no kdyz vemu skodovku tak do Fabky koupis bez turba pouze HTP zaklad nabidky a 1.4 16V ale takze 2 motory...Ale s turbem je 1.2 tsi myslim 66kw a 77kw 1.4 v RS tam je kompresor a turbo nafty jenom s turbem ...Octavka tam nekoupis naftu ani uz benzin bez turba. Yetak je to stejny zadnej motor bez turba a Superb to stejny... takze spis je drtiva vetsina je nastrane oturbovanejch motoru...jen ty zakladni verze jsou u nekterejch znacek bez a to jeste jen pouze benzin..
Tak ani po dvou navstevach servisu se s ubytkem chlad. kapaliny nehnulo. Ve fiatu chladici potrubi natlakovali a nezjistili vubec nic. Takze jedina moznost je unik nekam do motoru (zadna emulze na vicku od motoru neni), coz znamena rozebrat cely motor. A do toho se nikomu vubec nechce. Jeste jsem s tim byl u jednoho mistniho mechanika, ktery rekl uplne to same. Natlakoval, nic nezjistil a tvrdil ze to muze byt uplne cokoliv od spatneho tesneni pod hlavou az po prasklinu v bloku motoru nebo nekde jinde. Rozebrani motoru se taky branil (pry 3 dny prace ...). Ve fiatu za to chteji cca 6 tisic a s nejistym vysledkem (to tesneni by byla jeste vyhra ...). Setkali jste se nekdo s timhle u 1.3 Mjet?
jo, ja se s tim setkal, ale nevim jak moc Ti to unika...muj problem byl,ze jsem zhruba jednou za cca rok dolil tk pul litru cca..stalo se mi to dvakrat a ted jsem jel korsiku a zpet 4000km a nic, jsem presne na risce..odeznelo to postupem casu..ostatne jako hodne veci na gp
Bongo-Bong píše:jo, ja se s tim setkal, ale nevim jak moc Ti to unika...muj problem byl,ze jsem zhruba jednou za cca rok dolil tk pul litru cca..stalo se mi to dvakrat a ted jsem jel korsiku a zpet 4000km a nic, jsem presne na risce..odeznelo to postupem casu..ostatne jako hodne veci na gp
Tejdne najedu cca 600 km a vzdycky to klesne z maxima na polovinu. Ale zas kdyz se auto necha stat, tak se to ani nehne. Jezdim denne po dalnici, tak i to s tim zrejme bude souviset ...
tak to bych rekl,ze je i dost mozny, ze to bude tesneni..nebo na to ma alespon narok...jeste se prodava takova smes do chladicu,ktera pri mirnem uniku zacpe konfliktni misto, ale je to vec nazoru zda to tam dat,ci ne..ja to daval do tigry a pomohlo to...
Bongo-Bong píše:tak to bych rekl,ze je i dost mozny, ze to bude tesneni..nebo na to ma alespon narok...jeste se prodava takova smes do chladicu,ktera pri mirnem uniku zacpe konfliktni misto, ale je to vec nazoru zda to tam dat,ci ne..ja to daval do tigry a pomohlo to...
Hmm, diky za tip, tohle vubec neznam. A co se tyce toho naroku - vzhledem k tomu, ze motor 4x tejdne toci 3,2 - 3,4 tis. otacek 2x 25 minut (dalnice tam a zpatky), coz je zhruba polovina vsech ujetych km, tak si taky myslim, ze se to nekde muselo projevit ... ufff ...
Bongo-Bong píše:tak to bych rekl,ze je i dost mozny, ze to bude tesneni..nebo na to ma alespon narok...jeste se prodava takova smes do chladicu,ktera pri mirnem uniku zacpe konfliktni misto, ale je to vec nazoru zda to tam dat,ci ne..ja to daval do tigry a pomohlo to...
Hmm, diky za tip, tohle vubec neznam. A co se tyce toho naroku - vzhledem k tomu, ze motor 4x tejdne toci 3,2 - 3,4 tis. otacek 2x 25 minut (dalnice tam a zpatky), coz je zhruba polovina vsech ujetych km, tak si taky myslim, ze se to nekde muselo projevit ... ufff ...
Na těsnění pod hlavou moc nevěř, to by dřív házelo vodu ne? aby se někde dostávala do oleje.
Já bych to tipoval na vodní pumpu, mě ji měnily v záruce, je celá plastová, potom mě namontovali hliníkovou a od té doby je pokoj.
Jirka píše:Na těsnění pod hlavou moc nevěř, to by dřív házelo vodu ne? aby se někde dostávala do oleje.
Já bych to tipoval na vodní pumpu, mě ji měnily v záruce, je celá plastová, potom mě namontovali hliníkovou a od té doby je pokoj.
No ale kdyby to unikalo pres pumpu tak by to bylo videt pri testu natlakovani ne? Nebo kam by to pak unikalo? Diky.