Stránka 6 z 14

Napsal: pon bře 16, 2009 22:45
od Petr1985
shiver píše:Zdar, mě autíčko zatím dobře slou?í. Nekouří a jede pěkně. Najel jsem u? po chipu asi 4000 km a pohoda
...tak to Vám mohu jen upřímně přát....já si taky myslel, ?e nekouří a jede pěkně, ne? jsem se v druhém autě svezl z aGP a to se jsem teprv viděl, co to udělalo, kdy? se tomu trochu ?láplo...

Napsal: úte bře 17, 2009 6:21
od JardaK.
shiver píše:Zdar, mě autíčko zatím dobře slou?í. Nekouří a jede pěkně. Najel jsem u? po chipu asi 4000 km a pohoda
Tak dej pak vědět, jestli nenastaly ?ádné problémy i u Tebe, proto?e já bych do chipu ?el!

Napsal: úte bře 17, 2009 6:42
od carlos
vzdycky to bude kourit...

je to jedinej duvod proc cipu zatim odolavam..zvlast s bilym autem :)

Napsal: úte bře 17, 2009 8:26
od .bany
carlos píše:vzdycky to bude kourit...

je to jedinej duvod proc cipu zatim odolavam..zvlast s bilym autem :)
to uz pak zalezi na tezky noze a jak budes casto mejt (_._),pak to bude videt ... :P jinak ale rozhodne min nez kadly PD

Napsal: úte bře 17, 2009 14:19
od shiver
Popravdě řečeno moc na to ne?lapu a jezdím prakticky ve stejným re?imu jako před čipem. Chtěl jsem akorat trochu víc výkonu na předjí?dění a sní?it spotřebu. Oboje se mě splnilo a to byl ten důvod proč auto chipnout. Na emisích jsem zatím nebyl ale kdyby byl problém tak mě to kluci přehrajou na origo? soft a potom zpět na chip.
Jinak moje auto taky zakouří při plným plynu třeba na trojku ale takhle zahulila i Mařena bez chipu.
Nechal jsem jet svojí přitelkyni s Grande a sám jsem za ni jel v Felindě a nic jsem nepozoroval, prakticky jako za ka?dým jiným dieselem.

Napsal: úte bře 17, 2009 19:43
od Jirka
Ohledně toho kouření co nekouří tak nejede a emisí se nemusí? bát tam to projde bez problémů .
Ale to kouření mů?e mít výce příčin ne jonom chip koukni kolik má? najeto na vzduchovym filtru naft. filtru a taky kde hlavně tankuje? a příli?né kouření taky mů?e signalizovat odcházející váhu vzduchu.

Napsal: stř bře 18, 2009 7:20
od Petr1985
to Jirka: tankuju naftu Top Q u Benziny (dle testů nejlep?í nafta u nás), v?echny filtry a olej jsou vyměněné, autem se jezdilo normálně, ?ádné závodění, v?ak tím taky ponejvíce jezdí moje přítelkyně.

nejde tak o kouření, v rodině diesela máme, tak?e kouření bych neře?il, ale jde o pevné kousky sazí....a to prostě u dieselu bě?né není, o tom se nemá cenu přít....

Napsal: stř bře 18, 2009 16:31
od Jirka
Tam kde ti to chipovali tak at ti upravý mapu vstřikování a ma? po problemu, ja jsem si to nejdrive vyzkou?el a pak se mne ptali jestli to moc nekouří a kdyby tak neni problém kdykoli to upravit.
Chipovali Pasata ten v serii má 130PS a po chipu má 180PS a teda nadměrně nekouří, jezdí s nim kámo? a bez problémů.

Napsal: ned bře 22, 2009 16:59
od Petr1985
tak včera mi byl motor v sídle jejich firmy ve Velkém Meziřící vrácen zpět do původní stavu, naprosto bezproblémová komunikace, dle nich je to motor od motoru, dva papírově stejné motory se mů?ou chovat po chipu rozdílně....technik nám říkal story, jak si čipoval novou Imprezu 2.5 STI a po 10 000km odrovnal písty, prostě asi je to fakt kus od kusu a taky zále?í na ka?dým, mně třeba ty oblaka sazí za mnou hodně vadily...

jinak k tomu passatu, kamarád v Prostějově ho má, nevím teda jestli je to přesně ta 1.9 a déčko i íčko v červeným vole :D (pou?ívám mluvu majitelů koncernových ropáků), ale zvuk je otřesnej traktor a to co mu jde z výfuku...no tak to je hodně nadměrný kouření! a to ani nevím, jetli to má zvedlý a? na 180koní, co? u? mi příjde o dost. zase je fakt, ?e to byl takovej ten pochybnej chip..

k firmě Xtuning, ale V?E V DOBRÉM, chovají se profesionálně, kdybych měl jinýho ropáka, teda krom koncernovýho, tak jdu zkou?et chipovat k nim zase

Napsal: ned bře 22, 2009 19:15
od .bany
chlape kuli tomu ze ti vyslo par sazi z vejfaku si skoncil s cipem a nechal to hodit do normalu?to si vyhodil jen tak 10,000 z okna nato ze sis par mesicu pojezdil,ty si blazen... :shock:

Napsal: ned bře 22, 2009 21:23
od Petr1985
o pár sazí to vůbec ne?lo..proboha, ?koda, ?e jsem to nevyfotil...ja měl černej komplet zadní nárazník a to ZNOVA říkám, ?e se s tím jezdilo velmi slu?ně, představit si s tím divočej?í jízdu, tak si myslím, ?e fu?uju kominíkům do řemesla... :D

tím se ze mě v ?ádném případě nestal odpůrce chiptuningu, holt já měl trochu smůly no...

navíc vyhodil nevyhodil, sami mi řekli, ?e je situace mrzí a kdybych měl něco jinýho v budoucnu, tak by to ře?ili...ale jak říkám, pří?te bude turbína to zcela jistě, ale benzínová turbína!!! :twisted:

Napsal: ned bře 22, 2009 21:42
od .bany
nu to se stava,tak budis ti prana... no tak to de resit vodou a hadrem ne! :lol: to je to kdys clk jezdi celej zivot v benu a pak presedla do traktora... taky sem obcas v soku jeste z nekterejch veci...

Napsal: ned bře 29, 2009 22:41
od tkupilik
Petr1985 píše:navíc vyhodil nevyhodil, sami mi řekli, ?e je situace mrzí a kdybych měl něco jinýho v budoucnu, tak by to ře?ili...ale jak říkám, pří?te bude turbína to zcela jistě, ale benzínová turbína!!! :twisted:
Mluvis me ze srdce, t-jet v gp ma velkej potencial diky existenci 150k bratricka. Upgrade na vykonesi turbo by nemel mit dopad na zivotnost a snad by to nemelo delat problemy ani na emisich. Az me za rok skonci zaruka, tak skusim nekoho najit kdo by to tu v cechach moch delat....

Napsal: pon bře 30, 2009 18:38
od dony
... já pořád čekám na prvního čiplého t-jeta,no tak ?up,?up a zku?enosti sem :twisted:

Napsal: pon bře 30, 2009 18:51
od Jarouš
dony píše:... já pořád čekám na prvního čiplého t-jeta,no tak ?up,?up a zku?enosti sem :twisted:
Jezdi s tím tvým pořádně, a? má? najeto rychle 20 -30 tkm a mů?e? být průkopník ty :-D