Motory FIAT - v?e o nich
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
Docela rád bych si ten motůrek vyzkou?el, papírově to je mnohem lep?í ne? 1.2, ale zále?í jakou bude mět výdr?. Potom, co se proslýchá o TSI, ale to mo?ou byt jenom kecy, člověk nikdy neví, dokud si to sám neosedlá a nenajezdí několik desítek tisíc km...
akorát na ten zvuk si asi bude potřeba zvyknout:
http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo
akorát na ten zvuk si asi bude potřeba zvyknout:
http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo
Re: sekačka
...co tím myslí?? jako ?e ta 4 válcová 1.4 je na to punto tě?ká???M.Z. píše:.... nehledě na lep?í ovladatelnost auta v zatáčkách a vůbec bych se ho nebál.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
jj, zvuk je prostě dvouválec, s tím nikdo nic neudělá.Kotas píše:Docela rád bych si ten motůrek vyzkou?el, papírově to je mnohem lep?í ne? 1.2, ale zále?í jakou bude mět výdr?. Potom, co se proslýchá o TSI, ale to mo?ou byt jenom kecy, člověk nikdy neví, dokud si to sám neosedlá a nenajezdí několik desítek tisíc km...
akorát na ten zvuk si asi bude potřeba zvyknout:
http://www.youtube.com/watch?v=kTDJ0x1vGdo
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
kámo? má BMW a zvuk stejný - taky dvouválec, sice o něco vět?í motor - 1100 ccm, ale je to motorkaKotas píše:kdy? to jede v otáčkách, zní to celkem pěkně a nakonec zvuk malucha mě dycky vyvodil na tváři úsměv
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: váha
No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
kola
Tak zas tak velký rozdíl ve váze to asi nebude, je jasné, ?e jiné kola udělají malý zázrak.
Občas ze srandy dělám na kruháči ve FM limitní průjezd, mám pocit, ?e to udělá salto vpřed přes přední zatí?ené kolo
Ale jinak to ujde i na těch balonech.
Občas ze srandy dělám na kruháči ve FM limitní průjezd, mám pocit, ?e to udělá salto vpřed přes přední zatí?ené kolo
Ale jinak to ujde i na těch balonech.
Re: váha
jarou?i ty jsi někdy za?il v GPčku přetáčivost (kdy? nepočítám nějaké ?kubání volantem za účelem urvání)?Jarou? píše:No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé.
jinač za mě ten zvuk dvouválce paráda, podobný zvuk jako na 4 válci s kitem sání
GP 1,4 16V SPORT
přetáčivost
Dá se to vyvolat víceméně v ka?dém autě s předkem, v zátáčce na limitu stačí ubrát plyn a (_._) u? se více, či méně odlehčí a začne ují?dět do strany.
Re: váha
Macek píše:jarou?i ty jsi někdy za?il v GPčku přetáčivost (kdy? nepočítám nějaké ?kubání volantem za účelem urvání)?Jarou? píše:No mi je to jasné, ale v?eho s mírou. Ano, čím lehčí (vyvá?eněj?í) čumák předohrabu, tím lep?í ovladatelnost. Na druhou stranu, kdy? se to pře?ene, tak dostane na frak trakce a to je hor?í.M.Z. píše:Jarou?: to ani ne, ale čím lehčí na čumáku, tím líp pro ovladatelnost.
U? ta 1.4 (sice s litinovým blokem) je váhově nic moc, ale auto je celkově velmi dobře ovladatelné, s minimálním sklonem k přetáčivosti. Pravda, dost dělají kola, ty konvenční 175-ky na balónovém profilu nejsou to pravé.
sakra, takhle se upsat samo, ?e jsem myslel nedotáčivost - kdy? byla řeč o váze předku auta.
jinač za mě ten zvuk dvouválce paráda, podobný zvuk jako na 4 válci s kitem sání
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV