Check engine a kontrolka motoru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Check engine a kontrolka motoru
Tak byl dlouho klid a u? zase mám problém.Nastartoval jsem a zůstala mi svítit ?lutá kontrolka motoru ( to čerpadlo )a pak se objevilo hlá?ení CHECK ENGINE a začlo mi to pípat, kdy? jsem ale chtěl vypnout motor tak nic...bě?el pořád i kdy? u? jsem vyndal klíček ze spínačky, a? tak po 5 sekundách se vypnul.A kdy? otočím klíčem do první polohy tak je sly?et palivové čerpadlo jak tak nějak cuká.........Myslíte ?e to je čerpadlo nebo něco s elektrikou?Zkou?el jsem startovat asi 12x a pořád to samé, a? dneska ráno u? to zas funguje tak jak má..........
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
jeď na diagnostiku (pokud to teda jede)
Jestli vydává čerpadlo divné zvuky, tak to mů?e být počátek jeho konce nebo zanesený palivový filtr (tu?ím, ?e je součástí sestavy čerpadla). Obojí má za následek nízký tlak paliva.
To co pí?e? o vypnutí motoru mi přijde divné, to by spí? napovídalo na spečené kontakty nějakého relé, které spíná zapalovací okruh. Jo a palivové čerpadlo je taky přes relé - taky mů? být v pytli.
PS: Milhaus, pří?tě to plácni třeba pod http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=932
Jestli vydává čerpadlo divné zvuky, tak to mů?e být počátek jeho konce nebo zanesený palivový filtr (tu?ím, ?e je součástí sestavy čerpadla). Obojí má za následek nízký tlak paliva.
To co pí?e? o vypnutí motoru mi přijde divné, to by spí? napovídalo na spečené kontakty nějakého relé, které spíná zapalovací okruh. Jo a palivové čerpadlo je taky přes relé - taky mů? být v pytli.
PS: Milhaus, pří?tě to plácni třeba pod http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=932
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV