Stránka 7 z 14
Napsal: pon bře 30, 2009 18:58
od dony
... ok tak já valím jezdit

Napsal: pon bře 30, 2009 21:05
od tkupilik
No podle tohodle fora
http://www.fiatforum.com/grande-punto/1 ... map-5.html nema cenu T-jet chipovat. Problem toho motoru je slabe turbo ktere ho proste nenakrmi vzduchem v otackach nad 3000. Tzn tuning spociva ve vymene turba za vykonejsi verzi (treba tu co davaj do abartu) plus prislusna uprava ECU. Ale to je krapek narocnejsi nez preflashnout tabulky v ECU takze nevim ze by to v cechach nekdo delal.
Napsal: pon bře 30, 2009 22:02
od Dušan
Dnes jsem se dočetl
o www.profichip.cz .
Neznáte je někdo? Nemáte někdo zku?enost?
Zajímavé ceny, dostupnost. Konkrétně z 1,2-ky z 48kw/102Nm slibují 56kw/114Nm.
Napsal: pon bře 30, 2009 22:09
od kuta33
Aby jsi nedopadl jako kdysi můj spolu?ák, chtěl po mě sní?it hlavu na Ponýru o 2 mm. Druhý den při?el nad?ený, ?e mu to jede 90 v hodině, třetí den na?tvaný, ?e u? nejede vůbec.

Napsal: úte bře 31, 2009 7:46
od tkupilik
Dusan:
Problem tuneni benzinovych motoru je ten ze ridici jednotka provozuje motor v oblasti nejnizsich emisi. Pokud se smes lehce obohati vzroste i vykon, prinese to tak 5-10%. Pokud nekdo slibuje vic, je to lhar a neni to mozne (musi se sahat motoru aby to bylo vic). Dusledek tehle upravy je ale to ze vzrostou emise a to dost vyrazne a pak budes mit problemy na emisich. A ruku na srdce, 1,2 jede naprd a otunena 1,2 pojede naprd taky... je to skoda penez. A k tem sliboanym vykonum, jukni na ten odkaz co jsem posilal, T-jet od prirody mel na brzde 137kobyl (chipnutej 144) a pak se snadno slibuje ze ho chipnu na 140....
Napsal: úte bře 31, 2009 9:30
od Jarouš
Du?an píše:Dnes jsem se dočetl
o www.profichip.cz .
Neznáte je někdo? Nemáte někdo zku?enost?
Zajímavé ceny, dostupnost. Konkrétně z 1,2-ky z 48kw/102Nm slibují 56kw/114Nm.
Působí to na mě dojmem solidního podvodu. Jsou tam chybně uvedené původní výkony (např. 1.4 Tjet - 100 kW - správně 88 kW a vydolují z toho 118..

) Dále je velmi pochybný údaj, ?e z 1.4 16V jsou schopni vytáhnout 10 kW a tak dále. No a to v?echno za podezřele lidovou cenu 4,500 kč včetně DPH....

Napsal: úte bře 31, 2009 9:58
od Teddy86
Dusane taky je verohodnejsi firma a vykon slibuji stejny. Cena neco malo pres 6000,-Kc.
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... gorie=Fiat
Napsal: úte bře 31, 2009 10:04
od Jarouš
Mám takov pocit, ?e svou 1.4 8V má u Bitpoweru chipnutou Colin. A rozhodně se netvářil na to, ?e má auto s 85 koněma :-d
Napsal: úte bře 31, 2009 11:08
od Colin
Já bych raději koupil něco jinýho, ty koně navíc jsem nepoznal, jestli tam opravdu jsou ... třeba to Du?an pozná, kdo ví.
Ale zas jsem měl na autě 16" alu, sportovní výfuk, BMC vzduchovej filtr, ale to by mělo autu spí? pomoct, ne? ublí?it, teda a? na ty vět?í kola

Napsal: úte bře 31, 2009 11:20
od .bany
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... ing-obecně
pokud si prectes tenhle popis je dosti zajimavej a asi v necem je pravda ale pokud chipujes takovouhle slabou mrchu

tak to asi zakonite nebude trhat rekordy,muzes mit jen lepsi pocit ze ti to vic jede,a nebo to skusit na nejakym vybranym useku nejlepe do kopce pred a po a uvidis zmenu. muzu rict ze na felde to normalne znat nebylo ale pokud jezdis nejakou trasu porad dokola tak zjistis treba ze nejaka malinka zmena se tam po chipu opravdu projevila...treba napriklad do kopce mela vetsi silu nez predtim... hawk
Napsal: úte bře 31, 2009 11:31
od Colin
Ale problém je, ?e mě se zdá, ?e to jezdí pořád stejně, a? z kopce nebo dokopce, pořád se stejnou spotřebou, atd.
Nečekal jsem od toho ?ádný zázraky, jen jsem chtěl zjistit, jestli to autu tro?ku pomů?e a nebude tak líný.
Nikoho od toho neodrazuju, kdo chce, a? si to klidně zkusí a třeba pozná, ?e to jede líp
Napsal: úte bře 31, 2009 11:44
od Davids
Colin píše:Ale problém je, ?e mě se zdá, ?e to jezdí pořád stejně, a? z kopce nebo dokopce, pořád se stejnou spotřebou, atd.
Nečekal jsem od toho ?ádný zázraky, jen jsem chtěl zjistit, jestli to autu tro?ku pomů?e a nebude tak líný.
Nikoho od toho neodrazuju, kdo chce, a? si to klidně zkusí a třeba pozná, ?e to jede líp
To mas jako se sportovnim filtrem, kazdy si rika, ze nepozna rozdil, ze ma sportovni filtr, ale kdyz ho zkusi vytahnout a dat tam zpatky origo, citi ze auto netahne tak dobre, nejde tak rychle za plynem, takze si myslim, ze kdyby ti to hodili zpatky, poznal bys to

Napsal: úte bře 31, 2009 12:50
od Colin
Myslím ?e bych to nepoznal, ale kdo ví. Jinak teď mám originál vzduchovej filtr od Fiatu, ten svůj sportovní jsem včera čistil a zase jsem nepoznal ?ádnej rozdíl

Napsal: úte bře 31, 2009 12:54
od Davids
Colin píše:Myslím ?e bych to nepoznal, ale kdo ví. Jinak teď mám originál vzduchovej filtr od Fiatu, ten svůj sportovní jsem včera čistil a zase jsem nepoznal ?ádnej rozdíl

tak to uz fakt nevim, ja si myslim, ze to poznat jde

Napsal: úte bře 31, 2009 13:31
od .bany
ten filtr je znat urcite,to jo,ale zase zalezi jak ho tam mas danej a tak,pac kdys sme ho montovali na octavku 1.8 T tak sme stim meli dosti problemy,nechtelo to ject a vict to zralo,ale vim ze u ty 1.4 16v 94hp to znat bylo