Stránka 10 z 13

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř črc 16, 2014 10:16
od Idos
Rikam ze mam toto auticko nove ne ze je nove.. at je to jak chce chtel jsem odpoved na dotaz dekuju

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř črc 16, 2014 10:40
od Jarouš
Tak hlavně napiš základní údaje (kolik to má najeto a v jaké stavu to je) a můžem polemizovat nad tím, jestli vyměnit olej v převodovce nebo řešit lanovody.

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv črc 17, 2014 8:35
od Idos
Je to 1.9mjet 96kw sport najeto 106000 dovezeno italie stav dost noveho vozu spodek jak nový na motoru mirne rosi akorat ta prevodovka jinak nikde nic lanovody jsem zkousel stelovat nic se nezmenilo za studena stale horsi pri ohrati bez jakych koliv problemu vse radi jak ma nic nejde ani pres zuby hladke razeni...

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv črc 17, 2014 9:25
od Jarouš
vyměň olej v převodovce. Možná, že ho tam je i málo. Lanovody bych vyloučil, to by dělalo problémy při studeném i teplém motoru, resp. převodovce.

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv črc 17, 2014 9:42
od Idos
Ok dik objednám se a nechám to vyměnit vetšinu si udělám sám ale todle nevim ani jak :/

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon črc 21, 2014 11:27
od Idos
Prosím kolik tak vydrží filtr pevných částic u tohoto motoru.? A jake je nejlepsi reseni.? Dekuji

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř črc 23, 2014 11:27
od Viktor
Filtr pevných částic Tunig všechno ven !!!!!!!!!

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob srp 02, 2014 11:23
od Dskalos
Zdravim, jsem tu novy a rad bych se na něco zeptal. Planuji si koupit sve prvni auto, Fiat GP 1.9 multijet. Chci si ho koupit z toho duvodu, ze denne najezdim 100km v prumeru a to jak po Praze tak po dalnici, takze potrebuji motor, se kterym mohu jet 150 a nemusim ho vytacet a mit spotrebu 10l/100km.

Takze se chci zeptat, co si o tom myslite, jak je vuz spolehlivy a jestli ma cenu ho kupovat, kdyz ma najeto 130 000km.

Diky moc !!

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob srp 02, 2014 13:18
od Viktor
Tak 150km/h pro toto auto nic není... rovnou ti mužu říct že 180Km/h točíš asi 3 tisíce otáček.. 8)
Jinak pokud si milionář a nebude ti vadit servis kde budeš pak okusovat rohlíky kup si ho :mrgreen:

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob srp 02, 2014 16:27
od Dskalos
Je to s tim servisem az tak zle? Milionar uplne nejsem :shock:

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob srp 02, 2014 18:46
od jeník1
Autorizované servisy Fiat upravily ceny podle stáří auta takto:
Do 5 let stáří vozu 530,-/h*
Od 5 do 8 let 450,-/h*
Od 8 let a více 390,-/h*

* Ceny bez DPH

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned srp 03, 2014 7:18
od Jirka
Proč milionář?
Vždyť tohle auto je ještě relativně jednoduchý,ty si jako myslíš když si koupíš frantíka nebo koncern, že na tom budeš líp?
Tak to ani náhodou, každý auto má svá specifika a ojetý diesel je vždy tak trochu risk ať je to cokoliv za značku.

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned srp 03, 2014 9:02
od Viktor
jeník1 píše:Autorizované servisy Fiat upravily ceny podle stáří auta takto:
Do 5 let stáří vozu 530,-/h*
Od 5 do 8 let 450,-/h*
Od 8 let a více 390,-/h*

* Ceny bez DPH
:clap To sou ceny.. tak jěště k tomu přípočítejme náhradní díly a náročnost práce a dostaneme se na zvracející čísla. :X

První co budeš muset udělat vyměnit všechno jako jsou filtry..olej,rozvody,u tohoto auto odchází rychle ložisko kompresoru klima, pak nové brzdy , stabil tyčky, a pneu.. ..a když uděláš tyto základy můžeš šetřit na další Italské průsery..
Jako já bych si koupil na obyč jezdění jiné auto.. A benzín je vždycky rychlejší a podle mě lepší..
Toto auto je sportovní a rychlé velice dobře drží stopu kam ho pošleš tam ide docela levně jezdím když to držím pod 3 tisíce...Já si ho koupil na bláznění a skrz to že se mě libí. :clap
Jinak stímto autem se dá hodně vyblbnout motoru nijak neškodí točení ..Třeba 200km/h je nic.. a hlavně i když trháš za jizdy volantem při 140km/h je bezpečné!!!!!

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned srp 03, 2014 13:36
od tkupilik
Jirka: Viktora si nevsimej, koupil zborenej vrak a je nakrklej.... coz je teda riziko nakupu 6lety nafty se 110kkm (jasne ze po duchodci co jezdil do kostela). Obecne je s podivem, ze se prakticky neda sehnat ojety punto co ma vic jak 150kkm (pouze 9 aut z 58 na tipcaru a z toho jen 3!!! nafty, nejvic je tam 1.2jek. To je neuveritelnej vysmech).
Kdyz k nakupu pristoupis se zdravym rozumem, tak te asi punto nesklame. Je potreba si uvedomit, ze kupujes kategorii nakupni tasku, tzn kde byl velky tlak na cenu pri vyrobe. Plus sis vybral zrovna motorizaci narocnejsi na servis. Navic je to generace auta kde to uz vyvojari umeli namodelovat na pocitaci a sladili zivotnost komponent auta - proste to bez investic nepujde :( Nemyslim si, ze pred temahle problemama jde utect k jine znacce, je to problem tehle doby.
Co se tyce servisu, pod 500/h se takovou praci nejde uzivit, pokud to je nekde levnejsi, hoji se na prepalenych cenach ND (obvykle cenikove ceny autokelly) nebo se proste nauctuje vic hodin. Fiat servis ma alespon tu vyhodu, ze to auto znaji a mensi sance ze tam neco podelaji.

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned srp 03, 2014 15:16
od jeník1
Moje řeč...jednou jsem byl s Pandou v tzv. Temposervisu vedle Globusu, kde dělají všechny značky a půl hodiny řešili jaký olejový filtr tam patří. Hlavně že mají napsáno "než nakoupíte mi opravíme“