Stránka 9 z 13

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř kvě 15, 2013 21:12
od peta
díky, no nakonec už je dnes DPF všude, musíme se smířit s tou ekologií/neekologií :twisted:
Takže ještě ta spotřeba ? Jak jsem psal, v SX4 nerozhoduje zda 4x4 nebo 2x2 ty motory jezdí průměrně za 7,5 - 8L (ano, částečně městský provoz), což se mi zdá příšerné a nesmyslné vůbec o naftě uvažovat (ano, jedou, mají oproti benzínu "zátah" a 6° přev - no to nevím zda je nakonec taková výhoda)
Možná bude lepší Punto dojezdit, dokud neumře a pak se smířit s "novými" technologiemi a modlit se :lol:

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv kvě 16, 2013 13:17
od benja
za takovej púrůměr nejezdím ani já.. já mám 6,5 litrů a to hlavně město v současné době....tebou deklarovaná se mi zdá moc..

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv kvě 16, 2013 15:40
od Wolfgang4466
tak ja mam 96kw verze a ja jedu za 5.5 l/100 po praze ale dostanu se na magistralu nebo argetinskou a ta spotreba klesa na 4-4.5 l/100

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob kvě 18, 2013 8:59
od Jakewh
Ještě k tomu cukání co se tady probíralo. Odpojil jsem váhu vzduchu a hle, auto jede super! super zátah, žádný cukání a dokonce i spotřeba klesla ze 6,5 na 5,5!! Takže u mě je fakt v háji a to mám najeto jen 78 000! Jenom škoda té blbé kontrolky na palubovce :(

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv čer 06, 2013 16:57
od Kuba Režný
Čaute chlapi,

mám GP 1.9jtd. r.v. 08. Mám s ním takový problém, když je motor studený a nastartuju, tak necuká. A když se to jízdou zahřeje, tak potom na volnoběh má motor normální otáčky a cuká. Je znatelné v kabině, třepe se celé auto.
Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo neví co s tím?
Mám ho asi 2 měsíce...

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv čer 06, 2013 19:20
od Jarous1
Začal bych diagnostikou :) . Odkud jsi?

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv čer 06, 2013 21:11
od 1nekros1
Spojka s dvojhmotou je ako na tom?

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát čer 07, 2013 14:02
od benja
dvouhmota by cukala při sešlápnutí plynu a zvedáním otáček zároven s rychlostí ne?
a při jízdě to dělá taky?z tvého popisu vyplývá že se jedná o stav kdy máš neutrál a volnoběžné otáčky... to by mohlo být i žhavením ne?nebo třeba co já vím připečené vstřiky?anebo výše popsané..Váha vzduchu

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned čer 09, 2013 14:11
od Jirka
Jestli to dělá na volnoběh tak dvouhmota.

chod motoru

Napsal: pon čer 17, 2013 20:22
od matias692
Ahojte,

som majiteľom Grande Punta 10/2007 1,9 JTD MultiJet 88kW.

. Môj problém je následovný:

pri jazde sa mi občas stane, že auto ako keby začalo trhať, väčšinou je to na 4 prevodovom stupni pri cca 60km rýchlosti.

ešte občas pri jazde občas len tak zničoho nič vyskočí spotreba z tradičných cca5,5 aj na 8-10l.

Neviem, či to súvisí medzi sebou. Keď ste niekto mal rovnaký problém, alebo máte nejakú radu, dajte pls čím skôr vedieť, díky...

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte čer 18, 2013 7:58
od 1nekros1
cisti sa dpf filter ked ta spotreba stupne ked ides na tak malych otackach tak by sa mal prestat cistit aby to netrhalo.nekedy to prebehni na dlhsej cca 10km trase vyzsimi otackami napr pojdes na 4rke nech sa ti to dokonci uplne.(podotykam on sa cisti tak ze jeden valec ti nepracuje a nespalena nafta rozpaluje DPF filter ktory sa tym cisti) alebo vybehnes na dialnicu. samozrejme auto treba mat plne zohriate na cistiacu proceduru. cca neakych 15km minimalne. inak tento filter sa nevie vycistit a casom sa pokazi co neni lacne... teraz na zraze sme to riesili a aj na minulom uz tiez. (skoda ze jirka zmizol tak skoro) viac ti povie on o tom.

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte čer 18, 2013 22:10
od Jirka
Tak čištění DPF nesmíš skoro jako běžný uživatel skoro poznat.
Jinak když ti to trhá jak píšeš tak to může dělat zanesený EGR nebo vadná tryska.
Taky by to chtělo za jízdy nalogovat přes diag.

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř dub 23, 2014 22:32
od Viktor
Nevíte proč mě motor chrčí jak tuberák? :(

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte črc 15, 2014 7:32
od Idos
Ahpj chci se zeptap mam toto auticko nove a za studena hure radi 1 a zpátečku pri ohrani vse de jak ma. mam zkusit hnout lanovodama nebo muze to byt olejem v prevodovce.? dekuju

Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte črc 15, 2014 10:06
od jeník1
To jsi koupil nové Punto s motorem 1,9 multijet? To se nevyrábí již několik let. Zřejmě máš ojetinu.