Stránka 2 z 4

Napsal: úte čer 22, 2010 20:01
od Snoopy
kde si to nasel ja drandil po netu a nic =( myslis ze ve fiatu bude stejna cena ? a pod jakym to je nazvem abych vedel co rict ve fiatu a neprislo mi neco jinyho...no to je radost ...mel sem MK I az na nejaky hovadiny pohoda GP se mi nejak msti =( doufam ze jednou ty problemy skonci...uz nikdy bourany auto i kdyz jen tak natukly clovek pak nikdy nevi nejlepsi je uplne new ale ten rozdil v cene je taky znat =(

Napsal: úte čer 22, 2010 20:08
od Jarouš
Snoopy píše:kde si to nasel ja drandil po netu a nic =( myslis ze ve fiatu bude stejna cena ? a pod jakym to je nazvem abych vedel co rict ve fiatu a neprislo mi neco jinyho...no to je radost ...mel sem MK I az na nejaky hovadiny pohoda GP se mi nejak msti =( doufam ze jednou ty problemy skonci...uz nikdy bourany auto i kdyz jen tak natukly clovek pak nikdy nevi nejlepsi je uplne new ale ten rozdil v cene je taky znat =(
Je to cena přímo z aktuálního Fiat katalogu náhradních dílů - EPERu

http://www.farel.it:7080/navi?FORCED=TRUE

zrovna teď ty stránky bě?í, stačí přepnout do če?tiny a české měny a hledat. Pak u? jen zajít s výrobním číslem do Fiatu objednat.

PS: zase HLEDAT :idea: :wink: http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/viewtopic.php?t=483

Napsal: úte čer 22, 2010 20:12
od jardakaw

Napsal: úte čer 22, 2010 20:35
od Snoopy
Vsem diky snad to dobre dopadne a uz budu snad mit s tema opravama klid.

Napsal: úte čer 22, 2010 20:53
od Jirka
Nebo to vyndej a nech zavařit to tě vyjde daleko levnějc.

Napsal: úte čer 22, 2010 21:19
od Snoopy
diky za napad taky jsem nad tim premejslel ale asi tam dam zrovna novej kus nerd takhle neco placam ...no uvidime jak to dopadne

Napsal: stř čer 23, 2010 6:13
od carlos_ray
No nevim zrovna tenhle dr?ák bude z nějaký slitiny hliníku a pokud bude stát novej 1200 tak bych to rozhodně nevařil. Aby si to pořádně zavařil musí? ten dr?ák celej nahřát (tedy dát do pece) a pak teprv vařit. A tohle si myslim, ?e vyjde tak nastejno jako novej díl. Pokud to někdo zalemtá a nenahřeje tak to praskne znova.

Napsal: stř čer 23, 2010 8:38
od .bany
podle me ty drzaky -silmbloku nejsou zadna slitina ale jen odlitek hliniku,uz kolikrat sme to nechavaly varit na ruzny auta a vzdycky to drzelo...dokonce sme nechavaly varit i hlinikovy kosticky od brzd a nikdy nebyl probrem...tak co za zkousku to stoji da 200kc za zavareni ...obetuje den bez auta a pozna obednat to muze zdycky novy...

Napsal: stř čer 23, 2010 10:12
od dony
... slitina to je stoprocentne a pri cene a dulezitosti tohoto dilu kup novy a vubec nelaboruj :)

Napsal: stř čer 23, 2010 23:58
od benja
souhlas donym..opravený díl je přeci jen opravený díl.... při tédle ceně jednoznačně nový kus!!!! dr?ím palec a dej vědět jak to probíha a jak to dopadlo!!!(heh zrovinka můj tisící příspěvek)slavíme:D :lol:

Napsal: úte úno 07, 2012 21:44
od Dušan
Foligno napsal:
Foligno píše:lidi řeknete si co je to za kopyto ale nepovedlo se mi od?roubovat víčko z nádr?e chladící kapaliny. jsou tam dva zobáčky a nejsem si jistý co to chce jestli grif nebo více síly. :oops: Pravý nebo levý závit. Jsem asi jelito ale myslím tu otázku vá?ně děkuju. Jinak nevíte o kolik se zvedne (vlastně sní?í )bod tuhnutí kapaliny, kdybych odpustil cca litr toho co tam je teď a nalití neředěného litru paraflu up? Jen jestli to bude mít znatelný vliv. Samo, ?e to projedu, aby se to rozředilo.

Napsal: úte úno 07, 2012 23:42
od tkupilik
Vic sily... Proc tam chces lejt neredenej fridex, pokud je tam naredenej optimalne, tak tim pouze zhorsis teplotu tuhnuti. Nejnizsi teplota je pri naredeni na nejakej pomer a redenim na obe strany se to zhorsuje. Pomery a teploty mas napsane na te flasce...

Napsal: stř úno 08, 2012 7:58
od Jarouš
tkupilik píše: Nejnizsi teplota je pri naredeni na nejakej pomer a redenim na obe strany se to zhorsuje.
Chce? tvrdit, ?e čistý (neředěný fridex) zmrzne dřív, ne? směs s vodou (třeba 1:1)???
:lol: :lol: :lol:

Napsal: stř úno 08, 2012 8:48
od Foligno
neředěné paraflu.Tak kdy? zjistím, ?e naředěný je třeba nedostatečně. Podle mně je blbost vypustit celý systém a nalít tam novou směs o nějakém poměru.Vycucnu nebo odpustím litr nebo směsi, doliju čisté paraflu, během jízdy se to doufám smísí a výsledek musí být směs do ni??í teploty ne? před tím.
Je?tě jedna otázka k tomu víčku tam je závit nebo jen zará?ka a tedy stačí jen pootočit na některou stranu? díky.
:oops:

Napsal: stř úno 08, 2012 9:01
od tkupilik
Moc se jarousi nesmej, v kazde prirucce ke kapaline se doctes, ze nejnizsi teplota je pri redeni kolem 30% vody a 70 koncentratu. Cistej etylenglykol (fridex...) ma teplotu tani jen -13C - http://cs.wikipedia.org/wiki/Fridex