Stránka 6 z 11
Napsal: pát led 29, 2010 10:56
od wenca
V krutých mrazech auto topilo suprově .
Včera mínus 1 a z výdechů se vinul takový divný smrad . (jako ze starého fénu) .
Dnes plus 1 a nic , jen ten ostravský smog .
tak nevím .
Napsal: čtv pro 30, 2010 13:51
od Dušan
Napsal: stř srp 31, 2011 9:40
od Dušan
petko309 napsal:
petko309 píše:prestalo mi fungovat vykurovanie interieru. poistka je v pohode tak neviem v com je problem. horsie je ze som v zahranici tak to nemozem riesit v servise. poradte niekto kto sa s tym uz stretol v com je chyba...
Napsal: pát zář 02, 2011 21:49
od 1nekros1
kurenie v auguste???? cez ziadnu poistku to nekuri poprve a po dalsie vecsinou vypadne kryt filtra peloveho. daj dole na spolujazdcovej strane pri nohach na stredovom panely ten plast a taka cierna krytka pod nim by to mala byt
Napsal: stř pro 28, 2011 19:23
od Teddy86
Prosim rozebiral nekdo na stredovem tunelu nahore ty mrizky topeni? Dostal jsem drzak na mobil a nejak jsem je pocechral jak jsem to tam cpal. Musim jto vyndat a mrknou co s tim je. Posralo se mi to zavirani tech mrizek. No jo no hold jsem sikovnej.

Napsal: čtv pro 29, 2011 13:20
od Teddy86
Uz to mam opravene. Navod je v eLearnu.
Napsal: ned úno 12, 2012 12:13
od Lipi
Zdravim... mam taky problem...
Auto sa zohreje.. dam na kurenie na MAX do červeneho ... dam fukanie na stred a nekuri to tak dobre ako ine auta... fuka teplý... ale ked toto iste urobím v inom aute fuka doslova horuci...
Ten kryt na pelovy filter som kontroloval... je nasadeni dobre...
mam mamnualnu klimu...
Napsal: ned úno 12, 2012 12:44
od Jirka
Tak jak jsi to popisoval u? jinde tady na foru, tak bych začal termostatem a jestli nemá? ucpaný pilový filtr.
A je?tě jestli ti chodí klapka teplého vzduchu a? na doraz, ovládání té klapky najde? kdy? sundá? bok tunelu u nohy spolujezdce.
Napsal: ned úno 12, 2012 18:24
od Lipi
na tej strane jak je pelovy filter?
Ucpany neni... je OK... resp. 6mesiacov stary...
Ten termostat som myslel aj ja... ale zas ked sa zohreje... tak sa otvori... a teplota vody by neskakala... do minusu a zas spätne do normalu...
Napsal: pon úno 13, 2012 18:51
od Jirka
Ano je to na té straně co je pilový filtr, pak začne? točit ovladačem a uvidí? jak ta struna ovládá tu klapku přes takový převod.
Jinak termostat ti musí dr?et teplotu tak , ?e nesmí ručička pulzovat.
Napsal: pon úno 13, 2012 21:25
od Lipi
JJ ...ked som nad tym rozmyslal tak je to pravda... s tym termostatom..
Ale ked som kukal tak je to taky celok.. a je tam nejake čidlo e?te... neviem na čo slu?i... ani neviem ako ho zmerat (hodnoty a pod..)
Je tam klasicke mechanicke alebo nejako elektricky ovladane?
Tie klapky kuknem.. dakujem za radu!
Napsal: úte úno 14, 2012 19:03
od 1nekros1
Jirka píše:Ano je to na té straně co je pilový filtr, pak začne? točit ovladačem a uvidí? jak ta struna ovládá tu klapku přes takový převod.
Jinak termostat ti musí dr?et teplotu tak , ?e nesmí ručička pulzovat.
no mne napriklad vyjdem s prace a za 2 KM idem na dialnicu a po dialnici idem 12km a potom ked vyradim a vychadzam von s dialnici tak ta rucicka klesne dole asi 2 policka od normalu. ale samozrejme ze to vonku bolo -17.
to iste aj ked idem dole horskym prechodom. cca 6km stale dole bez plynu na 3jke pri -12 mi to ochladlo az o polovicu.
Napsal: úte úno 14, 2012 20:17
od Jirka
Napsal: úte úno 14, 2012 20:36
od Macek
1nekros1 píše:Jirka píše:Ano je to na té straně co je pilový filtr, pak začne? točit ovladačem a uvidí? jak ta struna ovládá tu klapku přes takový převod.
Jinak termostat ti musí dr?et teplotu tak , ?e nesmí ručička pulzovat.
no mne napriklad vyjdem s prace a za 2 KM idem na dialnicu a po dialnici idem 12km a potom ked vyradim a vychadzam von s dialnici tak ta rucicka klesne dole asi 2 policka od normalu. ale samozrejme ze to vonku bolo -17.
to iste aj ked idem dole horskym prechodom. cca 6km stale dole bez plynu na 3jke pri -12 mi to ochladlo az o polovicu.
dělá mi to stejně a logicky pokud jede? bez plynu se zařazenou rychlostí tak se nemá odkud brát teplo kdy? se nic nespaluje
Napsal: stř úno 15, 2012 12:23
od Lipi
JJ ale mne to robilo počas jazdy ked som i?iel doslova na 1/5 plynu pomaly cez dedinu... pripadne som tomu pridal...
Ale v?imol som si ?e dole na chladiči ako keby mi niečo vytekalo... myslim ?e voda.. ale matie ma.. ?e sa tam robi taky zeleny povlak... najprv som myslel ?e asi obe hadice od klimi.. ale po preskumani to vyzera ?e je to zo spoju kde ide do chladiča hadica s rychlospojkou...
Neviem teraz prečo to ma taky zelenkastí nadych farby.... a vyzera to tam dost zatečene... ale voda mi nemyzne... u? dlh?iu dobu je stale voda asi 1,5 cm nad minimom... voda v oleji ani opačne neni..