Stránka 2 z 3

sekačka

Napsal: pát črc 09, 2010 22:05
od M.Z.
Já bych ho v Puntu rozhodně chtěl, určitě bude agilněj?í ne? nevýrazná 1,4 8v, nehledě na lep?í ovladatelnost auta v zatáčkách a vůbec bych se ho nebál.

Napsal: sob črc 10, 2010 8:52
od Kotas
Docela rád bych si ten motůrek vyzkou?el, papírově to je mnohem lep?í ne? 1.2, ale zále?í jakou bude mět výdr?. Potom, co se proslýchá o TSI, ale to mo?ou byt jenom kecy, člověk nikdy neví, dokud si to sám neosedlá a nenajezdí několik desítek tisíc km...

akorát na ten zvuk si asi bude potřeba zvyknout:
http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo

Re: sekačka

Napsal: sob črc 10, 2010 9:58
od Jarouš
M.Z. píše:.... nehledě na lep?í ovladatelnost auta v zatáčkách a vůbec bych se ho nebál.
...co tím myslí?? :D jako ?e ta 4 válcová 1.4 je na to punto tě?ká??? :D

Napsal: sob črc 10, 2010 9:59
od Jarouš
Kotas píše:Docela rád bych si ten motůrek vyzkou?el, papírově to je mnohem lep?í ne? 1.2, ale zále?í jakou bude mět výdr?. Potom, co se proslýchá o TSI, ale to mo?ou byt jenom kecy, člověk nikdy neví, dokud si to sám neosedlá a nenajezdí několik desítek tisíc km...

akorát na ten zvuk si asi bude potřeba zvyknout:
http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo
jj, zvuk je prostě dvouválec, s tím nikdo nic neudělá. :wink:

Napsal: sob črc 10, 2010 10:53
od Kotas
kdy? to jede v otáčkách, zní to celkem pěkně a nakonec zvuk malucha mě dycky vyvodil na tváři úsměv :)

Napsal: sob črc 10, 2010 12:46
od Jarouš
Kotas píše:kdy? to jede v otáčkách, zní to celkem pěkně a nakonec zvuk malucha mě dycky vyvodil na tváři úsměv :)
kámo? má BMW a zvuk stejný :D - taky dvouválec, sice o něco vět?í motor - 1100 ccm, ale je to motorka :lol:

váha

Napsal: sob črc 10, 2010 17:10
od M.Z.
Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.

Re: váha

Napsal: sob črc 10, 2010 17:36
od Jarouš
M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.

U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé. :wink:

kola

Napsal: sob črc 10, 2010 18:20
od M.Z.
Tak zas tak velký rozdíl ve váze to asi nebude, je jasné, ?e jiné kola udělají malý zázrak.
Občas ze srandy dělám na kruháči ve FM limitní průjezd, mám pocit, ?e to udělá salto vpřed přes přední zatí?ené kolo :lol:
Ale jinak to ujde i na těch balonech.

Napsal: sob črc 10, 2010 20:06
od Teddy86
Tak zvuk to ma na muj vkus perfektni. Hned bych to bral.

Napsal: sob črc 10, 2010 20:24
od dony
... mě se to líbí :D

Re: váha

Napsal: sob črc 10, 2010 22:20
od Macek
Jarou? píše:
M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.

U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé. :wink:
jarou?i ty jsi někdy za?il v GPčku přetáčivost (kdy? nepočítám nějaké ?kubání volantem za účelem urvání)? :shock:

jinač za mě ten zvuk dvouválce paráda, podobný zvuk jako na 4 válci s kitem sání :twisted:

přetáčivost

Napsal: sob črc 10, 2010 22:28
od M.Z.
Dá se to vyvolat víceméně v ka?dém autě s předkem, v zátáčce na limitu stačí ubrát plyn a (_._) u? se více, či méně odlehčí a začne ují?dět do strany.

Re: váha

Napsal: sob črc 10, 2010 22:31
od Jarouš
Macek píše:
Jarou? píše:
M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.

U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé. :wink:
jarou?i ty jsi někdy za?il v GPčku přetáčivost (kdy? nepočítám nějaké ?kubání volantem za účelem urvání)? :shock:

sakra, takhle se upsat :oops: samo, ?e jsem myslel nedotáčivost - kdy? byla řeč o váze předku auta.

jinač za mě ten zvuk dvouválce paráda, podobný zvuk jako na 4 válci s kitem sání :twisted:

Napsal: sob črc 10, 2010 22:33
od Macek
Neříkám ?e to nejde (při jízdě s esesem mu ten zadek taky tro?ku poskočil po střihnutí zatáčky ale pak se zase hned chytil), jen mě to tro?ku udivilo ?e to jde spáchat i s obyčejným GPčkem :)