Stránka 1 z 1

Výměna brzdových kotoučů a bubnů

Napsal: stř kvě 26, 2010 20:14
od carlos_ray
Lidi co v?echno obná?í výměna zadních bubnů za kotouče. Pokud se?enu bubny, desky a kotouč tak to stačí? Nebo je potřeba třeba vyměnit i náboj. K čemu jsou chycený ty třmeny? Mohl by mi někdo poskytnout foto pro inspiraci??

Re: výměna bubnů

Napsal: stř kvě 26, 2010 20:31
od Jarouš
carlos_ray píše:Lidi co v?echno obná?í výměna zadních bubnů za kotouče. Pokud se?enu bubny, desky a kotouč tak to stačí? Nebo je potřeba třeba vyměnit i náboj. K čemu jsou chycený ty třmeny? Mohl by mi někdo poskytnout foto pro inspiraci??
Podle EPERu: jiné čerpadlo ABS, jiný rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek, jiný náboj kola , brzdové třmeny s mechanismem pro ruční brzdu a nakonec ten kotouč a desky :wink:

Napsal: čtv kvě 27, 2010 12:03
od carlos_ray
Tak jen pro ilustraci bylo by mo?no nahodit obrázek z eperu?? Asi jsem lama, ale nevim jak se do eperu dostat. Nějak mi to nemaká

Napsal: čtv kvě 27, 2010 12:39
od .bany
no nevim jak cerpadlo to bych mozna skusil ponechat to puvodni ale pokud chces delat takovejdle zakrok je lepsi sehat komplet zadni napravu,vide to levnejc nez nakupovat dily zvlast a mas to zmensi namaho predelavani jednotlivejch komponentu...
ale hlavne jeden dost velkej vhledovej defekt!!!

brzdovy kotouc zadni průměr [mm]: 264

brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 257 1.2...
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 257 1.4 16V
brzdovy kotouc predni průměr [mm]: 284 1.4 T.1.9...

vis jak to vypada hrozne kdys mas zadni kotouce vetsi nez predni?vim kdys sem mel oranzadu bylo to z vetsi dalky dost znat...nechapu proc to tak je ale je to tak....

Napsal: čtv kvě 27, 2010 13:49
od carlos_ray
Tak já myslel, ?e to bude jednodu??í. Nečekal jsem, ?e je to na předělání půlky auta. Já se zatim ptal jen na třmeny. Nevim co by stála celá náprava (počítám tak 10 tisíc). Co? je dost. To ?e zadní kotouče jsou vět?í to mě nenapadlo, a dokonce mě to i zará?í.

Jde mi hlavně o vzhled. Bubny jsou hnusný.

Dal?í věc je ta, ?e mi pun?a nebrzdí. Mám vepředu plný kotouče a kdy? jsem měl v autě 15 pytlů lepidla po 20kg tak jsem myslel, ?e nezastavim.

Re: výměna bubnů

Napsal: pát bře 25, 2011 11:25
od Lipi
Jarou? píše:Podle EPERu: jiné čerpadlo ABS, jiný rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek, jiný náboj kola , brzdové třmeny s mechanismem pro ruční brzdu a nakonec ten kotouč a desky :wink:
To čerpadlo by mohlo ostat... inak ak by sa menit muselo menit tak to rad?ej ani nerie?it tu celu prerabku... lebo mam dojem ?e by si s ABSkem nerozumela RJ..

Naboj, Strmen, kotučem desky.. mi je jasne.. ale čo je to ten "rejdový čep s úchyty na dr?ák brzdových desek" ?

Napsal: pát bře 25, 2011 19:44
od Jirka
Vůbec to neře? nestojí to a ty problémy spojené z přestavbou.
Jediný efekt to bude mít ,?e tam bude? mít kotouče, vět?í brzdný účinek nečekej, stejně v?e brzdí předek zadek jen tak přibr?duje.

Napsal: sob bře 26, 2011 12:35
od Lipi
Jirka píše:Vůbec to neře? nestojí to a ty problémy spojené z přestavbou.
Jediný efekt to bude mít ,?e tam bude? mít kotouče, vět?í brzdný účinek nečekej, stejně v?e brzdí předek zadek jen tak přibr?duje.
JJ aj na protokolu z STK je vidiet rozdelenie brdnej sili... 2,5 : 0,5...

Napsal: pon bře 28, 2011 20:28
od p.jurencak
Ten rozdíl je schválně docela velkej. Stačilo by kdyby předek i zadek brzdili stejnou účinností, u? by byl problém a zadní kola by furt probr?ďovali. Podle mě to je zbytečný vyměňovat je, a je?tě ktomu z důvodu ?e kotouče vypadají líp. Úplně to pak rozhází chování při br?dění.