Stránka 6 z 25

Napsal: pát pro 17, 2010 11:50
od maty
tak dneska jsem startoval přes kabely :( ,musím koupit novou baterku

Napsal: pát pro 17, 2010 16:22
od 1nekros1
maty píše:tak dneska jsem startoval přes kabely :( ,musím koupit novou baterku
aspon uz vies v com je problem :-)

?patný start .

Napsal: sob pro 18, 2010 10:39
od Collectorcz
Ahoj, taky jsem měl problém se studeným startem. Pod 15 stupňů jsem startoval na 4 x a? 5 x. Jako by nezapl sytič na studený start, roztočí motor na 700 otáček a ned zhasne. Na obecné diagnostice hlásilo chybu teplotního čidla motoru. Čidlo výměna cca 400 kč, starty nadále zůstaly. Dáno na diagnostiku přímo do Fiatu. Zji?těno vadné čidlo tlaku nasávaného vzduchu. Výměna za 5 minut, i s tou diagnostikou v?e stálo 4000 kč. Starty ok. Díval jsem se pak na schéma zapojení těhle čidel a čidlo teplotní je napojeno na tlakové, proto to hlásilo na diagnostice chybu teplotního čidla. Snad vám nějak pomů?u. Tlakové čidla jsou firmy BOSH, ale nějak si jim nepovedly. Bral bych to jako jejich bolístku :-) Ale jinak auto je super! Měl jsem punto 2 v 1,2 a teď mám 1,2 v Grande puntu a je o hodně vět?í, prostorněj?í.

Re: ?patný start .

Napsal: sob pro 18, 2010 10:48
od Jarouš
Collectorcz píše:Ahoj, taky jsem měl problém se studeným startem. Pod 15 stupňů jsem startoval na 4 x a? 5 x. Jako by nezapl sytič na studený start, roztočí motor na 700 otáček a ned zhasne. Na obecné diagnostice hlásilo chybu teplotního čidla motoru. Čidlo výměna cca 400 kč, starty nadále zůstaly. Dáno na diagnostiku přímo do Fiatu. Zji?těno vadné čidlo tlaku nasávaného vzduchu. Výměna za 5 minut, i s tou diagnostikou v?e stálo 4000 kč. Starty ok. Díval jsem se pak na schéma zapojení těhle čidel a čidlo teplotní je napojeno na tlakové, proto to hlásilo na diagnostice chybu teplotního čidla. Snad vám nějak pomů?u. Tlakové čidla jsou firmy BOSH, ale nějak si jim nepovedly. Bral bych to jako jejich bolístku :-) Ale jinak auto je super! Měl jsem punto 2 v 1,2 a teď mám 1,2 v Grande puntu a je o hodně vět?í, prostorněj?í.
Kde jsi byl ve Fiatu? Mě loni v zimě taky měmili MAP senzor (snímač tlaku nasávaného vzduchu) v AF Ostrava, diagnostika za 500,- snímač BOSCH za 1650,-, práce na 5 minut. Za co si tobě řekli 4 litry? :shock:

Re: ?patný start .

Napsal: sob pro 18, 2010 18:31
od Honzus
Collectorcz píše:Tlakové čidla jsou firmy BOSH, ale nějak si jim nepovedly. Bral bych to jako jejich bolístku :-)
Je?tě mi někdo bude namlouvat, ?e BOSCH je kvalita? :-)

1,9 MultiJet niekedy nenastartuje na 1x

Napsal: ned led 23, 2011 22:48
od dizlacik
Caf, stava sa mi taka vec ze niekedy cca raz za tyzden mi GPčko nenastartuje na 1x a na displeji nieco vypise.... stihol som si z celej tej hlasky zapametat len par slov.... Excenteur radiator on/offtopic a dalej neviem, co to moze byt? Nieje nejaky zoznam hlasok ktore sa mozu zobrazit na displeji?

Re: 1,9 MultiJet niekedy nenastartuje na 1x

Napsal: pon led 24, 2011 16:17
od milhaus
dizlacik píše:Caf, stava sa mi taka vec ze niekedy cca raz za tyzden mi GPčko nenastartuje na 1x a na displeji nieco vypise.... stihol som si z celej tej hlasky zapametat len par slov.... Excenteur radiator on/offtopic a dalej neviem, co to moze byt? Nieje nejaky zoznam hlasok ktore sa mozu zobrazit na displeji?

To se tady hodněkrát ře?ilo.....Ale mě to hlá?ení pomáhá, díky němu vím ?e mám slab?í baterku tak se tro?ku víc projedu at se dobije..

Napsal: úte led 25, 2011 22:22
od dizlacik
Hodnekrat se to tu resilo ale nie taky propblem ako mam ja !

Napsal: stř led 26, 2011 5:58
od milhaus
dizlacik píše:Hodnekrat se to tu resilo ale nie taky propblem ako mam ja !

http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... eck+engine

Napsal: pát bře 18, 2011 14:30
od Deerooz
tak, problemy na seba nenechali ani u mna cakat a uz mam problemy so startovanim aj ja.

V zime, v mrazoch, startovalo auto v pohode, baterka sa zda byt silna.
Problem vsak nastava, ak rano auto nastartujem (1.9 jtd), prejdem ako dnes asi 5 min krizom cez mesto a odstavim na cca 15 min. Ked sa k nemu vratim a chcem opat nastartovat, tak len toci, toci, ale nenaskoci. Akoby som nemal naftu. Necham zotrikrat otocit starterom, a vratim kluc spat. Po chvili sa pokusam opat nastartovat, to iste. Na treti pokus na druhe otocenie chyti.

Toto sa mi stalo uz asi 3 krat, ale vzdy len po kratuckom zahriati, prejdeni kratkej trasy, kedy sa rucicka oleja nestihne pohnut.

Ked auto postoji dlhsie, 2-3 hodky, zas startuje ako nove, hned. Netusite, v com to moze byt? az nabuduce budem opat v podobnej situacii, nahram na mobil.

diky

Napsal: pát bře 18, 2011 18:47
od Jirka
Závada ?havení, prostě ti to potom ne?haví, kdy? to nechá? del?í dobu stát tak to zase ?haví jako studenej start.
Tady bude asi problém s řízením doby ?havení, chtělo by to na diag a zkontrolovat hodnoty teplot jestli ukazujou dobře.

Napsal: stř kvě 11, 2011 18:49
od explorer
tak uz aj ja sa prihlasim s problemom. odskocil som si po praci do obchodaku na nakup. po nakupe som sedel v aute a asi polhodinku telefonoval. potom som nastartoval a presunul sa o par miest dalej (lebo som zavadzial udrzbe parkoviska)...o asi 15 minut neskor som ukoncil hovor a siel nastartovat, ale nic. tocil iba starter (klasicke kaslanie pri startovani), palubovka zhasla a rucicky cukavo skakali par mm, motor nenaskakoval. dosiel znamy s kablami, napojili sme baterku, ale nic, ten isty vysledok...kontrolky naskakovali normalne, pri otoceni klucom do polohy MAR bolo pocut nasavanie paliva pred startom, ale nastartovat nie (obcas sa ale nezobrazila kontrolka motora-ta zlta)...zajtra volam do fiatu, auto je este mesiac v zaruke, akurat som bez auta :( auto je dva roky stare, GP v zaklade, benzin 1,2

----EDIT: tak po noci som rano dosiel k autu a skusil ho nastartovat a ono naskocilo. na prvykrat. nechapem. ale dost mozne, ze to bude suvisiet s tym cidlom teploty nasavaneho vzduchu, vcera bolo dost horuco a auto bolo dlho na slnku, rano bolo celkom chladne pocasie :?:

Napsal: čtv kvě 12, 2011 15:51
od Teddy86
Pravdepodobne cidlo teploty nasavaneho vzduchu do motoru. Projevuje se ti to jako to udelalo Jarou?ovi. On ti povi vic.

Napsal: čtv kvě 12, 2011 18:44
od Jarouš
explorer píše:tak uz aj ja sa prihlasim s problemom. odskocil som si po praci do obchodaku na nakup. po nakupe som sedel v aute a asi polhodinku telefonoval. potom som nastartoval a presunul sa o par miest dalej (lebo som zavadzial udrzbe parkoviska)...o asi 15 minut neskor som ukoncil hovor a siel nastartovat, ale nic. tocil iba starter (klasicke kaslanie pri startovani), palubovka zhasla a rucicky cukavo skakali par mm, motor nenaskakoval. dosiel znamy s kablami, napojili sme baterku, ale nic, ten isty vysledok...kontrolky naskakovali normalne, pri otoceni klucom do polohy MAR bolo pocut nasavanie paliva pred startom, ale nastartovat nie (obcas sa ale nezobrazila kontrolka motora-ta zlta)...zajtra volam do fiatu, auto je este mesiac v zaruke, akurat som bez auta :( auto je dva roky stare, GP v zaklade, benzin 1,2

----EDIT: tak po noci som rano dosiel k autu a skusil ho nastartovat a ono naskocilo. na prvykrat. nechapem. ale dost mozne, ze to bude suvisiet s tym cidlom teploty nasavaneho vzduchu, vcera bolo dost horuco a auto bolo dlho na slnku, rano bolo celkom chladne pocasie :?:
čidlem teploty a tlaku nasávaného vzduchu to nebude. Jeho porucha není signalizovaná kontrolkou motoru. A mě se to projevilo při -15 °C v zimě. Teplý motor u? startoval bez problémů.

Tak?e nespí? :arrow: FIAT a diagnostika.

Napsal: stř kvě 18, 2011 10:33
od explorer
explorer píše:tak uz aj ja sa prihlasim s problemom. odskocil som si po praci do obchodaku na nakup. po nakupe som sedel v aute a asi polhodinku telefonoval. potom som nastartoval a presunul sa o par miest dalej (lebo som zavadzial udrzbe parkoviska)...o asi 15 minut neskor som ukoncil hovor a siel nastartovat, ale nic. tocil iba starter (klasicke kaslanie pri startovani), palubovka zhasla a rucicky cukavo skakali par mm, motor nenaskakoval. dosiel znamy s kablami, napojili sme baterku, ale nic, ten isty vysledok...kontrolky naskakovali normalne, pri otoceni klucom do polohy MAR bolo pocut nasavanie paliva pred startom, ale nastartovat nie (obcas sa ale nezobrazila kontrolka motora-ta zlta)...zajtra volam do fiatu, auto je este mesiac v zaruke, akurat som bez auta :( auto je dva roky stare, GP v zaklade, benzin 1,2

----EDIT: tak po noci som rano dosiel k autu a skusil ho nastartovat a ono naskocilo. na prvykrat. nechapem. ale dost mozne, ze to bude suvisiet s tym cidlom teploty nasavaneho vzduchu, vcera bolo dost horuco a auto bolo dlho na slnku, rano bolo celkom chladne pocasie :?:
takze diagnostika ukazala, ze je slaba bateria, a ukazalo chyby RJ vstriekovacov paliva, plus nejake zavady body computra (nieco s nespoznanim kluca). podla technika tie chyby sposobilo podpatie baterie (konektory kabelaze boli skontrolovane, su ok). nasledne mi bolo povedane, ze kedze je to bateriou sposobene a ja sa o bateriu musim starat, tak to neslo ani vybavit v ramci garancie a musel platit 30? za nabitie a diagnostiku. som trochu v pomykove, pretoze bateria nefungovala v horuci den a naopak po studenej noci za este chladneho rana naskocila a takto sa predsa slabe baterie nechovaju, nehovoriac o tom, ze v zime v mrazoch fungovala v pohode. kazdopadne teraz auto startuje a jazdi, tak dufam, ze to zasa nezblbne