Stránka 6 z 27

Napsal: stř čer 17, 2009 16:46
od .bany
tak muzu rict ze na 1.2 htp kdys ji pustis tak to auto pak jede 90 po rovine :lol: hele kdys mas digi tak se da regulovat luxusne,manual je horsi ten bud chladi jak svina nebo ne,aspon u nasich ve fieste to tak bylo,a jak rikas,vitr ve vlasech je nejlespi :)

Napsal: stř čer 17, 2009 17:20
od Jarouš
Ondrs píše:Neprehlidl si zaplou klimu? :roll: Ja si tak jednou jedu po dalnici do Slavkova a koukam ze do lehkeho stoupani neudrzim ani 130. Tak uz jsem se desil co mam s motorem nebo esli nemam zatazenou rucku a pak koukam, ze mi jede klima. Jakmile jsem ji vypl prask bylo tam 160 jak nic. :lol: Ok to asi nebude tenhle pripad..
:lol: jo a teď je?tě tu o perníkové chaloupce.... :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř čer 17, 2009 17:25
od Honza°
Jarou? píše: :lol: jo a teď je?tě tu o perníkové chaloupce.... :lol: :lol: :lol:
Tak tomudle se řiká udeřit hřebík na hlavičku... :D :D :D

Napsal: stř čer 17, 2009 19:18
od Ondrs
Honza° píše:
Jarou? píše: :lol: jo a teď je?tě tu o perníkové chaloupce.... :lol: :lol: :lol:
Tak tomudle se řiká udeřit hřebík na hlavičku... :D :D :D
No o te treba nekdy jindy, ale nekecam. Mlada sedela vedle me a taky koukala. Musel jsem podradit az na ctyrku, aby to trocha jelo. Pritom s vyplou klimou na 6ku bez problemu.

Napsal: stř čer 17, 2009 19:32
od Honza°
Protivítr??
Kompresor často vypínám/zapínám v průběhu jízdy a jediné čím se mi zaplá klima projeví je o cca 3deci vy??í spotřeba.. Úbytek dynamiky nezpozorován..

Napsal: stř čer 17, 2009 19:33
od benja
:?

Napsal: stř čer 17, 2009 20:04
od Jirka
Ta zapnutá klimatizace má určitě vliv na výkon motoru kor u atmosféry a malých obsahů , bě?ně se udává ?e bere z motoru výkon kolem 5kw a to u? je znát.

Napsal: stř čer 17, 2009 20:19
od Jarouš
Jirka píše:Ta zapnutá klimatizace má určitě vliv na výkon motoru kor u atmosféry a malých obsahů , bě?ně se udává ?e bere z motoru výkon kolem 5kw a to u? je znát.
Samozřejmě, zapnutou klimu poznám, ale mám automatickou a rozdíl je znatelný jen pří jízdě ve městě a to tím, ?e motor má zvednuté volnobě?né otáčky a při pomalé jízdě je to takový vláčný pocit z auta :-)

Ale nárust rychlosti 30km/h při vypnutí klimy je nejspí? zále?itostí podřazení o 2 kvalty dolů a pedálu na podlaze, nikoliv přílivu trochy kobylek, které předtím honily kompresor klimy..... :wink:

Napsal: stř čer 17, 2009 20:22
od .bany
Jirka píše:Ta zapnutá klimatizace má určitě vliv na výkon motoru kor u atmosféry a malých obsahů , bě?ně se udává ?e bere z motoru výkon kolem 5kw a to u? je znát.
ja musim ondrse branit pac i vmim pripade byla sepnuta klima dosti znat a poznal sem to nejvic kdys sme jeli do chorvat,jelikoz sem ridil celou cestu sam tak pokazde kdys sepnul kompresor znatelne ochabnul agregatek

jinak rika se ze ...% z vikonu bere... 5KW to jest nejakej 6-7 kone to znat uz je ne?

Napsal: stř čer 17, 2009 21:08
od misha
prosim te, oprav si ten tvuj vIkon :D jinak procentuelne bych pokles vykonu urcite nevyjadroval, kdyz budes mit 500kw motor, tak ti tezko klima vezme 50kw:) Se zaplou klimou pozoruji ubytek vykonu, jako bych jel do mirneho kopce, ale neni to nic razantniho. Spis roste spotreba vlivem tezsi nohy na plynu, aby auto jelo stejne jako bez klimy:)

Napsal: čtv čer 18, 2009 6:00
od .bany
misha píše:prosim te, oprav si ten tvuj vIkon :D jinak procentuelne bych pokles vykonu urcite nevyjadroval, kdyz budes mit 500kw motor, tak ti tezko klima vezme 50kw:) Se zaplou klimou pozoruji ubytek vykonu, jako bych jel do mirneho kopce, ale neni to nic razantniho. Spis roste spotreba vlivem tezsi nohy na plynu, aby auto jelo stejne jako bez klimy:)
dik uz jsem dlouho ze skoly,ta gramatika mi uz moc nejde,navic sem na cj nikdy moc nebyl :lol: do mirneho kopce?no to nevim teda,ale mozna ze uz si to jen nepamatuju,je to prece jen skoro rok co sem ji mel zaplou v oranzade :lol:

Napsal: čtv čer 18, 2009 13:46
od Ondrs
Myslim, ze ten den nijak nefoukalo..kazdopadne do takovychto lehkych stoupani 6ku normalne vyrazovat nemusim, jen krapet prislapnu, ale s tou zaplou klimou i na petku jsem zpomaloval a to znatelne. Byl jsem nacpanej v rychlym pruhu a musel jsem rychle uhnout. Jakmile jsem, ale klimu vypl tak bylo po problemu a auto zase mazalo.. :lol:

Napsal: čtv čer 25, 2009 8:07
od misha
Vcera jsme kontrolovali s bratrankem svicky, jsou cihlove barvy, pekne zahoreny, preventivne je vymenim, zkusim nejaky 4-bodovy. Motor jako takovy, ?lape tichounce jak hodinky, ale z poza motoru vychází ne úplně pravidelný kovový zvuk z něčeho, nedoká?eme to identifikovat, zní to jako zadřené lo?isko něčeho, ten motor se zachvěje v pravidelných intervalech - sekundu bě?í klidně, sekundu se chvěje, je to fakt zvlá?tní.

V neděli jdu ke známýmu na diagnostiku, pochybuju, ?e ale něco zjistíme

Nevíte co v?echno je za motorem, co by se tam mohlo točit a vydávat pazvuky a popř. ubírat výkon motoru? Jako ve vy??ích otáčkách to celkem jede, ale z nízkých se to hrabe neuvěřitelně pomalu. V?e testováno s vypnutou klimnou(uplne zastavena - OFF), vypnuté rádio. Není někde nákres motoru ze v?ech stran a popis jeho částí? Jako kvuli identifikaci pazvuku se mi ho vytahovat fakt nechce.

Napsal: čtv čer 25, 2009 10:28
od Tommy
Zkus elearn, nebo eper :wink:

Napsal: čtv čer 25, 2009 12:04
od .bany
ze spoda nebo za nim?!!!tak to zvedni a vles si pod nej a nastartuj...pokud to pude ze spoda od vany tak muze bejt pridrena lozisko kliky,?ály-... treba a nebo za nim vcelku nic nejni,jeste aco kola ty ti bezej dobre?nevim jak u 1.4 ale ja mam pravou poloosu u prostred pridelanou v domecku na lozisku nemuze bejt treba pridreny,teda pokud to tam je taky!nebo prevodovka...hm je toho hafo...kazdopadne sem nato moc zvedavej cim to bude,doufam ze to brzo zjistite