sekačka
Napsal: pát črc 09, 2010 22:05
Já bych ho v Puntu rozhodně chtěl, určitě bude agilněj?í ne? nevýrazná 1,4 8v, nehledě na lep?í ovladatelnost auta v zatáčkách a vůbec bych se ho nebál.
Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
...co tím myslí?? jako ?e ta 4 válcová 1.4 je na to punto tě?ká???M.Z. píše:.... nehledě na lep?í ovladatelnost auta v zatáčkách a vůbec bych se ho nebál.
jj, zvuk je prostě dvouválec, s tím nikdo nic neudělá.Kotas píše:Docela rád bych si ten motůrek vyzkou?el, papírově to je mnohem lep?í ne? 1.2, ale zále?í jakou bude mět výdr?. Potom, co se proslýchá o TSI, ale to mo?ou byt jenom kecy, člověk nikdy neví, dokud si to sám neosedlá a nenajezdí několik desítek tisíc km...
akorát na ten zvuk si asi bude potřeba zvyknout:
http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo
kámo? má BMW a zvuk stejný - taky dvouválec, sice o něco vět?í motor - 1100 ccm, ale je to motorkaKotas píše:kdy? to jede v otáčkách, zní to celkem pěkně a nakonec zvuk malucha mě dycky vyvodil na tváři úsměv
No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
jarou?i ty jsi někdy za?il v GPčku přetáčivost (kdy? nepočítám nějaké ?kubání volantem za účelem urvání)?Jarou? píše:No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé.
Macek píše:jarou?i ty jsi někdy za?il v GPčku přetáčivost (kdy? nepočítám nějaké ?kubání volantem za účelem urvání)?Jarou? píše:No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé.
sakra, takhle se upsat samo, ?e jsem myslel nedotáčivost - kdy? byla řeč o váze předku auta.
jinač za mě ten zvuk dvouválce paráda, podobný zvuk jako na 4 válci s kitem sání