Napsal: pon zář 13, 2010 22:27
UvidímeJirka píše:Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.

Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
UvidímeJirka píše:Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.
Já u? jsem to ře?il po 38tis.km a dával jsem gumičky do obou válečků i s oblo?ením.Jarou? píše:Přesně tak, oblo?ení určitě nové.Jirka píše:To ale bude cena bez nového oblo?ení.Du?an píše: Sna?il jsem se zadat opravu ve Fiatu, ale mají volno a? za týden v úterý.
Obrátik jsem se na servis sítě Auto_kelly, oprava bude ve středu s výměnou válečku, cena za váleček 526,- Kč (výměnu těsnění neře?í a já sám si to neudělám), celkem by to mělo stát asi 1000 Kč, co? akceptuji.
Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.
V?eobecně mi přijde divné, ?e po 60 tkm začnou téct zadní brzdy. Jirko, ty jsi ten stejný problém ře?il při obdobném nájezdu, jestli se nepletu. Nevím, jestli to je náhoda nebo dal?í bolest počátečních roků výroby, případně nekvalitní série těsnění.
Dnes jsem si převzal GP ze servisu sítě Auto-Kelly:Du?an píše:UvidímeJirka píše:Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.
presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne naprJirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.
Hele co jsem koukal na diagnostický scanery tak tohle navypadá ?patně kdyby to umělo co tam pí?ou..bany píše:presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne naprJirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.... tak ted mam problem se startem kdys je to studeny a nic mi to nenajde zmetek
- kompatibilita s téměř v?emi vozy od r.v. 1996, které mají zavedenu normu OBD II (vč. VPW, PWM, ISO, KWP2000 CAN protokoly)Jirka píše:Hele co jsem koukal na diagnostický scanery tak tohle navypadá ?patně kdyby to umělo co tam pí?ou..bany píše:presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne naprJirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.... tak ted mam problem se startem kdys je to studeny a nic mi to nenajde zmetek
http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... iagnostika
Chtělo by to přeměřit náběh tlaku nafty v railu a nebo jestli nekecá snímač otáček na klice a vačce..bany píše:me to ukazalo vadnou sondu ale ze by po 80,000km odesla se mi moc nechce verit ... signal sporadicky ... nevim ale myslim si ze to bude moc davat nafty na starty teply to chytne okamzite a rano to toci tak nekdy as 15 sekund pak se vyvali beloba takze moc nafty cidla sem vymenil-zhavicky fungujou dobre a i projistotu vymeneny ... nevim lambda za 3500,- se mi nechce kupovat na zkouskunavic lambda ma vliv na to as po startu ne na start ...
skusim zaject semhle mam to kousek od baraku tak to prubnu a dam vedet co mi nabydnou a jak to funguje ...Jirka píše:Ty to má? v Praze blízko k těm prodejcům abys to mohl vyzkou?et, já to mám přece jenom dost daleko.
Vyzkou?ej to taky by se mi to zamlouvalo