Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
ako ti mohla dojst nafta? si myslim ze tvoje auto je tak isto otravne ako moje ked ma prazdnu nadrz.
a urcite sa to zavzdusnilo a treba to samozrejme cele odvzdusnit aby nieco neslo naprazdno a nezadrelo sa. a kedze si na to jebal a jazdil dalej tak sa nieco poskodilo. ale je mozne ze len nieco sa zanieslo. diagnostika urcite nieco pise.
a urcite sa to zavzdusnilo a treba to samozrejme cele odvzdusnit aby nieco neslo naprazdno a nezadrelo sa. a kedze si na to jebal a jazdil dalej tak sa nieco poskodilo. ale je mozne ze len nieco sa zanieslo. diagnostika urcite nieco pise.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Bouchání při neutrálu
Ahoj,
mám 1.9 88kW, a občas při zařazení neutrálu, nejčastěji při studeném motoru, slyším nějaké bouchání. Jako když bych na roztočené ozubené kolo hodil šroubek a ono ho to někam odpinklo, tak 2x-3x a pak nic.
Děje se to jen občas, proto je těžké, když s tím přijedu do servisu a ono nic.
Stalo se to taky někomu? Nějaké nápady, co to může být? Díky
mám 1.9 88kW, a občas při zařazení neutrálu, nejčastěji při studeném motoru, slyším nějaké bouchání. Jako když bych na roztočené ozubené kolo hodil šroubek a ono ho to někam odpinklo, tak 2x-3x a pak nic.
Děje se to jen občas, proto je těžké, když s tím přijedu do servisu a ono nic.
Stalo se to taky někomu? Nějaké nápady, co to může být? Díky
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
Setrvák, dvojhmota?
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
no asi by to mohl být ten setrvačník, i podle jiných fór. Jen se mě to nechce zdát. Začalo to dělat po výměně oleje (cca před 2000km). Auto má najeto cca 80000 a já osobně jsem najel posledních 10000 a nechce se mi věřit, že bych za tu dobu oddělal setrvačník. Na to to nejvíc trpí? Všude čtu, že na podtáčení. Je 1500ot klidnou jízdou po rovině podtáčení?
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
U dieselu? Pochybujueagle píše:Je 1500ot klidnou jízdou po rovině podtáčení?
U Škody Rapid TSI (benzín) se dá takto jezdit též a od těchto otáček již "tahá" a zrychluje
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
No právě diesel má výrazně nižší pracovní otáčky něž benzín. Diesel na rozdíl od benzínu nemá smysl vytáčet nad cca 3500ot. A když ten motor má v 1500ot cca 200Nm, nevidím důvod, proč by to mělo vadit. Navíc To používám jen jako udržovací. Z těchhle otáček nikdy nezrychluji, to spíš podřadím. U těch malých benzínových bestií to záleží jen na naladění, kde mají nejvyšší moment. Ale jestli setrvačníku vadí 1500ot. tak to je pro mě docela zklamání. Je to moje první dieselové auto, když nepočítám auta rodičů. Kde Mitsubishi L200 bez problému jezdilo i kolem 1200-1300ot, prostě se to chovalo jako kamion. a Grand Vitara 2.0TD tak bez problému jezdila při 1500ot. Tam naopak byly problémy s hlukem a vibracemi nad 2500.
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
Vadný setrvák už po 80.t.km? To by muselo auto dostávat pořádně zabrat(případně špatně čipnuté), nebo výrobní vada. Otáčky co zmiňuješ po rovině jsou naprosto OK.
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
Ještě jedna věc, koukni na olej v převodovce.
Málo oleje bude tyhle zvuky způsobovat, než se zahřeje a rozstříká v převodovce.
Mám to z vlastní zkušenosti,hned po koupi nového auta mi to dělalo taky a v převodovce byli 4deci oleje místo 2litry.
Málo oleje bude tyhle zvuky způsobovat, než se zahřeje a rozstříká v převodovce.
Mám to z vlastní zkušenosti,hned po koupi nového auta mi to dělalo taky a v převodovce byli 4deci oleje místo 2litry.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
no hej da pokial sa ti nerozjebe ta retiazka na rozvodoch.Dušan píše:U dieselu? Pochybujueagle píše:Je 1500ot klidnou jízdou po rovině podtáčení?
U Škody Rapid TSI (benzín) se dá takto jezdit též a od těchto otáček již "tahá" a zrychluje
zatial vsetci co maju rapid okolo mna to menili a nie jeden krat tak drzim palce
kazdopadne 1500 po rovine je podla mna aj dost pomala jazda kedze viem ze diesel ma okolo 1800-2000 pri 90km/h zatial kazdy jeden na ktorom som chodil
a punto 1.3 ma tiaz tak.
a tak ako pise jirka bud mas malo oleja v prevodovke alebo je v prdeli dvojhmota onoto to vtedy aj tak cudne zuzle. aspon na peugeote. kolegovy to za studena robila aj oktavia ale ju predal takze neviem vysledok.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
To moje GP 1.9 má při 1500ot 90km/h (na 6.). To auto má sice jen 80tkm, ale bohužel tak 70% těch kilometrů je po městě. Zkusím zkontrolovat ten olej a uvidím. Jinak jsem byl docela překvapený (příjemně) z ceny toho dvouhmotového setrvačníku, kdy se to dá sehnat už od 6000Kč.1nekros1 píše:no hej da pokial sa ti nerozjebe ta retiazka na rozvodoch.Dušan píše:U dieselu? Pochybujueagle píše:Je 1500ot klidnou jízdou po rovině podtáčení?
U Škody Rapid TSI (benzín) se dá takto jezdit též a od těchto otáček již "tahá" a zrychluje
zatial vsetci co maju rapid okolo mna to menili a nie jeden krat tak drzim palce
kazdopadne 1500 po rovine je podla mna aj dost pomala jazda kedze viem ze diesel ma okolo 1800-2000 pri 90km/h zatial kazdy jeden na ktorom som chodil
a punto 1.3 ma tiaz tak.
a tak ako pise jirka bud mas malo oleja v prevodovke alebo je v prdeli dvojhmota onoto to vtedy aj tak cudne zuzle. aspon na peugeote. kolegovy to za studena robila aj oktavia ale ju predal takze neviem vysledok.
Jo a kterou spojkovou sadu byste kdyžtak vzali? 5000? nebo 2500?
stačí ta levnější?
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
No tak jednu sadu máš bez vypínacího ložiska a jednu s ložiskem.
Jinak jestli si to neuděláš sám a budeš dávat někomu dělat tak dát vše ať je to naráz a nemusíš platit 2krát za práci.
U tohodle musí dolů i celá nápravnice abys vyndal převodovku, takže dost práce.
Jinak jestli si to neuděláš sám a budeš dávat někomu dělat tak dát vše ať je to naráz a nemusíš platit 2krát za práci.
U tohodle musí dolů i celá nápravnice abys vyndal převodovku, takže dost práce.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
A je potřeba to koupit s tím vypínacím ložiskem? Budu to dávat známému do servisu, resp. to tam už je a uvidím co zjistí. Je mi jasný, že když se bude měnit setrvačník, spojka se musí taky. takže bych to nechal udělat dohromady.Jirka píše:No tak jednu sadu máš bez vypínacího ložiska a jednu s ložiskem.
Jinak jestli si to neuděláš sám a budeš dávat někomu dělat tak dát vše ať je to naráz a nemusíš platit 2krát za práci.
U tohodle musí dolů i celá nápravnice abys vyndal převodovku, takže dost práce.
Re: Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
Tak jsem ro vymenil a je klid dvouhmota + lozisko.
Fiat GP 1.9 (2006)
divny zvuk 1.9 jtdm
Ahojte,
Mám GP 1.9 jtdm 88kW.
Na volnobehu či už keď mi auto stojí alebo je v pohybe v akejkolvek rychlosti tak všetko v pohode, ale akonáhle zaradím akukolvek rychlosť tak mi niekde z podkapoty na strane spolujazdca, čiže na opačnej od prevodovky a spojky, niečo drnčí taký divný zvuk akoby kovovy akoby niekto trasucimi rukami o seba velmi rychlo drncal stare hrnce ale tak drhnuto.... tento zvuk nabera a ubera intenzitu v zavislosti od otačiek motora a viac pri nižších otáčkach je taky drncavy a pri vyššich je taký drhnuci zle sa to popisuje ale už ma to vytača a cca okolo 2500 všetko zarezonuje na chvilku... a pri každej rychlosti je ten zvuk od motora taky isty len čim viac počujem vietor tak tym menej ten zvuk a pri 90tke napriklad počujem len v pozadi akoby take vibrujuce drhnutie je to hnus proste a ked chytim radiacu paku silnejšie aj ona vibruje čo by asi nemala....
Mimo ineho mam nedavno menenu komplet spojku a dvojhmotu, ložiska su OK, remenica klukovky je OK, altik mam po repase, napinacia kladka je OK, napravy su pevne, homokinetaky neklepocu, zvuk neovplyvnuje a nemení zatačanie auta do stran...
Stretol sa niekto s niečim takymto? dakujem
Mám GP 1.9 jtdm 88kW.
Na volnobehu či už keď mi auto stojí alebo je v pohybe v akejkolvek rychlosti tak všetko v pohode, ale akonáhle zaradím akukolvek rychlosť tak mi niekde z podkapoty na strane spolujazdca, čiže na opačnej od prevodovky a spojky, niečo drnčí taký divný zvuk akoby kovovy akoby niekto trasucimi rukami o seba velmi rychlo drncal stare hrnce ale tak drhnuto.... tento zvuk nabera a ubera intenzitu v zavislosti od otačiek motora a viac pri nižších otáčkach je taky drncavy a pri vyššich je taký drhnuci zle sa to popisuje ale už ma to vytača a cca okolo 2500 všetko zarezonuje na chvilku... a pri každej rychlosti je ten zvuk od motora taky isty len čim viac počujem vietor tak tym menej ten zvuk a pri 90tke napriklad počujem len v pozadi akoby take vibrujuce drhnutie je to hnus proste a ked chytim radiacu paku silnejšie aj ona vibruje čo by asi nemala....
Mimo ineho mam nedavno menenu komplet spojku a dvojhmotu, ložiska su OK, remenica klukovky je OK, altik mam po repase, napinacia kladka je OK, napravy su pevne, homokinetaky neklepocu, zvuk neovplyvnuje a nemení zatačanie auta do stran...
Stretol sa niekto s niečim takymto? dakujem
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: divny zvuk 1.9 jtdm
bud skontroluj este uchytenie motora to co je na podlahe od spolujazdcovej strany alebo vyfuk moze byt KO to spojdenie pruzne medzi motorom a vyfukovou castou
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba