aut a Lancia prostě bbude luxusněj?í značkou na pohodu.... Dy? přece doposud stra?ně parazitovala AR na L a vice versa, takhle se zaměří na zcela jiné zákazníky.... Z hlediska tradic je to na prd, ale tradice tu nejsou nosným tématem, z hlediska modelového portfolia a strategie se mi to jeví jako logický a promy?lený krok.....
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
pssstHonzus píše:tak to přece není, jen mi prosím vysvětli, co je principiálně jiného/?patného na tom otočném spínači?g-lobby píše:jo tak budeme prostě ovcí v davu... a plavat s proudem jako mrtvoly proto?e to tak mají lidi v milionech aut
u? vidím jak budou muset zhasínat světla
P.S. pssst, ale Ferrari a Maserati taky mají otočný vypínač vlevo pod volantem
Honzusi já jsem prostě konzerva... pro mě páčka je blí? ne? kolečko a jsem u? tak prostě zvyklý... auto?kolu jsem dělal ve fábii tak mi to při?lo prostě daleko navíc způsob rozsvěcování mlhovek vyta?ením nebo zatlačením u? nevím... ani u grande to není ideálně, také to mohli dát na páčku(prstýnek jako na zadní stěrač)...
také na té poslední fotce mi ten předek připoměl nějaké jiné auto... mo?ná vy??í octávku nevím... ty světla, prolisy na kapotě...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
JJ, já si to myslel, konzervag-lobby píše: pssst
Honzusi já jsem prostě konzerva... pro mě páčka je blí? ne? kolečko a jsem u? tak prostě zvyklý... auto?kolu jsem dělal ve fábii tak mi to při?lo prostě daleko navíc způsob rozsvěcování mlhovek vyta?ením nebo zatlačením u? nevím... ani u grande to není ideálně, také to mohli dát na páčku(prstýnek jako na zadní stěrač)...
také na té poslední fotce mi ten předek připoměl nějaké jiné auto... mo?ná vy??í octávku nevím... ty světla, prolisy na kapotě...
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
tak dnes jsem se bavil v servisu a řekli mi ?e odhadují cenu auta v základu kolem 550 tis., ale ?e tam bude u? v základu super výbava jak je na Fiat zvykem... a ?e se budou montovat v Evropě/Turecku jako v?echny ostatní Chryslery pro Evropug-lobby píše:no cena... úplný základ podle mě bude začínat někde kolem 550 tis.
samozřejmě ?e to je jen odhad, nemají ?ádné ofico. informace
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je ta cena reálná, pak je naprosto bezkonkurenční vzhledem k velikosti a výbavě auta...g-lobby píše:tak dnes jsem se bavil v servisu a řekli mi ?e odhadují cenu auta v základu kolem 550 tis., ale ?e tam bude u? v základu super výbava jak je na Fiat zvykem... a ?e se budou montovat v Evropě/Turecku jako v?echny ostatní Chryslery pro Evropug-lobby píše:no cena... úplný základ podle mě bude začínat někde kolem 550 tis.
samozřejmě ?e to je jen odhad, nemají ?ádné ofico. informace
Co se týče výroby, v?ude se psalo a pí?e, ?e montá? pojede v Mexiku v továrně, kde se vyrábí u? teď americká verze 500.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
k ceně stačí se podívat a základní cena toho dodge je 23000$ (s luxusní výbavou 34000$)... já a ve fiatu odhadujeme ?e sem se bude dová?et za cca 30000$ s lep?í výbavou u? v základuHonzus píše:Pokud je ta cena reálná, pak je naprosto bezkonkurenční vzhledem k velikosti a výbavě auta...g-lobby píše:tak dnes jsem se bavil v servisu a řekli mi ?e odhadují cenu auta v základu kolem 550 tis., ale ?e tam bude u? v základu super výbava jak je na Fiat zvykem... a ?e se budou montovat v Evropě/Turecku jako v?echny ostatní Chryslery pro Evropug-lobby píše:no cena... úplný základ podle mě bude začínat někde kolem 550 tis.
samozřejmě ?e to je jen odhad, nemají ?ádné ofico. informace
Co se týče výroby, v?ude se psalo a pí?e, ?e montá? pojede v Mexiku v továrně, kde se vyrábí u? teď americká verze 500.
k výrobě ano fiaty pro ameriku budou mít americký závod a chryslery pro evropu evropský (jak jsem nakoupil, tak prodávám) to s tou pětistovkou mů?e být spekulace novinářů, nevím jak moc je to ofico potvrzená zpráva proto?e 500 se přeci montují i tady v polsku...
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG