Startér a startování (dotazy, rady, závady,...)

Vše okolo motoru, převodovky,sání, výfuku,atd.

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
maty
Návštěvník
Příspěvky: 62
Registrován: pát srp 03, 2007 8:03
Bydliště: ji?ní čechy

Příspěvek od maty »

tak dneska jsem startoval přes kabely :( ,musím koupit novou baterku
I Love Italians Cars//Made in Italy//Made in Fiat

Grande Punto 5d.Dynamic-Sole.black color.aircondition.
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

maty píše:tak dneska jsem startoval přes kabely :( ,musím koupit novou baterku
aspon uz vies v com je problem :-)
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Collectorcz
kolemjdoucí
Příspěvky: 1
Registrován: stř pro 01, 2010 8:57
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

?patný start .

Příspěvek od Collectorcz »

Ahoj, taky jsem měl problém se studeným startem. Pod 15 stupňů jsem startoval na 4 x a? 5 x. Jako by nezapl sytič na studený start, roztočí motor na 700 otáček a ned zhasne. Na obecné diagnostice hlásilo chybu teplotního čidla motoru. Čidlo výměna cca 400 kč, starty nadále zůstaly. Dáno na diagnostiku přímo do Fiatu. Zji?těno vadné čidlo tlaku nasávaného vzduchu. Výměna za 5 minut, i s tou diagnostikou v?e stálo 4000 kč. Starty ok. Díval jsem se pak na schéma zapojení těhle čidel a čidlo teplotní je napojeno na tlakové, proto to hlásilo na diagnostice chybu teplotního čidla. Snad vám nějak pomů?u. Tlakové čidla jsou firmy BOSH, ale nějak si jim nepovedly. Bral bych to jako jejich bolístku :-) Ale jinak auto je super! Měl jsem punto 2 v 1,2 a teď mám 1,2 v Grande puntu a je o hodně vět?í, prostorněj?í.
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: ?patný start .

Příspěvek od Jarouš »

Collectorcz píše:Ahoj, taky jsem měl problém se studeným startem. Pod 15 stupňů jsem startoval na 4 x a? 5 x. Jako by nezapl sytič na studený start, roztočí motor na 700 otáček a ned zhasne. Na obecné diagnostice hlásilo chybu teplotního čidla motoru. Čidlo výměna cca 400 kč, starty nadále zůstaly. Dáno na diagnostiku přímo do Fiatu. Zji?těno vadné čidlo tlaku nasávaného vzduchu. Výměna za 5 minut, i s tou diagnostikou v?e stálo 4000 kč. Starty ok. Díval jsem se pak na schéma zapojení těhle čidel a čidlo teplotní je napojeno na tlakové, proto to hlásilo na diagnostice chybu teplotního čidla. Snad vám nějak pomů?u. Tlakové čidla jsou firmy BOSH, ale nějak si jim nepovedly. Bral bych to jako jejich bolístku :-) Ale jinak auto je super! Měl jsem punto 2 v 1,2 a teď mám 1,2 v Grande puntu a je o hodně vět?í, prostorněj?í.
Kde jsi byl ve Fiatu? Mě loni v zimě taky měmili MAP senzor (snímač tlaku nasávaného vzduchu) v AF Ostrava, diagnostika za 500,- snímač BOSCH za 1650,-, práce na 5 minut. Za co si tobě řekli 4 litry? :shock:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: ?patný start .

Příspěvek od Honzus »

Collectorcz píše:Tlakové čidla jsou firmy BOSH, ale nějak si jim nepovedly. Bral bych to jako jejich bolístku :-)
Je?tě mi někdo bude namlouvat, ?e BOSCH je kvalita? :-)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
dizlacik
kolemjdoucí
Příspěvky: 20
Registrován: úte říj 05, 2010 17:20

1,9 MultiJet niekedy nenastartuje na 1x

Příspěvek od dizlacik »

Caf, stava sa mi taka vec ze niekedy cca raz za tyzden mi GPčko nenastartuje na 1x a na displeji nieco vypise.... stihol som si z celej tej hlasky zapametat len par slov.... Excenteur radiator on/offtopic a dalej neviem, co to moze byt? Nieje nejaky zoznam hlasok ktore sa mozu zobrazit na displeji?
GP 1,9 MultiJet Sport + chip 165HP/395Nm
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Re: 1,9 MultiJet niekedy nenastartuje na 1x

Příspěvek od milhaus »

dizlacik píše:Caf, stava sa mi taka vec ze niekedy cca raz za tyzden mi GPčko nenastartuje na 1x a na displeji nieco vypise.... stihol som si z celej tej hlasky zapametat len par slov.... Excenteur radiator on/offtopic a dalej neviem, co to moze byt? Nieje nejaky zoznam hlasok ktore sa mozu zobrazit na displeji?

To se tady hodněkrát ře?ilo.....Ale mě to hlá?ení pomáhá, díky němu vím ?e mám slab?í baterku tak se tro?ku víc projedu at se dobije..
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
dizlacik
kolemjdoucí
Příspěvky: 20
Registrován: úte říj 05, 2010 17:20

Příspěvek od dizlacik »

Hodnekrat se to tu resilo ale nie taky propblem ako mam ja !
GP 1,9 MultiJet Sport + chip 165HP/395Nm
milhaus
Štamgast
Příspěvky: 296
Registrován: pát črc 24, 2009 17:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od milhaus »

dizlacik píše:Hodnekrat se to tu resilo ale nie taky propblem ako mam ja !

http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... eck+engine
EX - GP 1.2 Dynamic 2006
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16 V 103 kW
Deerooz
kolemjdoucí
Příspěvky: 18
Registrován: čtv bře 03, 2011 15:31

Příspěvek od Deerooz »

tak, problemy na seba nenechali ani u mna cakat a uz mam problemy so startovanim aj ja.

V zime, v mrazoch, startovalo auto v pohode, baterka sa zda byt silna.
Problem vsak nastava, ak rano auto nastartujem (1.9 jtd), prejdem ako dnes asi 5 min krizom cez mesto a odstavim na cca 15 min. Ked sa k nemu vratim a chcem opat nastartovat, tak len toci, toci, ale nenaskoci. Akoby som nemal naftu. Necham zotrikrat otocit starterom, a vratim kluc spat. Po chvili sa pokusam opat nastartovat, to iste. Na treti pokus na druhe otocenie chyti.

Toto sa mi stalo uz asi 3 krat, ale vzdy len po kratuckom zahriati, prejdeni kratkej trasy, kedy sa rucicka oleja nestihne pohnut.

Ked auto postoji dlhsie, 2-3 hodky, zas startuje ako nove, hned. Netusite, v com to moze byt? az nabuduce budem opat v podobnej situacii, nahram na mobil.

diky
Grande Punto 5D (Silver)
1.9 Multijet 88 kW
Obrázek
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Závada ?havení, prostě ti to potom ne?haví, kdy? to nechá? del?í dobu stát tak to zase ?haví jako studenej start.
Tady bude asi problém s řízením doby ?havení, chtělo by to na diag a zkontrolovat hodnoty teplot jestli ukazujou dobře.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
explorer
kolemjdoucí
Příspěvky: 20
Registrován: pát kvě 22, 2009 23:35

Příspěvek od explorer »

tak uz aj ja sa prihlasim s problemom. odskocil som si po praci do obchodaku na nakup. po nakupe som sedel v aute a asi polhodinku telefonoval. potom som nastartoval a presunul sa o par miest dalej (lebo som zavadzial udrzbe parkoviska)...o asi 15 minut neskor som ukoncil hovor a siel nastartovat, ale nic. tocil iba starter (klasicke kaslanie pri startovani), palubovka zhasla a rucicky cukavo skakali par mm, motor nenaskakoval. dosiel znamy s kablami, napojili sme baterku, ale nic, ten isty vysledok...kontrolky naskakovali normalne, pri otoceni klucom do polohy MAR bolo pocut nasavanie paliva pred startom, ale nastartovat nie (obcas sa ale nezobrazila kontrolka motora-ta zlta)...zajtra volam do fiatu, auto je este mesiac v zaruke, akurat som bez auta :( auto je dva roky stare, GP v zaklade, benzin 1,2

----EDIT: tak po noci som rano dosiel k autu a skusil ho nastartovat a ono naskocilo. na prvykrat. nechapem. ale dost mozne, ze to bude suvisiet s tym cidlom teploty nasavaneho vzduchu, vcera bolo dost horuco a auto bolo dlho na slnku, rano bolo celkom chladne pocasie :?:
Naposledy upravil(a) explorer dne čtv kvě 12, 2011 16:15, celkem upraveno 3 x.
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Pravdepodobne cidlo teploty nasavaneho vzduchu do motoru. Projevuje se ti to jako to udelalo Jarou?ovi. On ti povi vic.
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

explorer píše:tak uz aj ja sa prihlasim s problemom. odskocil som si po praci do obchodaku na nakup. po nakupe som sedel v aute a asi polhodinku telefonoval. potom som nastartoval a presunul sa o par miest dalej (lebo som zavadzial udrzbe parkoviska)...o asi 15 minut neskor som ukoncil hovor a siel nastartovat, ale nic. tocil iba starter (klasicke kaslanie pri startovani), palubovka zhasla a rucicky cukavo skakali par mm, motor nenaskakoval. dosiel znamy s kablami, napojili sme baterku, ale nic, ten isty vysledok...kontrolky naskakovali normalne, pri otoceni klucom do polohy MAR bolo pocut nasavanie paliva pred startom, ale nastartovat nie (obcas sa ale nezobrazila kontrolka motora-ta zlta)...zajtra volam do fiatu, auto je este mesiac v zaruke, akurat som bez auta :( auto je dva roky stare, GP v zaklade, benzin 1,2

----EDIT: tak po noci som rano dosiel k autu a skusil ho nastartovat a ono naskocilo. na prvykrat. nechapem. ale dost mozne, ze to bude suvisiet s tym cidlom teploty nasavaneho vzduchu, vcera bolo dost horuco a auto bolo dlho na slnku, rano bolo celkom chladne pocasie :?:
čidlem teploty a tlaku nasávaného vzduchu to nebude. Jeho porucha není signalizovaná kontrolkou motoru. A mě se to projevilo při -15 °C v zimě. Teplý motor u? startoval bez problémů.

Tak?e nespí? :arrow: FIAT a diagnostika.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
explorer
kolemjdoucí
Příspěvky: 20
Registrován: pát kvě 22, 2009 23:35

Příspěvek od explorer »

explorer píše:tak uz aj ja sa prihlasim s problemom. odskocil som si po praci do obchodaku na nakup. po nakupe som sedel v aute a asi polhodinku telefonoval. potom som nastartoval a presunul sa o par miest dalej (lebo som zavadzial udrzbe parkoviska)...o asi 15 minut neskor som ukoncil hovor a siel nastartovat, ale nic. tocil iba starter (klasicke kaslanie pri startovani), palubovka zhasla a rucicky cukavo skakali par mm, motor nenaskakoval. dosiel znamy s kablami, napojili sme baterku, ale nic, ten isty vysledok...kontrolky naskakovali normalne, pri otoceni klucom do polohy MAR bolo pocut nasavanie paliva pred startom, ale nastartovat nie (obcas sa ale nezobrazila kontrolka motora-ta zlta)...zajtra volam do fiatu, auto je este mesiac v zaruke, akurat som bez auta :( auto je dva roky stare, GP v zaklade, benzin 1,2

----EDIT: tak po noci som rano dosiel k autu a skusil ho nastartovat a ono naskocilo. na prvykrat. nechapem. ale dost mozne, ze to bude suvisiet s tym cidlom teploty nasavaneho vzduchu, vcera bolo dost horuco a auto bolo dlho na slnku, rano bolo celkom chladne pocasie :?:
takze diagnostika ukazala, ze je slaba bateria, a ukazalo chyby RJ vstriekovacov paliva, plus nejake zavady body computra (nieco s nespoznanim kluca). podla technika tie chyby sposobilo podpatie baterie (konektory kabelaze boli skontrolovane, su ok). nasledne mi bolo povedane, ze kedze je to bateriou sposobene a ja sa o bateriu musim starat, tak to neslo ani vybavit v ramci garancie a musel platit 30? za nabitie a diagnostiku. som trochu v pomykove, pretoze bateria nefungovala v horuci den a naopak po studenej noci za este chladneho rana naskocila a takto sa predsa slabe baterie nechovaju, nehovoriac o tom, ze v zime v mrazoch fungovala v pohode. kazdopadne teraz auto startuje a jazdi, tak dufam, ze to zasa nezblbne
Odpovědět