Stránka 7 z 13

Napsal: ned zář 12, 2010 13:27
od benja
no já nevím..,ale co mám nové dveře tak to jde prostě vidět,?e to má tmav?í ton barvy.. :(

Napsal: ned zář 12, 2010 13:29
od Dušan
benja píše:no já nevím..,ale co mám nové dveře tak to jde prostě vidět,?e to má tmav?í ton barvy.. :(
Ono je potřeba při výměně jakéhokoliv karosářského dílu stříknout ty ostatní "doztracena"
Mám takto v rámci reklamace opravené dveře a pohoda

Napsal: ned zář 12, 2010 13:31
od Jarouš
benja píše:no já nevím..,ale co mám nové dveře tak to jde prostě vidět,?e to má tmav?í ton barvy.. :(
oran?ová a černá je tro?ku rozdíl :-)

Napsal: ned zář 12, 2010 13:33
od Dušan
Jarou? píše:oran?ová a černá je tro?ku rozdíl :-)
To jsem nedopsal. Na roztřik u černé bych se asi vyka?lal.

Napsal: ned zář 12, 2010 13:36
od Jarouš
Du?an píše:
Jarou? píše:oran?ová a černá je tro?ku rozdíl :-)
To jsem nedopsal. Na roztřik u černé bych se asi vyka?lal.
Tak, tak. Přeci jen nedělá? rozstřk, kdy? lepí? křídlo nebo prahy a ten bla?ák je relativně malá plocha, která je přímo v kontrastu jen s nárazníkem. V rohu má okýnko a přechod směrem ke dveřím je oddělen spárou.

Napsal: ned zář 12, 2010 13:38
od Dušan
Ale spára blatníku s dveřmi je alespoň 0,5 m.
S kapotou je tam lom úhlu ploch a nárazník má ve vet?ině případů v?dy trochu jiný odstín.

Napsal: ned zář 12, 2010 13:43
od Jarouš
Du?an píše:Ale spára blatníku s dveřmi je alespoň 0,5 m.
S kapotou je tam lom úhlu ploch a nárazník má ve vet?ině případů v?dy trochu jiný odstín.
no půl metru ta spára není, ale chtěl jsem tím říct, ?e je mnohem vět?í ne? mezi nárazníkem a tím pádem nebude rozdíl odstínů tak znatelný :wink: A hlavně, u černé metalízy je to asi zbytečná debata.

Napsal: ned zář 12, 2010 14:18
od benja
Du?an píše:
benja píše:no já nevím..,ale co mám nové dveře tak to jde prostě vidět,?e to má tmav?í ton barvy.. :(
Ono je potřeba při výměně jakéhokoliv karosářského dílu stříknout ty ostatní "doztracena"
Mám takto v rámci reklamace opravené dveře a pohoda
ano já nejsem neználek..já vím ?e by se měl udělat zástřik,nicméně chytré hlavy v ostravském fiatu nebo kde vlastně to posrali

Napsal: ned zář 12, 2010 22:14
od g-lobby
Jarou? píše:
Du?an píše:Jestli není poru?ený lak, jde to vrátit do původního stavu
Nikdy u? to nebude jako nový blatník. Navíc kdo by se s tím drbal, kdy? lze vyměnit kus za kus bez nějakých obtí?í.
No Jarou?i já chápu kus za kus ale to mě přijde i s prací kolem desítky a to prostě nemám...

Napsal: ned zář 12, 2010 22:31
od Jarouš
g-lobby píše:
Jarou? píše:
Du?an píše:Jestli není poru?ený lak, jde to vrátit do původního stavu
Nikdy u? to nebude jako nový blatník. Navíc kdo by se s tím drbal, kdy? lze vyměnit kus za kus bez nějakých obtí?í.
No Jarou?i já chápu kus za kus ale to mě přijde i s prací kolem desítky a to prostě nemám...
Blatník stojí 1500,- . Lak 8500,- ??? Vymění? si to sám, práce na 30 minut.

Napsal: pon zář 13, 2010 6:50
od g-lobby
Jarou? píše:
g-lobby píše:
Jarou? píše:
Nikdy u? to nebude jako nový blatník. Navíc kdo by se s tím drbal, kdy? lze vyměnit kus za kus bez nějakých obtí?í.
No Jarou?i já chápu kus za kus ale to mě přijde i s prací kolem desítky a to prostě nemám...
Blatník stojí 1500,- . Lak 8500,- ??? Vymění? si to sám, práce na 30 minut.
no já jsem se zatím dr?el informací od servisu fiat... 3000 nárazník a 4000 lakování :roll:

Napsal: ned zář 19, 2010 23:03
od g-lobby
aktualizovaná cena 8-9 tis v servisu... :roll: bez nového blatníku...

kalkulace od Auto CB cca 5 tis... :? já tomu prostě nerozumím...

Napsal: stř zář 29, 2010 21:55
od g-lobby
no a z Karla je plynový spotřebič... jsem spokojený... je příjemné natankovat plnou nádr? za pětistovku 8)

je to sekvenční systém tartarini, toroidní nádr? na 45 litrů (plnění na 36 litrů)

Napsal: stř zář 29, 2010 22:44
od Dušan
Jezdit za méně kaček je hezké, ale co tomu říká výkon 1,2-ky?
Pokud vím, tak Fiat dělá seriové přestavby u 1,4-ek.

Napsal: čtv zář 30, 2010 12:47
od benja
udělat z auta sporák je :roll: