Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Zdenda
- Abarthář
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř úno 02, 2011 15:11
- Bydliště: Lucany nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Mě tohle dělalo čidlo na brzdovém pedálu Po výměně OK
AprГЁs les processus d'extraction, la teneur en sildГ©nafil a Г©tГ© dГ©terminГ©e en utilisant l'efficacitГ© liquide haute performance du mГ©dicament mais Г©galement h aprГЁs dans ces articles publiГ©s rГ©fГ©rences 8 18.
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
diagnostika ti povie presne co to je lebo mne to pisalo aj ked sa mi roztrhol kablik ku snimacu abs
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Pánové, potřeboval bych pomoct.A jinde jsem se zatím nedočkal odpovědi.Myslím, že je to k tématu.
Mám problém s Puntem 1.2, r.v. 2000.
Když zapnu světla(při nastartovaném motoru)přestane fungovat palivoměr, teploměr a otáčkoměr.
Ale hned jak světla vypnu, tak je všehno funční.
Nevíte někdo v čem může být problém?
Díky
Mám problém s Puntem 1.2, r.v. 2000.
Když zapnu světla(při nastartovaném motoru)přestane fungovat palivoměr, teploměr a otáčkoměr.
Ale hned jak světla vypnu, tak je všehno funční.
Nevíte někdo v čem může být problém?
Díky
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Mohla by to být kostra přístrojovky.
Za mě 80%
Za mě 80%
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Nevím jestli to může být tím.Ale vyměnil jsem špatnou žárovku v předním světle a už je to dobrý.
Jediný co se nezměnilo, tak že svítí kontrolka špatné žárovky a palubce.Přitom žárovky jsou už všechny v pořádku.
Jediný co se nezměnilo, tak že svítí kontrolka špatné žárovky a palubce.Přitom žárovky jsou už všechny v pořádku.
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Ani nevím, jestli to mám napsat sem. Dnes při jízdě z práce z ničeho nic se auto (GP 1.4 16v) začalo třást. Tak jsem zastavil a zjistil, že běží ventilátor. Bylo to divné, protože předtím nikdy v těch místech neběžel. Následovala jízda z kopce a ventilátor se znovu spustil a foukal pouze studený vzduch. Opět jsem zastavil a zjistil, že chybí voda v chladiči!! Nádržka prázdná! Bylo to v pustině, tak jsem dolil vodu z potoka a dojel do servisu v Zábřehu na Moravě, kde mi dělali o Vánocích přestavbu na LPG. Ukázalo se, že praskla taková černá plastová trubka na termostatu, která do něho byla našroubovaná a na níž bylo napojeno ohřívání reduktoru LPG. Zřejmě zkrácením hadic a otřesy motoru byla ta trubka víc namáhána a ulomila se.
Ale to hlavní: NA PŘÍSTROJOVCE SE NIC NEROZSVÍTILO!! NIC MĚ NEVAROVALO, ŽE MÁM MÁLO VODY! VŠECHNO V POŘÁDKU!
Je to možné?
Ale to hlavní: NA PŘÍSTROJOVCE SE NIC NEROZSVÍTILO!! NIC MĚ NEVAROVALO, ŽE MÁM MÁLO VODY! VŠECHNO V POŘÁDKU!
Je to možné?
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Nevím jak je to u GP, teď trochu blbý přirovnání, ale jinou zkušenost nemám. Stalo se mi to kdysi se Škodovkou 120, praskla mi hadička a všechna chladící kapalina vytekla a kontrolka také nesvítila, protože auto hlídalo jen teplotu kapaliny v chladícím okruhu a když tam žádná nebyla, tak to měřilo špatně a neukazovalo to zvýšenou teplotu.
No a v manuálu ke GPčku se také píše jen o kontrolce indikující vysokou teplotu chladící kapaliny. Takže pokud ta kapalina ubývá pomalu, tak by měla růst teplota a ta kontrolka by se měla rozsvítit. Ale jestli ta kapalina vyteče rychle, což je hodně pravděpodobné, protože chladící okruh je pod tlakem, tak to auto podle mě nepozná, tedy jen do té chvíle, než se ti v motoru propálí nějaké důležité těsnění a hodí ti to nějaký master error. To už je ale konečná...
No a v manuálu ke GPčku se také píše jen o kontrolce indikující vysokou teplotu chladící kapaliny. Takže pokud ta kapalina ubývá pomalu, tak by měla růst teplota a ta kontrolka by se měla rozsvítit. Ale jestli ta kapalina vyteče rychle, což je hodně pravděpodobné, protože chladící okruh je pod tlakem, tak to auto podle mě nepozná, tedy jen do té chvíle, než se ti v motoru propálí nějaké důležité těsnění a hodí ti to nějaký master error. To už je ale konečná...
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
kedze ti voda vytecie tak k tomu snimacu co by ta mal varovat nema ako prist signal ze prehriata voda. ano jasne chyba tam kontrolka na malo vody v systeme alebo aj kontrolka prehriatia motora ktora je fyzicky na motore.antoni píše:Ani nevím, jestli to mám napsat sem. Dnes při jízdě z práce z ničeho nic se auto (GP 1.4 16v) začalo třást. Tak jsem zastavil a zjistil, že běží ventilátor. Bylo to divné, protože předtím nikdy v těch místech neběžel. Následovala jízda z kopce a ventilátor se znovu spustil a foukal pouze studený vzduch. Opět jsem zastavil a zjistil, že chybí voda v chladiči!! Nádržka prázdná! Bylo to v pustině, tak jsem dolil vodu z potoka a dojel do servisu v Zábřehu na Moravě, kde mi dělali o Vánocích přestavbu na LPG. Ukázalo se, že praskla taková černá plastová trubka na termostatu, která do něho byla našroubovaná a na níž bylo napojeno ohřívání reduktoru LPG. Zřejmě zkrácením hadic a otřesy motoru byla ta trubka víc namáhána a ulomila se.
Ale to hlavní: NA PŘÍSTROJOVCE SE NIC NEROZSVÍTILO!! NIC MĚ NEVAROVALO, ŽE MÁM MÁLO VODY! VŠECHNO V POŘÁDKU!
Je to možné?
nuz ale ktore auto to ma ze? nepocitaju s tym ze by ta voda tam nebola. a pri reklamacii by si neuspel s toho dovodu ze by ti povedali ze neodborny zasah do auta.
mne zas zle namontovali hadicu co ide od splynovaca k triskam isla okolo viecka na olej a po par tisicoch KM sa predrala a ja som stale citil smrad plynovy v aute
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
No to mám radost! Takže tam žádná kontrolka hladiny chladící kapaliny není (U všech mých dřívějších aut běžná věc). A ručička teploty zůstala v optimální poloze! A kdyby se nespustil ventilátor a nevšiml jsem si toho, tak mám po motoru! No holt moderní doba!
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
no holt treba setrit na vyrobe aut aj par centou. ani ti nebudem hovorit ze na akych pi.ovinach sa setri. a to vidim na vlastne oci nie s for.antoni píše:No to mám radost! Takže tam žádná kontrolka hladiny chladící kapaliny není (U všech mých dřívějších aut běžná věc). A ručička teploty zůstala v optimální poloze! A kdyby se nespustil ventilátor a nevšiml jsem si toho, tak mám po motoru! No holt moderní doba!
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Ahoj,
tak mi stále svítí kotrolka "spálená žárovka" a přitom všechny žárovky svítí. Tak nevím
tak mi stále svítí kotrolka "spálená žárovka" a přitom všechny žárovky svítí. Tak nevím
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Musíš dodržet přesnou watáž a nekupovat žárovky v Lidlu.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Už jsem rok žádnou žárovku neměnil, takže zřejmě brzy nějaká žárovka "odejde". PP vyhodnocuje vadnou žárovku podle nějakých parametrů, což bude změna proudu v žárovce rs. úbytek napětí.Jirka píše:Musíš dodržet přesnou watáž a nekupovat žárovky v Lidlu.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Zkontroluj si žárovky v osvětlení palubovky
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
V palubce jsou všude SMD LEDky. Jediné žárovky jsou v panelu manuální klimy.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV