Hele, Jirko, na Plumlově jsem jel s Tvým strojem (máš ho čipnutý, že?) a pamatuju, že motor dobře táhnul. O Multijetech v GP se ale často mluví, že je třeba častěji kontrolovat hladinu oleje v motoru, že předepsaný interval rozhodně bez dolití nevydrží. Jak jsi na tom Ty? Dolíváš mezi výměnou oleje?
Tak mi začala v týdnu svítit kontrolka motoru , po připojení na diag. to ukazovalo na zalehlý EGR.
Tak jsem se v sobotu dal do demontáže a čištění, no teda docela masakr, takhle jsem se nezašpinil ani za celej týden v práci.
Přikládám pár foto z čištění a potom už čistého ventilu.
Tak přezuto na letní a nahozeny pružiny i s tlumičema z Abartha.
Šlo to dolu tak o 1,5cm o víc ne.
Je zajímavé, že takové ty ostré rány do podvozku od nerovností na silnici jsou pryč.
Pérování trochu ztuhlo,ale není to žádné prkno. Ale ta stabilita v zatáčkách tak to je o něčem jiném, žádné uskakování na nerovnostech.
Jo je tam ,ale ta anabaze to sklo sehnat.
Nakonec se to podařilo, můj dodavatel náhradních dílů musel sprdnout dovozce do republiky a nakonec bylo do druhého dne.
Cena byla pro mě vzhledem k odběru dílů 3980kč i s dph.
Ahoj Jirko,musel jsem měnit též a přes pojistku ve fiatě,okno s pruhem do druhého dne bylo na servise-neoriginál podotýkám. včetne výmšny tuším něco kolem 8000 jestli si to dobře pamatuji