Majty píše:to Pepa: Pepo tuhle otázku ohledně krytu jsem ře?il taky a musím přiznat, ?e jsem na vá?kách. V autorizovaném servise mě v?e vystvětlili. Plusy krytu pod motor jsou , ?e chrání motor proti po?kození o nějakou překá?ku zespodu, nebo v zimě je rychleji zahřátý. Ale minusy krytu : představ si ?e jede? v zimě na hory a dostane? se na cestu kde je hlub?í nevyjetý sníh a jenom koleje pro jeden vůz. Kdy? jede? dopředu je v?echno v pohodě a kryt ti po sněhu krásně klou?e. Ale nedej bo?e kdy? potká? v protisměru vůz a budete se muset vyhnout a tebe třeba napadne v tom hlubokém sněhu couvat. V té chvíli nabere? sníh nad kryt pod motor a za chvilku se s autem nepohne?. Úplně se zablokuje? a tzv. zapadne?.A nezbude ti nic ne? aby tě někdo vytáhl lanem na sjízdnou cestu nebo bude? muset kryt vyrvat ze spodku. Tak mi to bylo řečené.Celkem mě tímto nalomili. nevím je?tě stále se rozmý?lím.
GP 1.4 8V
?e chrání motor proti po?kození o nějakou překá?ku zespodu
Toto si myslim ze je trochu optimisticke-je to plast, prekazku to mozno trochu zbrzdi, ale ak bude moc vysoka tak nema kryt sancu. Skor si myslim ze je to len proti mokru a clapkanici...
člapkanica = stav, ked sa sneh topi (topi znamena roztapa sa v tomto vyzname) a je snehova kasa (ale viac vodova, ked chodis tak v tej "brecke" akoby "clapces" ci "clapkas", preto clapkanica). je to skor slangove slovo
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (Azuro Psychedelic)
Seat León - 1.6 Stylance (Zenith Gray)
nal píše:člapkanica = stav, ked sa sneh topi (topi znamena roztapa sa v tomto vyzname) a je snehova kasa (ale viac vodova, ked chodis tak v tej "brecke" akoby "clapces" ci "clapkas", preto clapkanica). je to skor slangove slovo
..děkuji za překlad s vama klukama ze Slovenska je sranda
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
nal píše:člapkanica = stav, ked sa sneh topi (topi znamena roztapa sa v tomto vyzname) a je snehova kasa (ale viac vodova, ked chodis tak v tej "brecke" akoby "clapces" ci "clapkas", preto clapkanica). je to skor slangove slovo
..děkuji za překlad s vama klukama ze Slovenska je sranda
sorry za OT, ale taky jsem musel chvíli přemý?let zda "riadenie" je řízení nebo řazení
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tak jsem taky dneska pořídil originál izolaci na kapotu a opravdu musím potvrdit, ?e auto je ti??í vevnitř, hlavně do a kolem 3000 ot/min a zvenku na volnoběh taky jen přede . A to byla druhá radost po zástěrách
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
hopik píše:To Jarous:
Prosim te kolik te stala ta izolace pod kapotu a kde jsi ji koupil? Docela by me to zajimalo a myslim, ze je to fajn napad.
Izolaci jsem koupil ve FIATu v Ostravě - autorizovaný prodejce. Stála něco kolem 750-800 kč a navíc je třeba připočíst upevňovací sponky - balení 10 ks á 16 kč. Potřebuje? jich jen 6. . Montá? trvala i s otevřením kapoty cca 2 minuty . Řekl bych, ?e to zvládne i jedinec, který si neumí otevřít ani pivo
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Já zatím kryt pod motorem nemám a nevím, jestli si ho pořídím.
Včera jsem na polní cestě sejmul kámen a myslím, ?e by bylo i po krytu. Stalo se mi to, ?e jsem vpředu chytil ten kámen výfukovým potrubím - pod motorem tou přírubou a přírubu jsem ohnul, tak?e mi okolo těsnění trochu fučí výfukové plyny. Mít kryt, byl by asi K.O.
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky