
Vrzanie interieru
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Co se týká předchozích příspěvků o bouchání od pravého zadního kola - dnes jsem se byl objednat v servisu na garančku po 30 000 km a tak jsem je zároveň po?ádal o zvednutí GP-čka na hever a prohlídnutí uchycení tlumiče pérování.
Bouchání pochází tak jak jste tu popisovali, od jeho uchycení v silentbloku v jeho horní části. Budou mi ten gumový siletblok na garančce měnit, na jízdu to prý nemá záva?ný vliv.
Bouchání pochází tak jak jste tu popisovali, od jeho uchycení v silentbloku v jeho horní části. Budou mi ten gumový siletblok na garančce měnit, na jízdu to prý nemá záva?ný vliv.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tak?e kluci je to tak,
komu začne u GP-čka vzadu při přejezdu nerovností bouchat, ře?te v první řadě silentbloky u přichycení zadních tlumičů. Mně je bude servis na garančce měnit, zatím ?rouby rochu dotáhli a teď mi to tam nebu?í.
komu začne u GP-čka vzadu při přejezdu nerovností bouchat, ře?te v první řadě silentbloky u přichycení zadních tlumičů. Mně je bude servis na garančce měnit, zatím ?rouby rochu dotáhli a teď mi to tam nebu?í.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
spodní nebo vrchní?Du?an píše:Tak?e kluci je to tak,
komu začne u GP-čka vzadu při přejezdu nerovností bouchat, ře?te v první řadě silentbloky u přichycení zadních tlumičů. Mně je bude servis na garančce měnit, zatím ?rouby rochu dotáhli a teď mi to tam nebu?í.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
To u? mám za sebou musel sem vyndat přístrojovku a ta se skládá z několika plastových dílu a ty díly o sebe dřou jak se auto klepe a to je tem zvuk tak sem to omotal a podlo?il hadrovou elektrikářskou páskou a je klid.Potom mě vrzala kaplička nad přístroji tak sem přístrojovku vyndal a zjistil, ?e kaplička je dvojitá a díly jsou jen svařené na bodech a ty díly o sebe dřou tak jsem ten spodní díl navrtal na několika místech a natlačil tam silikonový tmel a je po vrzání.Tommy píše:Tak mě pořád vr?e/rezonuje ta kaplička přístrojů..V létě to asi rozeberu a mrknu na to. Nebo řeknu v serise, jen?e co oni s tím udělají
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
ahojte, vy ste blazni, vymyslate co sa da
Zapnite si nejaku dobru muziku, vypeckujte ju a zadne vrzani nebudete pocut




Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite