Stránka 2 z 2

Re: Geometrie a odklon kol

Napsal: čtv led 16, 2014 11:11
od 1nekros1
no mne to na letnych ide docela rovno ale trosku to ide doprava ale zimne idu zas dolava :-) neriesim to vobec .... gumy mi to nezjazduje niako viac. za 130000km som zodral jedny letne. zimne su este ok aj na buduci rok.

Re: Geometrie a odklon kol

Napsal: úte úno 25, 2014 21:11
od Viktor
Nizkoprofilovky mě začínají dost vadit ...nejen že to chnápe do nápravy ale vůz se chová podle vyjetých kolejích a sklonu vozovky tak nechutně :mrgreen: nejlepší volba je plechové ráfky a vysoké pneu.. vyzkoušeno ! 8) Pěkně drží směr a to pohodlíčko welcome

Re: Geometrie a odklon kol

Napsal: pát úno 28, 2014 8:26
od 1nekros1
sak to tak je a este k tomu ked mas tazky JTD motor v predu tak sa nemas co cudovat.
ale zas ked potrebujes zatocit tak na nizkoprofile zatocis a na vysokom profile sa ta guma zlomi v najhorsom pripade vyzuje.

Re: Geometrie a odklon kol

Napsal: úte dub 15, 2014 11:39
od FRIMICO
Geometrie hotová.V Rumburku všude na obědnávku nebo neochota a cena 550-700 kč.Tak jsem zajel do Jiříkova(cca 7 km od baráku) a tam ochota,(mechanik když viděl GP tak šel nějakýmu páprdovi sundat hundaje a šel udělat tu geošku.Pak z něj vylezlo že má 500 (měl ji zarohem a nablejskanou,až oči přecházele)a celej život maká na fiatech.Není nad to potkat se ze správnejma lidma.cena jen 350kč.Na pravé straně zavíral kola o 1mm,a na levé o 4.

Re: Geometrie a odklon kol

Napsal: sob čer 11, 2016 15:56
od foxXx
Ahojte tiež rovnaký problém mierne ťahanie do pravej strany je jedno či zrýchlujem alebo udržujem. Všimol som si však jedno že ten volant sa mierne pootočí a vždy v tom istom uhle zostane. Robí to už pri pomalých rýchlostiach (10km/h). Auto bolo na športovom podvozku a dávalo sa tam nové uloženie, tlmiče, pružiny, krytky , manžety, nové ložiská, jeden nový homokineták, nové tyčky stabilizátora (tie však za to určite nemôžu lebo sa menili až po zistenom probléme). Ešte pri točení ale do protichodnej strany sem tam niečo pukne. Je možné že sa proste pružina zasekáva o uloženie a to vždy tlačí auto do pravej strany, vždy pod rovnakým uhľom? Kolesami to nebude mal som 15-tky servo išlo lahko ale to držanie v zakrutach :lol: tak som hodil som tam 17-tky a krásne mi auto kopíruje kolaje a sklon cesty :twisted: Geometriu malo robenú dva krát na dvoch rôznych miestach. Všimol som si že gumy majú jemne zjazdenú vnútornú hranu (aj ľavá aj pravá) .....Za rady ďakujem.

Re: Geometrie a odklon kol

Napsal: stř čer 15, 2016 22:33
od FRIMICO
foxXx píše:Ahojte tiež rovnaký problém mierne ťahanie do pravej strany je jedno či zrýchlujem alebo udržujem. Všimol som si však jedno že ten volant sa mierne pootočí a vždy v tom istom uhle zostane. Robí to už pri pomalých rýchlostiach (10km/h). Auto bolo na športovom podvozku a dávalo sa tam nové uloženie, tlmiče, pružiny, krytky , manžety, nové ložiská, jeden nový homokineták, nové tyčky stabilizátora (tie však za to určite nemôžu lebo sa menili až po zistenom probléme). Ešte pri točení ale do protichodnej strany sem tam niečo pukne. Je možné že sa proste pružina zasekáva o uloženie a to vždy tlačí auto do pravej strany, vždy pod rovnakým uhľom? Kolesami to nebude mal som 15-tky servo išlo lahko ale to držanie v zakrutach :lol: tak som hodil som tam 17-tky a krásne mi auto kopíruje kolaje a sklon cesty :twisted: Geometriu malo robenú dva krát na dvoch rôznych miestach. Všimol som si že gumy majú jemne zjazdenú vnútornú hranu (aj ľavá aj pravá) .....Za rady ďakujem.
Čusk.Zkontroluj a pořádně promaž horní uložení tlumičů (ložisek.)Taky mě to trochu tahalo doprava a nakonec ta pružina praskla.Po namazání těch ložisek v pohodě,můžu pustit volant a auto jede rovně.