Napsal: pát pro 17, 2010 11:50
tak dneska jsem startoval přes kabely
,musím koupit novou baterku

Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
aspon uz vies v com je problemmaty píše:tak dneska jsem startoval přes kabely,musím koupit novou baterku
Kde jsi byl ve Fiatu? Mě loni v zimě taky měmili MAP senzor (snímač tlaku nasávaného vzduchu) v AF Ostrava, diagnostika za 500,- snímač BOSCH za 1650,-, práce na 5 minut. Za co si tobě řekli 4 litry?Collectorcz píše:Ahoj, taky jsem měl problém se studeným startem. Pod 15 stupňů jsem startoval na 4 x a? 5 x. Jako by nezapl sytič na studený start, roztočí motor na 700 otáček a ned zhasne. Na obecné diagnostice hlásilo chybu teplotního čidla motoru. Čidlo výměna cca 400 kč, starty nadále zůstaly. Dáno na diagnostiku přímo do Fiatu. Zji?těno vadné čidlo tlaku nasávaného vzduchu. Výměna za 5 minut, i s tou diagnostikou v?e stálo 4000 kč. Starty ok. Díval jsem se pak na schéma zapojení těhle čidel a čidlo teplotní je napojeno na tlakové, proto to hlásilo na diagnostice chybu teplotního čidla. Snad vám nějak pomů?u. Tlakové čidla jsou firmy BOSH, ale nějak si jim nepovedly. Bral bych to jako jejich bolístkuAle jinak auto je super! Měl jsem punto 2 v 1,2 a teď mám 1,2 v Grande puntu a je o hodně vět?í, prostorněj?í.
Je?tě mi někdo bude namlouvat, ?e BOSCH je kvalita?Collectorcz píše:Tlakové čidla jsou firmy BOSH, ale nějak si jim nepovedly. Bral bych to jako jejich bolístku![]()
dizlacik píše:Caf, stava sa mi taka vec ze niekedy cca raz za tyzden mi GPčko nenastartuje na 1x a na displeji nieco vypise.... stihol som si z celej tej hlasky zapametat len par slov.... Excenteur radiator on/offtopic a dalej neviem, co to moze byt? Nieje nejaky zoznam hlasok ktore sa mozu zobrazit na displeji?
dizlacik píše:Hodnekrat se to tu resilo ale nie taky propblem ako mam ja !
čidlem teploty a tlaku nasávaného vzduchu to nebude. Jeho porucha není signalizovaná kontrolkou motoru. A mě se to projevilo při -15 °C v zimě. Teplý motor u? startoval bez problémů.explorer píše:tak uz aj ja sa prihlasim s problemom. odskocil som si po praci do obchodaku na nakup. po nakupe som sedel v aute a asi polhodinku telefonoval. potom som nastartoval a presunul sa o par miest dalej (lebo som zavadzial udrzbe parkoviska)...o asi 15 minut neskor som ukoncil hovor a siel nastartovat, ale nic. tocil iba starter (klasicke kaslanie pri startovani), palubovka zhasla a rucicky cukavo skakali par mm, motor nenaskakoval. dosiel znamy s kablami, napojili sme baterku, ale nic, ten isty vysledok...kontrolky naskakovali normalne, pri otoceni klucom do polohy MAR bolo pocut nasavanie paliva pred startom, ale nastartovat nie (obcas sa ale nezobrazila kontrolka motora-ta zlta)...zajtra volam do fiatu, auto je este mesiac v zaruke, akurat som bez autaauto je dva roky stare, GP v zaklade, benzin 1,2
----EDIT: tak po noci som rano dosiel k autu a skusil ho nastartovat a ono naskocilo. na prvykrat. nechapem. ale dost mozne, ze to bude suvisiet s tym cidlom teploty nasavaneho vzduchu, vcera bolo dost horuco a auto bolo dlho na slnku, rano bolo celkom chladne pocasie
takze diagnostika ukazala, ze je slaba bateria, a ukazalo chyby RJ vstriekovacov paliva, plus nejake zavady body computra (nieco s nespoznanim kluca). podla technika tie chyby sposobilo podpatie baterie (konektory kabelaze boli skontrolovane, su ok). nasledne mi bolo povedane, ze kedze je to bateriou sposobene a ja sa o bateriu musim starat, tak to neslo ani vybavit v ramci garancie a musel platit 30? za nabitie a diagnostiku. som trochu v pomykove, pretoze bateria nefungovala v horuci den a naopak po studenej noci za este chladneho rana naskocila a takto sa predsa slabe baterie nechovaju, nehovoriac o tom, ze v zime v mrazoch fungovala v pohode. kazdopadne teraz auto startuje a jazdi, tak dufam, ze to zasa nezblbneexplorer píše:tak uz aj ja sa prihlasim s problemom. odskocil som si po praci do obchodaku na nakup. po nakupe som sedel v aute a asi polhodinku telefonoval. potom som nastartoval a presunul sa o par miest dalej (lebo som zavadzial udrzbe parkoviska)...o asi 15 minut neskor som ukoncil hovor a siel nastartovat, ale nic. tocil iba starter (klasicke kaslanie pri startovani), palubovka zhasla a rucicky cukavo skakali par mm, motor nenaskakoval. dosiel znamy s kablami, napojili sme baterku, ale nic, ten isty vysledok...kontrolky naskakovali normalne, pri otoceni klucom do polohy MAR bolo pocut nasavanie paliva pred startom, ale nastartovat nie (obcas sa ale nezobrazila kontrolka motora-ta zlta)...zajtra volam do fiatu, auto je este mesiac v zaruke, akurat som bez autaauto je dva roky stare, GP v zaklade, benzin 1,2
----EDIT: tak po noci som rano dosiel k autu a skusil ho nastartovat a ono naskocilo. na prvykrat. nechapem. ale dost mozne, ze to bude suvisiet s tym cidlom teploty nasavaneho vzduchu, vcera bolo dost horuco a auto bolo dlho na slnku, rano bolo celkom chladne pocasie