Stránka 7 z 27

Napsal: čtv čer 25, 2009 12:46
od misha
.bany píše:ze spoda nebo za nim?!!!tak to zvedni a vles si pod nej a nastartuj...pokud to pude ze spoda od vany tak muze bejt pridrena lozisko kliky,?ály-... treba a nebo za nim vcelku nic nejni,jeste aco kola ty ti bezej dobre?nevim jak u 1.4 ale ja mam pravou poloosu u prostred pridelanou v domecku na lozisku nemuze bejt treba pridreny,teda pokud to tam je taky!nebo prevodovka...hm je toho hafo...kazdopadne sem nato moc zvedavej cim to bude,doufam ze to brzo zjistite
Zkusim o vikendu upresnit, odkud presne jde ten zvuk. Zvuk motoru je za stojiciho auta, na volnobeh, cili prevodovka se mi nezda.

A Tommy, nikde jsem v tech materialech nenasel cely motor, vzdy tam jsou rozebrane jen jednotlive casti.

Napsal: čtv čer 25, 2009 21:17
od Jirka
Sundej plochej řemen pomocných pohonů a uvidí? , natoč to a ma? jistotu jestli to je v motoru nebo někde jinde.
Na lo?isko na klice nevěřim proto?e to by v první ředě nemazalo a jsou to pravidelny rany a nepřestavalo by to.
Nevim jak je to přesně u tohodle motoru, ale rozvodovej řemen by taky mohl hnat vyva?ovaci hřidel, nebo by mohlo zlobit časování ventilů, nevim jak je to slo?itej mechanismus ale ka?dopádně kdy? nebude chodit dobře tak to nepojede a motor bude houpat.
Taky mu?e? mít přeskočenej rozvodák o zub nech to zkontrolovat, jeden zub dělá na výkonu hodně, ale motor se nepotká u benzinu jsou velky vule mezi pistem a hlavou u diesela by to u? byl problem.

Napsal: čtv čer 25, 2009 21:39
od misha
Jirka píše:Sundej plochej řemen pomocných pohonů a uvidí? , natoč to a ma? jistotu jestli to je v motoru nebo někde jinde.
Na lo?isko na klice nevěřim proto?e to by v první ředě nemazalo a jsou to pravidelny rany a nepřestavalo by to.
Nevim jak je to přesně u tohodle motoru, ale rozvodovej řemen by taky mohl hnat vyva?ovaci hřidel, nebo by mohlo zlobit časování ventilů, nevim jak je to slo?itej mechanismus ale ka?dopádně kdy? nebude chodit dobře tak to nepojede a motor bude houpat.
Taky mu?e? mít přeskočenej rozvodák o zub nech to zkontrolovat, jeden zub dělá na výkonu hodně, ale motor se nepotká u benzinu jsou velky vule mezi pistem a hlavou u diesela by to u? byl problem.
cenim si kazde rady, po vikendu dam report ze servisu.
dik

vysledky

Napsal: úte čer 30, 2009 9:19
od dmbiker
Ahoj Misha,

si spominal, ze pojdes niekedy na brzdu otestovat vykon. Uz si bol? Mas vysledky?

Napsal: úte čer 30, 2009 10:47
od 1nekros1
misha píše:
Jirka píše:Sundej plochej řemen pomocných pohonů a uvidí? , natoč to a ma? jistotu jestli to je v motoru nebo někde jinde.
Na lo?isko na klice nevěřim proto?e to by v první ředě nemazalo a jsou to pravidelny rany a nepřestavalo by to.
Nevim jak je to přesně u tohodle motoru, ale rozvodovej řemen by taky mohl hnat vyva?ovaci hřidel, nebo by mohlo zlobit časování ventilů, nevim jak je to slo?itej mechanismus ale ka?dopádně kdy? nebude chodit dobře tak to nepojede a motor bude houpat.
Taky mu?e? mít přeskočenej rozvodák o zub nech to zkontrolovat, jeden zub dělá na výkonu hodně, ale motor se nepotká u benzinu jsou velky vule mezi pistem a hlavou u diesela by to u? byl problem.
cenim si kazde rady, po vikendu dam report ze servisu.
dik
cau miso ked si uz mal tie sviecky vonku mohol si skontrolovat ci neni ten motor pridreny a to skusis jednoducho tak ze budes tocit klukovou hriadelou cez golu a malo by to ist docela lahucko ked to pojde tak ze to jednou rukou nepretocis je to jasne.
no a ked ti to nikde klepoce musis zistit ze odkial to ide.

Napsal: úte čer 30, 2009 19:43
od misha
Vcera jsem byl v servisu u kamose, diagnostika vsech ridicih jednotek naprosto v poradku, jak jinak ze? Pazvuky vychazeji od spojky klimatizace, prej to neni nic kritickyho, jen to neni uplne odhlucneny. Vybrace motoru ustaly, jak jsem natankoval SHELL V-POWER, obcas zavrni vic, ale neni to nic hroznyho. V podstate to vypada, jako by autu nebylo absolutne nic, jen piskani brzd se nemohu zbavit. Bylo mi doporuceno, abych jezdil aspon pul roku na 100oktan a treba se motor zveti (benzinka, kde jsem doposud tankoval, ma udajne nekvalitni benzin)

Uvidim no, jako motor nejede uplne nejhur, ale jako Blondakuv urcite nejede. Ani mi tak nejde o vykon u omezovace jako to, ze v nizkych otackach jde motor kostrbate do otacek. Chybi mi ten linearni prubeh atmosfery.

Ty svicky pujdou jeste jednou ven, protoze je vymenim za 4-bodovy, trochu kvalitnejsi a pak bych kdyztak poresil to sani, protoze to je u starjetu kamen urazu celeho motoru.

Mozna nekomu pripadam jako schiza, ale uz jsem asi rezignoval na idealy, ktere jsem od auta cekal a proste to bude premistovadlo. Mam ke GP vychladlej vztah, budu o nej pecovat, jako bych pecoval o vsechny ostatni auta, ale to srdce uz tam nebude. Pokud nebudu kazdej mesic v servisu, tak auto doma zustane, jestli ve 22.000km budu muset investovat vetsi castku, pujde z domu bezmilostne!

Diky za kazde rady a cas, co jste mi v teto problematice venovali. Ten pridreny motor vyzkousim pri druhe vymene svicek, dam vedet:)

Napsal: stř črc 01, 2009 1:29
od benja
misha píše:Vcera jsem byl v servisu u kamose, diagnostika vsech ridicih jednotek naprosto v poradku, jak jinak ze? Pazvuky vychazeji od spojky klimatizace, prej to neni nic kritickyho, jen to neni uplne odhlucneny. Vybrace motoru ustaly, jak jsem natankoval SHELL V-POWER, obcas zavrni vic, ale neni to nic hroznyho. V podstate to vypada, jako by autu nebylo absolutne nic, jen piskani brzd se nemohu zbavit. Bylo mi doporuceno, abych jezdil aspon pul roku na 100oktan a treba se motor zveti (benzinka, kde jsem doposud tankoval, ma udajne nekvalitni benzin)

Uvidim no, jako motor nejede uplne nejhur, ale jako Blondakuv urcite nejede. Ani mi tak nejde o vykon u omezovace jako to, ze v nizkych otackach jde motor kostrbate do otacek. Chybi mi ten linearni prubeh atmosfery.

Ty svicky pujdou jeste jednou ven, protoze je vymenim za 4-bodovy, trochu kvalitnejsi a pak bych kdyztak poresil to sani, protoze to je u starjetu kamen urazu celeho motoru.

Mozna nekomu pripadam jako schiza, ale uz jsem asi rezignoval na idealy, ktere jsem od auta cekal a proste to bude premistovadlo. Mam ke GP vychladlej vztah, budu o nej pecovat, jako bych pecoval o vsechny ostatni auta, ale to srdce uz tam nebude. Pokud nebudu kazdej mesic v servisu, tak auto doma zustane, jestli ve 22.000km budu muset investovat vetsi castku, pujde z domu bezmilostne!

Diky za kazde rady a cas, co jste mi v teto problematice venovali. Ten pridreny motor vyzkousim pri druhe vymene svicek, dam vedet:)

je divné ?e motor najednou nejde ?patně.....!!!!to je zajímavél....nedávno by ho podělala astra s 55kilowatty a ted' nejede ?patně.. todle mi přijde humorné...

Napsal: stř črc 01, 2009 11:59
od Blondak
Čau Mischio, vidím, ?e tě pořád trápí stejný problém. Ale mo?ná bude ten 100 oktan ře?ení, ikdy? jezdit na 100 oktan půl roku přijde asi na pěkný balík. Ale a? ted jsem si na to vzpoměl, co jsem ti něřekl, mě bylo doporučeno tam sem tam natankovat benzin z vyssim poctem oktanu, hlavně ze začátku. A auto jede, tak jak jede. Tak třeba, doufám ti to pomů?e.

Napsal: stř črc 01, 2009 13:41
od benja
Blondak píše:Čau Mischio, vidím, ?e tě pořád trápí stejný problém. Ale mo?ná bude ten 100 oktan ře?ení, ikdy? jezdit na 100 oktan půl roku přijde asi na pěkný balík. Ale a? ted jsem si na to vzpoměl, co jsem ti něřekl, mě bylo doporučeno tam sem tam natankovat benzin z vyssim poctem oktanu, hlavně ze začátku. A auto jede, tak jak jede. Tak třeba, doufám ti to pomů?e.
mě tohle sice nikdo neříkal,ale třeba to mů?e pomoci

Napsal: stř črc 01, 2009 17:21
od misha
prosim zamcit nebo smazat vlakno.
dekuji

Napsal: stř črc 01, 2009 18:04
od benja
a my prosíme vysvětlení.. toti? vlakno se ma?e či zamyká pokud je vyře?eno,ale já tady výsledek nevidím... u? ví? čím to bylo?

Napsal: stř črc 01, 2009 18:57
od Kriss
Ja vim co s tim je...Ja vim co stim je... Nejede to!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: stř črc 01, 2009 22:36
od misha
benja píše:a my prosíme vysvětlení.. toti? vlakno se ma?e či zamyká pokud je vyře?eno,ale já tady výsledek nevidím... u? ví? čím to bylo?
Benjo, po tvem vystupu s tebou odmitam cokoliv resit, dokud se neomluvis. Vubec necti moje prispevky a neobtezuj se na ne reagovat. Jsem zrejme asi pod tvou uroven intelektu, a to jeste kdyz jsi pod vlivem alkoholu. Dekuji.

To Kriss: vystihl jsi to zcela spravne... to ze auto po nataknovani SHELL V-POWER jede lepe, jeste neznamena, ze jeden jak ma!!!

edit: Krissi, zmeril jsem 0-100 v jedne osobe a plus minus za 12,8 vterin, staci to jako dukaz, ze auto opravdu nejede jak ma?

Napsal: stř črc 01, 2009 23:12
od benja
misha píše:
benja píše:a my prosíme vysvětlení.. toti? vlakno se ma?e či zamyká pokud je vyře?eno,ale já tady výsledek nevidím... u? ví? čím to bylo?
Benjo, po tvem vystupu s tebou odmitam cokoliv resit, dokud se neomluvis. Vubec necti moje prispevky a neobtezuj se na ne reagovat. Jsem zrejme asi pod tvou uroven intelektu, a to jeste kdyz jsi pod vlivem alkoholu. Dekuji.
pod mou úroven intelektu nejsi!,nevím co jsi si z toho vzal,mo?ná jsem to napsal trochu jinak ne? jsem myslel,neměl jsme zrovna dobrý den tak?e pokud se tě to tak dotklo nebo jsem tě a? tak moc urazil tak se omlouvám,ale prostě u? mě to včera do?ralo a chtěl jsem něco napsat.
Přijde mi ?e tady spousta lidí ře?í věci a? kdy? je pozdě a poté čekají kdoví co(ted' nemyslím tebe,tak?e pokud jsem se v tvých očích sní?il k podobě nevychovaného neandrtálce tak se se mnou nebav,omluvu neber v potaz a mysli si o mě co chce?....

Napsal: čtv črc 02, 2009 7:27
od misha
benja píše:
misha píše:
benja píše:a my prosíme vysvětlení.. toti? vlakno se ma?e či zamyká pokud je vyře?eno,ale já tady výsledek nevidím... u? ví? čím to bylo?
Benjo, po tvem vystupu s tebou odmitam cokoliv resit, dokud se neomluvis. Vubec necti moje prispevky a neobtezuj se na ne reagovat. Jsem zrejme asi pod tvou uroven intelektu, a to jeste kdyz jsi pod vlivem alkoholu. Dekuji.
pod mou úroven intelektu nejsi!,nevím co jsi si z toho vzal,mo?ná jsem to napsal trochu jinak ne? jsem myslel,neměl jsme zrovna dobrý den tak?e pokud se tě to tak dotklo nebo jsem tě a? tak moc urazil tak se omlouvám,ale prostě u? mě to včera do?ralo a chtěl jsem něco napsat.
Přijde mi ?e tady spousta lidí ře?í věci a? kdy? je pozdě a poté čekají kdoví co(ted' nemyslím tebe,tak?e pokud jsem se v tvých očích sní?il k podobě nevychovaného neandrtálce tak se se mnou nebav,omluvu neber v potaz a mysli si o mě co chce?....
Vzal jsem si z toho to, ?e kdy? chlastá?, ano, jsi neandrtálec. Omluva přijata. Je?tě mi prosím tě řekni, co tě tak do?ralo. Kdybys napsal, ?e si někde protiřečím a a? tedy upřesním svůj problém, rád ti odpovím.

V záruce jsem tento problém na tak vysoké urovni neře?il proto, proto?e jsem ani netu?il, ?e auto mů?e mít nějaký problém s motorem. Pocitově auto jelo opravdu stejně, ne-li hůře ne? ji? zmiňovaný Opel Astra 1.4 16V 55kW, proto jsem se o tom zmínil dvakrát v servisu, kde provedli diag a vic se o tom nechtěli bavit(holt spatny servis). A? po záruce, co jsem se setkal s blonďákem a projel jeho auto, jsem zjistil, ?e s mým autem opravdu není něco v pořádku. Proto jsem psal sem na fórum pro případné náměty na ře?ení.

Nemá cenu ře?it coby kdyby ... je po záruce, auto ve 22.000km najeto nejede tak jak má, co s tím ...

Půjdu na brzdu, po změření výkonu se následně obrátím na zástupce FIAT ČR a uvidím, jestli mi nabídnou nějaké ře?ení.