Stránka 1 z 1
Otáčky motoru
Napsal: pát lis 05, 2010 20:51
od StanleyGP
Zdravim,
mate niekto skusenosti s kolisanim otaciek na volnobeh? Prejavuje sa ten len pri studenom starte ked auto postoji cez noc. Rozsah kolisania je minimalny 900-1000 ot/min. Po sliapnuti na plyn si motor "najde" svoje otacky (900 al 950). Startovanie samozrejme bez plynu.
Sice blbost ale je to otravne dupnut vzdy po plyne, ked sa nevyparkuje hned po starte a je treba skrabat okna..
Napsal: ned lis 14, 2010 12:02
od benja
při studeném motoru bych se tomu ani nedivil..to i mě někdy lehce kolísá...nevím zdali to řeknu správně ale auto má automatický"sytič"tak?e to přisuzuji jemu
Napsal: ned lis 14, 2010 13:53
od Dušan
Auta se vstřikováním sytič nemají

Napsal: ned lis 14, 2010 16:33
od Jarouš
Du?an píše:Auta se vstřikováním sytič nemají

Přesně tak a podobně projevující se závada na benzínovém a naftovém motoru se nedá z hlediska příčin srovnávat

Napsal: ned lis 14, 2010 16:48
od Jirka
Jaro? má pravdu, diesel neni benzin.
To kolísání otáček by mohl dělat zanesený EGR ventil, kolísající tlak paliva v railu, zanesený palivový filtr, čerpadlo v nádr?i nebo snímač teploty, je toho prostě moc.
Nejlep?í je zajet na diagnostiku a hotovo.
Napsal: ned lis 14, 2010 16:56
od StanleyGP
Aky je interval vymeny palivoveho filtra? Chcel som ho vymenit hned pri prvej vymene oleja ale odradila ma cena 70Eur. To by som si radsej kupil silnejsiu bateriu. Zatial cakam co povie na ranne starty slovenska zima, ked zacne pomalsie tocit starter, baterka ide do prec.
Napsal: ned lis 14, 2010 17:24
od benja
já psal sytič v uvozovkách...!!!tak?e kdy? nastartuji tak u studeného motoru mám otáčky nad 1000dejme tomu kolem 1300..tak?e co to je,navíc myslím ?e se to tady u? ře?ilo,jakmile ujedu pár metrů a motor se pomalu ohřeje tak ty volnobě?né otáčky klesnou na normál,tak?e jsem to nazval "sytičem"
Napsal: ned lis 14, 2010 18:55
od Jarouš
benja píše:já psal sytič v uvozovkách...!!!tak?e kdy? nastartuji tak u studeného motoru mám otáčky nad 1000dejme tomu kolem 1300..tak?e co to je,navíc myslím ?e se to tady u? ře?ilo,jakmile ujedu pár metrů a motor se pomalu ohřeje tak ty volnobě?né otáčky klesnou na normál,tak?e jsem to nazval "sytičem"
To je fuk, zkrátka StanleyGP tu ře?í naf?ák, tak?e...

Napsal: ned lis 14, 2010 19:01
od Jirka
StanleyGP píše:Aky je interval vymeny palivoveho filtra? Chcel som ho vymenit hned pri prvej vymene oleja ale odradila ma cena 70Eur. To by som si radsej kupil silnejsiu bateriu. Zatial cakam co povie na ranne starty slovenska zima, ked zacne pomalsie tocit starter, baterka ide do prec.
Výměna pal. filtru a vzduchového filtru pí?ou 60tis.km ,ale já jsem je dával po 30tis.km a to by ses divil jaký v něm byl bordel,jak byl černý.
Napsal: ned lis 14, 2010 20:01
od Dušan
Jirka píše:Výměna pal. filtru a vzduchového filtru pí?ou 60tis.km ,ale já jsem je dával po 30tis.km a to by ses divil jaký v něm byl bordel,jak byl černý.
Změna barvy znamená ?e je méně účinný?
Napsal: ned lis 14, 2010 20:03
od Jarouš
Du?an píše:Jirka píše:Výměna pal. filtru a vzduchového filtru pí?ou 60tis.km ,ale já jsem je dával po 30tis.km a to by ses divil jaký v něm byl bordel,jak byl černý.
Změna barvy znamená ?e je méně účinný?
ne, znamená, ?e je méně propustný
V případě vzduchového, celkem ?ádný problém. V případě naftového, u? celkem jo, hlavně při mrazech.
Napsal: pon lis 15, 2010 19:04
od Dušan
Jarou? píše:Du?an píše:Změna barvy znamená ?e je méně účinný?
Ne znamená, ?e je méně propustný
... ale neznamená ?e je nutno jej u? vyměnit
