Motor 1,9 MultiJet (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 60
- Registrován: pon zář 12, 2011 10:28
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Kluci vyře?il někdo to cukání jak se tady někde psalo? Asi při 50 km/h na čtverku auto trochu ?kytá. Kdy? přidám plyn tak je to ok. EGR je jako novej,čistej. Mů?e to být palivovej filtr? Kdy? sem se díval na jeho cenu tak jsem nechápal...oproti oktávce kde pal. filtr stojí kolem 300 Kč tak na punto za něj chtějí 2500!!! jako mazec
GP 1.9 JTD
88kw
2006
88kw
2006
http://www.profesionalni-autodily.cz/fi ... tr_100261/
Tady ten filtr je podstatně levněj?í, taky jsem ho tam kupoval.
Jinak to pocukávání mi dělá taky, ale jenom někdy a hlavně ne? se motor ohřeje na provozní teplotu.
Ale jak pí?e? stačí trochu více přidat plyn a je po cukání.
Pří?tí týden budu dávat nový palivový filtr tak uvidím jestli to přestane.
Tady ten filtr je podstatně levněj?í, taky jsem ho tam kupoval.
Jinak to pocukávání mi dělá taky, ale jenom někdy a hlavně ne? se motor ohřeje na provozní teplotu.
Ale jak pí?e? stačí trochu více přidat plyn a je po cukání.
Pří?tí týden budu dávat nový palivový filtr tak uvidím jestli to přestane.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Tak to srdečně blahopřeji
Naposledy upravil(a) RP72 dne čtv říj 06, 2011 20:17, celkem upraveno 1 x.
Radek:
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
Grande Punto 1,9 MultiJet Sport (130k) r.v.2007
Pirelli PZero Nero 205/45 R17 88 W XL Letní
Pirelli WINTER 190 SNOWCONTROL SERIE II 185/65 R15 88 T ECO Zimní
Barva:Carribean orange
Zdravím
Pred takým mesiacom aj pol som si kupil GP 1,9 jtdm 88kw, ročník 2008, nabehaných 93 000 km.
Hned po kupe som zistil ?e auto ma problem zo studeným ?tartom.
?tarter točí a motor nechce naskoči?, robí to iba pri studenom ?tarte, ked je zohriaty, ?tartuje uplne bez problemov.
Počítač mi od začiatku vypisoval hla?ku, ?e mam skontrolova? ?haviče, tak?e som ich dal vymeni? (BOSH duratherm), ale problemy neustupili.
Síce mi teraz tu hla?ku nevypí?e zaka?dym, ale stale ?tartuje zle...
Motor ide hladku, nič tam nebuchoce, a spotreba je O.K. ...
Vypísalo mi u? dvakrat aj to ?e je prehriata voda v chladení... vtedy ani nenechalo na?tartova?, ale som vypol kluč, a skusil znovu a na?tartovalo.
Zaujímave je ?e som postrehol aj to, ?e ked je telplej?ie, ?tartuje hor?ie ne? ked je chladno.. napr. pri - 5C mi ?tartovalo skoro hned, a pri 20 C točilo a točilo a ?tarterom...
nerobí mi to zaka?dy, raz začas sa stane, ?e naskočí dobre... ale občas to da ?tarteru pekne zabra?.
Čo si myslíte čo to mô?e by?? ... typoval som najskôr ?haviče, tie su vymene, nove... tak?e to vypada, počul som ?e je tam nejake čidlo... alebo bude iba slaba baterka??...
Olej som dal Selenia WR 5W40... filter UFI
Prosím poradte mi...
Pred takým mesiacom aj pol som si kupil GP 1,9 jtdm 88kw, ročník 2008, nabehaných 93 000 km.
Hned po kupe som zistil ?e auto ma problem zo studeným ?tartom.
?tarter točí a motor nechce naskoči?, robí to iba pri studenom ?tarte, ked je zohriaty, ?tartuje uplne bez problemov.
Počítač mi od začiatku vypisoval hla?ku, ?e mam skontrolova? ?haviče, tak?e som ich dal vymeni? (BOSH duratherm), ale problemy neustupili.
Síce mi teraz tu hla?ku nevypí?e zaka?dym, ale stale ?tartuje zle...
Motor ide hladku, nič tam nebuchoce, a spotreba je O.K. ...
Vypísalo mi u? dvakrat aj to ?e je prehriata voda v chladení... vtedy ani nenechalo na?tartova?, ale som vypol kluč, a skusil znovu a na?tartovalo.
Zaujímave je ?e som postrehol aj to, ?e ked je telplej?ie, ?tartuje hor?ie ne? ked je chladno.. napr. pri - 5C mi ?tartovalo skoro hned, a pri 20 C točilo a točilo a ?tarterom...
nerobí mi to zaka?dy, raz začas sa stane, ?e naskočí dobre... ale občas to da ?tarteru pekne zabra?.
Čo si myslíte čo to mô?e by?? ... typoval som najskôr ?haviče, tie su vymene, nove... tak?e to vypada, počul som ?e je tam nejake čidlo... alebo bude iba slaba baterka??...
Olej som dal Selenia WR 5W40... filter UFI
Prosím poradte mi...
na diagnostike som ho mal 2x ... v?dy vypísalo jedinu chybu, a to poruchu ?havenia.
Po výmene ?havičov mi to ?tartovalo cca 2 ty?dne o čosi lep?ie, ale teraz sa to zase zhor?ilo.
Vymena toho čidla je technicky namahava?... nechcem si to sam meni?, len sa bojím ?e to dam do ruk nespravnemu servisu.
Ak by to bola kompresia vo valcoch, ako by sa to prejavovalo?
Ale skôr by som typoval aj ja poruchu toho čidla, lebo by mi potom neblikala porucha ?havenia, a nevypisovalo by mi to blbosti.
Po výmene ?havičov mi to ?tartovalo cca 2 ty?dne o čosi lep?ie, ale teraz sa to zase zhor?ilo.
Vymena toho čidla je technicky namahava?... nechcem si to sam meni?, len sa bojím ?e to dam do ruk nespravnemu servisu.
Ak by to bola kompresia vo valcoch, ako by sa to prejavovalo?
Ale skôr by som typoval aj ja poruchu toho čidla, lebo by mi potom neblikala porucha ?havenia, a nevypisovalo by mi to blbosti.
Pokud je cidlo teploty rozbity a hlasi jinou teplotu nez je skutecna, tak to samozrejme jednotka nepozna a nevznikne zadna chyba. Bylo mysleno aby jsi zajel na diagnostiku a podival se jakou teplotu to cidlo hlasi. Pokud je motor studenej a cidlo bude hlasit 70C tak asi nebude uplne v poradku.
GP 1.4 Tjet
a kde sa to čidlo pribli?ne nachadza?
tak?e preto mi to tak dlho točí, len napr. motor je studeny, a to čidlo hlasi ?e je zohriaty na prevadzkovu teplotu... a preto to tak blbo ?tartuje, preto mi blika ?havenie a preto mi vypísalo u? aj to ?e je motor prehriaty, ked vôbec nebol, lebo auto stalo.
dam to pozrie?, a potom napí?em aky bol problem, či to robilo to čidlo
tak?e preto mi to tak dlho točí, len napr. motor je studeny, a to čidlo hlasi ?e je zohriaty na prevadzkovu teplotu... a preto to tak blbo ?tartuje, preto mi blika ?havenie a preto mi vypísalo u? aj to ?e je motor prehriaty, ked vôbec nebol, lebo auto stalo.
dam to pozrie?, a potom napí?em aky bol problem, či to robilo to čidlo
Ukazatel teploty motoru
Zdravim, mám pár otázek. 1. Ukazatel teploty motoru - dostane maximálně za čtvrtku (měl by být v polovině, ?e?) vypada to na termostat. 2. Spotřeba cca 1/3 město zbytek trasa 35 km, průměr 6,5 celkem klidná jízda okolo 2tis otáček - není to moc? 3. Zadní dveře za řidičem jdou ?patně otvírat - vyře?il to někdo (malinko topic)
Grande Punto 1,9 MJet 88kw