Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobin
kolemjdoucí
Příspěvky: 2
Registrován: sob zář 07, 2013 20:16

Re: EURO 5 zpoždění plynu/ náhrada jednotky s Grande Punta?

Příspěvek od Bobin »

No nemyslím plyn jako LPG. Kvůli EURO 5 , je tam právě zpoždění otevření klapky.Dělalo se to kvůli emisím . To znamená , že když stoupnu na pedál plynu je tam prodleva a klapka se neotevře rychle, právě z důvodu splnění emisí (auto pomaleji akceleruje),ale na ty já s..., chci aby to to prostě šlo stejně jak sešlápnu pedál :) Vím že se stím moc lidí ještě nesetkalo. (lepší spalování na úkor, pomalejší akcelerace)
Punto EVO 1.4 8V 77k
Uživatelský avatar
lukynen
Návštěvník
Příspěvky: 89
Registrován: úte úno 12, 2013 14:34
Bydliště: Znojemsko

Re: EURO 5 zpoždění plynu/ náhrada jednotky s Grande Punta?

Příspěvek od lukynen »

Jo ak to je jiná. Nevím jestli někde pochodíš, je to moc nový motor na to aby byly chiptuneři připravení. Dej vědět jak jsi dopadl ;)
petoMA
kolemjdoucí
Příspěvky: 9
Registrován: pon lis 04, 2013 19:54

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od petoMA »

Zdravím fiaťákov.V marci tohto roku som si kúpil nový Fiat Punto EVO 1,4 8v s LPG.Zhruba po troch mesiacoch sa objavil problém s ranným štartovaním motoru.Kde po naštartovaní motor hned zdochne,prípadne ked naskoči tak akoby strielal do vyfuku.Prirovnal by som to k pukancom v mikrovlnke. Keďže auto je nové v záruke kontaktoval som predajcu.Bol som tam tri krát stále nevedeli prísť na príčinu.No a po tretej návšteve sa zhruba po dvoch tyzdnoch porucal regulátor tlaku plynu.No aj po jeho vymenení problém pretrváva.Dokonca sa to objavuje aj počas štartov počas dňa. Keď som predajcovi adresoval stažnosť tak ich vyjadrenie je že to neni závada auta ale je to tým že v palivách je veľa biozložiek ktoré upchávajú vstrekovače.Čo sa mi zdá absurdné lebo motor ma len 14000km.A ak by to bolo palivom museli by mať tento problém všetky autá.Prosím o radu
P.S. Dnes ráno to po štarte motor dva krat strelil a zdochol.Potom štarte išiel ok.
tkupilik
Štamgast
Příspěvky: 511
Registrován: úte črc 08, 2008 13:42

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od tkupilik »

Pred takovym prodejcem vem nohy na ramena a uz se tam neukazuj. Bioslozka v pripade benzinu je lih a ten rozhodne nic neucpava, naopak cisti, tzn te vyslovene lze.
GP 1.4 Tjet
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

petoMA píše:Zdravím fiaťákov.V marci tohto roku som si kúpil nový Fiat Punto EVO 1,4 8v s LPG.Zhruba po troch mesiacoch sa objavil problém s ranným štartovaním motoru.Kde po naštartovaní motor hned zdochne,prípadne ked naskoči tak akoby strielal do vyfuku.Prirovnal by som to k pukancom v mikrovlnke. Keďže auto je nové v záruke kontaktoval som predajcu.Bol som tam tri krát stále nevedeli prísť na príčinu.No a po tretej návšteve sa zhruba po dvoch tyzdnoch porucal regulátor tlaku plynu.No aj po jeho vymenení problém pretrváva.Dokonca sa to objavuje aj počas štartov počas dňa. Keď som predajcovi adresoval stažnosť tak ich vyjadrenie je že to neni závada auta ale je to tým že v palivách je veľa biozložiek ktoré upchávajú vstrekovače.Čo sa mi zdá absurdné lebo motor ma len 14000km.A ak by to bolo palivom museli by mať tento problém všetky autá.Prosím o radu
P.S. Dnes ráno to po štarte motor dva krat strelil a zdochol.Potom štarte išiel ok.
somarinu ti tlaci do hlavy_!!! nenechaj sa odradit nevedia zas a znova nastavit plyn.stale a tvrdohlavo si stoj za svojim.ten plyn staci iba nastavit ak tam nieje ina chyba a taka mala rada ak chces aby to rano nastartovalo dobre tak posledne 3-4km chod na benzine.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
petoMA
kolemjdoucí
Příspěvky: 9
Registrován: pon lis 04, 2013 19:54

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od petoMA »

1nekros1 píše:
petoMA píše:Zdravím fiaťákov.V marci tohto roku som si kúpil nový Fiat Punto EVO 1,4 8v s LPG.Zhruba po troch mesiacoch sa objavil problém s ranným štartovaním motoru.Kde po naštartovaní motor hned zdochne,prípadne ked naskoči tak akoby strielal do vyfuku.Prirovnal by som to k pukancom v mikrovlnke. Keďže auto je nové v záruke kontaktoval som predajcu.Bol som tam tri krát stále nevedeli prísť na príčinu.No a po tretej návšteve sa zhruba po dvoch tyzdnoch porucal regulátor tlaku plynu.No aj po jeho vymenení problém pretrváva.Dokonca sa to objavuje aj počas štartov počas dňa. Keď som predajcovi adresoval stažnosť tak ich vyjadrenie je že to neni závada auta ale je to tým že v palivách je veľa biozložiek ktoré upchávajú vstrekovače.Čo sa mi zdá absurdné lebo motor ma len 14000km.A ak by to bolo palivom museli by mať tento problém všetky autá.Prosím o radu
P.S. Dnes ráno to po štarte motor dva krat strelil a zdochol.Potom štarte išiel ok.
somarinu ti tlaci do hlavy_!!! nenechaj sa odradit nevedia zas a znova nastavit plyn.stale a tvrdohlavo si stoj za svojim.ten plyn staci iba nastavit ak tam nieje ina chyba a taka mala rada ak chces aby to rano nastartovalo dobre tak posledne 3-4km chod na benzine.
uz aj to som skusal stale to robi.
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od 1nekros1 »

tak cisto chod iba na benzin a ked to robi aj tak tak je problem s niecim na motore... najcastejsia vada je ze to zle meria teplotu vzduchu.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Uživatelský avatar
lukynen
Návštěvník
Příspěvky: 89
Registrován: úte úno 12, 2013 14:34
Bydliště: Znojemsko

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od lukynen »

Ahoj kolego, tak můžu říci ,že první problémek s tím ,že mi to ráno šlo na 3 válce a nahlásila se chyba. Při diagnostice napsalo výpadek 4 válce a po přehození a výměně svíček ,to udělalo ještě jednou a od té doby cca 3 týdny je klid ;)
Uživatelský avatar
micosajan
kolemjdoucí
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 15, 2011 13:19
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od micosajan »

petoMA píše:Zdravím fiaťákov.V marci tohto roku som si kúpil nový Fiat Punto EVO 1,4 8v s LPG.Zhruba po troch mesiacoch sa objavil problém s ranným štartovaním motoru.Kde po naštartovaní motor hned zdochne,prípadne ked naskoči tak akoby strielal do vyfuku.Prirovnal by som to k pukancom v mikrovlnke. Keďže auto je nové v záruke kontaktoval som predajcu.Bol som tam tri krát stále nevedeli prísť na príčinu.No a po tretej návšteve sa zhruba po dvoch tyzdnoch porucal regulátor tlaku plynu.No aj po jeho vymenení problém pretrváva.Dokonca sa to objavuje aj počas štartov počas dňa. Keď som predajcovi adresoval stažnosť tak ich vyjadrenie je že to neni závada auta ale je to tým že v palivách je veľa biozložiek ktoré upchávajú vstrekovače.Čo sa mi zdá absurdné lebo motor ma len 14000km.A ak by to bolo palivom museli by mať tento problém všetky autá.Prosím o radu
P.S. Dnes ráno to po štarte motor dva krat strelil a zdochol.Potom štarte išiel ok.
Chce to jen a pouze kvalitni servis - nic jineho ;-)
Ja jsem mel se servisovanim a hlavne nastavenim sveho LPG rovnez problemy...

Auto spatne startovalo.. neudrzelo volnobeh...
Havirov NORDEX = servis na dve veci
Ostrava AF CENTRUM = servis na dve veci
tvrdili ze ne spatne palivo, ale se ma jezdit jedna nadrz lpg a jedna nadrz benzin

Prostejov Rolny = 20min nastavovani a auto jak nove...
to ze vyse zmineni pri servisnich prohlidkach vubec nedelali predepsane ukony (serizeni ventilu apod.) vubec nekomentuju...

Az to budes mit v cajku tak bych vyjadreni "autorizovaneho" servisu, kteri melou o spatnem palivu resil primo se zastoupeni Fiatu SK - kazi jim tim akorat jmeno... Nemyslim si ze jim to bude jedno...
Nordex uz mezi autorizovanymi prodejci servisy nastesti nenajdem :-) (http://www.fiat.cz/dealerska-sit/13-mor ... zsky-kraj/)
Grande Punto Actual LPG (1,2 48kW)
MichalG
kolemjdoucí
Příspěvky: 3
Registrován: čtv dub 17, 2014 21:38

Vačková Hriadel 1,4 v8 benzin

Příspěvek od MichalG »

Dobrý den mam problem s vačkovou hriadelou ked som to dal na diagnostiku povedalo mi ze je to vačková hriadel.Chyba je ale v tom ze to nesvieti stale raz to svieti chyba motora na palubovke a raz nie...Ked to zasvieti obmedzí to motor a neťahá nad 3000 otáčok.Je to GRANDE PUNTO 1,4 V8 benzín 57 KW.Prosím o radu ako to spravit alebo co dalej robiť
MichalG
kolemjdoucí
Příspěvky: 3
Registrován: čtv dub 17, 2014 21:38

Vačková Hriadel

Příspěvek od MichalG »

Dobrý večer . Chcel by som povedať o svojom probléme.Mam punto ktore mi vyhodilu na palubovke chybu motora stym ze ked som to dal na diagnostiku ukazalo mi ze je to vačkova hriadel...Problem je vsak v tom ze to raz svieti a raz nie...Neviem včom to môže byť niekto nejaké rady prosím? Ked to svieti obmedzi to motor do 3000 otáčok
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačková Hriadel

Příspěvek od 1nekros1 »

A motor alebo neake zakladne info povedat co nic?
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
MichalG
kolemjdoucí
Příspěvky: 3
Registrován: čtv dub 17, 2014 21:38

Re: Vačková Hriadel

Příspěvek od MichalG »

Fiat Graqnde punto 1,4 57kw benzín
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jarouš »

Nejspíš snímač polohy vačkové hřídele. Je pod držákem řídíc jednotky.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Re: Motor 1.4 8V (dotazy, rady, závady,...)

Příspěvek od Jirka »

A nebo nesynchronizace čidel klika vačka, taky by to mohl způsobovat volný rozvodový řemen.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Odpovědět