Du?an píše:
Sna?il jsem se zadat opravu ve Fiatu, ale mají volno a? za týden v úterý.
Obrátik jsem se na servis sítě Auto_kelly, oprava bude ve středu s výměnou válečku, cena za váleček 526,- Kč (výměnu těsnění neře?í a já sám si to neudělám), celkem by to mělo stát asi 1000 Kč, co? akceptuji.
To ale bude cena bez nového oblo?ení.
Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.
Přesně tak, oblo?ení určitě nové.
V?eobecně mi přijde divné, ?e po 60 tkm začnou téct zadní brzdy. Jirko, ty jsi ten stejný problém ře?il při obdobném nájezdu, jestli se nepletu. Nevím, jestli to je náhoda nebo dal?í bolest počátečních roků výroby, případně nekvalitní série těsnění.
Já u? jsem to ře?il po 38tis.km a dával jsem gumičky do obou válečků i s oblo?ením.
Jirka píše:Osobně si myslim , ?e to oblo?ení bude taky potřeba vyměnit proto?e bude nasáklé kapalinou.
Uvidíme
Dnes jsem si převzal GP ze servisu sítě Auto-Kelly:
Brzdový váleček - 562,- Kč
Práce - 403,- Kč
--------------------------------
Celkem 965,- Kč
Brzdové čelisti nebylo třeba měnit.
P.S. Ve Fiatu bych dal jistě více. Co se týká cen za práci, jestli se dobře pamatuju, ve Fiatu 600 Kč/hod, v Auto-Kelly zahraniční auta 400 Kč/hod.
Myslím ?e mohu doporučit.
Jinak jsem se ptal na programové vybavení na sběr dat auta (napíchnutí do zásuvky), na Fiaty prý nemají (v tomto servise)
Renault Captur 130 HP Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
no ja sem skousel napichnout grande na dvou stk pres boschky a ani hov.. diagnostika alfa/maserati taky nefunguje sice se spoji ale nic to nedela jediny co funguje je OBD II ale ta je naprd a nebo orig fiat jinak smula je to moc novy jeste
jinak 400 je dneska normalni cena neorig servisu skoro vsude...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.
presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne napr ... tak ted mam problem se startem kdys je to studeny a nic mi to nenajde zmetek
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Problém se startem sem ře?il u kámo?ovího 1,3jtd a dělal to regulátor tlaku na railu, ale tady bude mo?ná přímo na čerpadle.
Je?tě bych změřil přepady z trysek jestli některá moc nepropou?tí a přeměřil ?havičky.
Jirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.
presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne napr ... tak ted mam problem se startem kdys je to studeny a nic mi to nenajde zmetek
me to ukazalo vadnou sondu ale ze by po 80,000km odesla se mi moc nechce verit ... signal sporadicky ... nevim ale myslim si ze to bude moc davat nafty na starty teply to chytne okamzite a rano to toci tak nekdy as 15 sekund pak se vyvali beloba takze moc nafty cidla sem vymenil-zhavicky fungujou dobre a i projistotu vymeneny ... nevim lambda za 3500,- se mi nechce kupovat na zkousku navic lambda ma vliv na to as po startu ne na start ...
Naposledy upravil(a) .bany dne čtv zář 30, 2010 16:27, celkem upraveno 1 x.
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jirka píše:A co to ukazovalo přes to OBD II ?
Předpokládám ?e tak pamět závad jenom na motoru.
presne tak dostanu se jen na motor -u me dost dulezita vec ale stejne vsechno to neumi ...live data to neda takze vlastne napr ... tak ted mam problem se startem kdys je to studeny a nic mi to nenajde zmetek
- kompatibilita s téměř v?emi vozy od r.v. 1996, které mají zavedenu normu OBD II (vč. VPW, PWM, ISO, KWP2000 CAN protokoly)
- čte a ma?e základní i specifické chybové kódy (DTC), doká?e zhasnout varovnou kontrolku motoru
- chyby jsou vypsány přímo na displeji - není nutné hledat kódy v kní?kách
- umí zobrazit Live data - otáčky, teplotu chladicí kapaliny, rychlost, data z lambda sondy apod.
- vyčte údaje o vozidle - VIN todle by bylo hodne dobry ale bojim se ze to s GPčkem komunikovat nebude ... VAG mam takze stim nemam problem ... jen nemuzu sehnat nic na GP ... cena je taky dobra ale nejhorsi je ze ti nikdo nezaruci tu cinost na nasich autech a jedine to vyskouset a pak vratit
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
.bany píše:me to ukazalo vadnou sondu ale ze by po 80,000km odesla se mi moc nechce verit ... signal sporadicky ... nevim ale myslim si ze to bude moc davat nafty na starty teply to chytne okamzite a rano to toci tak nekdy as 15 sekund pak se vyvali beloba takze moc nafty cidla sem vymenil-zhavicky fungujou dobre a i projistotu vymeneny ... nevim lambda za 3500,- se mi nechce kupovat na zkousku navic lambda ma vliv na to as po startu ne na start ...
Chtělo by to přeměřit náběh tlaku nafty v railu a nebo jestli nekecá snímač otáček na klice a vačce.
Kdy? nedojde k sinchronizaci signálu z obou čidel tak to nechytne.
Něco podobnýho jsme měli v práci na autobuse a nakonec to dělalo čidlo vačky.
Je?tě bych pře?el kabelá? u čidel jestli tam neni velký přechodový odpor.
Je?tě bych pře?el kabelá? u čidel jestli tam neni velký přechodový odpor.
ty whosho co to je?jak to poznam
no skusim tu vracecku nafty nebo jestli nespadava a pak skusim ty cidla no ... do fiatu nejedu to musim zvladnout sam
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Jirka píše:Ty to má? v Praze blízko k těm prodejcům abys to mohl vyzkou?et, já to mám přece jenom dost daleko.
Vyzkou?ej to taky by se mi to zamlouvalo
skusim zaject semhle mam to kousek od baraku tak to prubnu a dam vedet co mi nabydnou a jak to funguje ...
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))