Stránka 6 z 14
Napsal: čtv lis 22, 2007 18:54
od nal
Hadajte, co je na obrazkoch
Ak by ste nevedeli - prve skice Fiat Panda 3 (2010)
Vela novych trendov, ako by sa mal uberat dizajn Fiatu.
Napsal: pát lis 23, 2007 10:05
od ironlionzion
Prostě to umí, hlavně u malých aut ... radost na to koukat
Napsal: pát lis 23, 2007 11:43
od nal
Pepa B. píše:Honza píše:vřele doporučuji zajet do Polska, tam jsou na salónech k vidění i k projetí...
..no jo, Ty to má? v papučích přes kopec, co my ostatní?

maju ich aj v nasich autosalonoch uz. a da sa s nim prejst (vcera neskoro vecer o 22.00 sa na nom blaznili unudeni technici v bratislavskom Autoimpexe). sli na parkovisko a hrali sa s rucnou brzdou.
Napsal: pát lis 23, 2007 12:21
od Honzus
Napsal: pát lis 23, 2007 12:31
od popo
nal píše:Pepa B. píše:Honza píše:vřele doporučuji zajet do Polska, tam jsou na salónech k vidění i k projetí...
..no jo, Ty to má? v papučích přes kopec, co my ostatní?

maju ich aj v nasich autosalonoch uz. a da sa s nim prejst (vcera neskoro vecer o 22.00 sa na nom blaznili unudeni technici v bratislavskom Autoimpexe). sli na parkovisko a hrali sa s rucnou brzdou.
nal: tak ti poviem, nič iné sa od ludi z autoimpexu ani nedalo čaka?
Napsal: pát lis 23, 2007 17:36
od Kelter
Krásně se na nás směje ta "PANDICE" Tomu říkám auto a výrazem

Napsal: pon lis 26, 2007 21:53
od popo
Napsal: úte lis 27, 2007 8:41
od Honzus
Nic proti autorovi, ale tohle je přesně to auto ve kterém jsem jezdil, tak?e pár korekcí:
Auto je neskutečně dobře izolované od hluku a to jak motor tak podvozek, ani při 150 km/h nemáte pocit, ?e jedete v něčem men?ím ne? GP
řízení, naprosto v pohodě, standard dne?ní doby, nic co by se mělo zmiňovat
a teď ten podvozek, to jsou doslova kecy, 500 je tro?ku tu??í a vzhledem ke krátkému rozvoru vás na ?patné silnici důkladně naklepe, ale rány od podvozku? To jsem opravdu neza?il a pár jam jsem vymetl.
A to nejlep?í nakonec, nepřehlednost přístrojů

to je blábol století, ano přístroje vy?adují zvyk, asi jako u Citroenu C2, ale tam o nepřehlednosti nikdo nic nepí?e, tak by neměl ani tady, navíc kdy? to ani není pravda, jde jen o zvyk, samozřejmě ?e po přesednutí z "klasiky" budete chvíli tápat víc ne? kdyby tady byla také klasika, ale nepřehledné, opravdu ne. Tak?e vzkaz Miro Mihalikovi, trochu zlep?it a přestat psát ty kecy o výrazných nedostatcích a je to krásné případně má to nedostatky, ale ty tomu odpustíte, to je o Fiatech nějaká móda dneska, no česká motonovinařina je prostě kýbl sra.ek

o Fabii II kteá má kopec opravdu výrazných nedostatků jsem se nkde nedočetl, je to sice hnusné, ale navíc to má řadu nedostatků

Bruntálně brutální pětikilčo
Napsal: stř lis 28, 2007 18:40
od Tinkturak
Napsal: stř lis 28, 2007 18:53
od Drtikol
Ja myslim, ze bych se s tim autickem dokazal rychle szit

Napsal: stř lis 28, 2007 18:57
od dall
Drtikol píše:Ja myslim, ze bych se s tim autickem dokazal rychle szit

já ti ho někdy půjčím

Napsal: stř lis 28, 2007 18:59
od Drtikol
dall píše:Drtikol píše:Ja myslim, ze bych se s tim autickem dokazal rychle szit

já ti ho někdy půjčím

Tak toto bych hochu sam sobe nikdy neudelal

Napsal: stř lis 28, 2007 19:00
od dall
Drtikol píše:dall píše:Drtikol píše:Ja myslim, ze bych se s tim autickem dokazal rychle szit

já ti ho někdy půjčím

Tak toto bych hochu sam sobe nikdy neudelal

bys ho pak musel koupit taky, co?

Napsal: stř lis 28, 2007 20:25
od radoel
Tak pani,
minulý tý?deň sa mi podarilo dosta? do 500 (bohu?ial zatiaž len pasívne, bez jazdy) a poviem Vám, je to paráda.
V podstate som si posedel a vyhrieval zadok v dvoch modeloch:
1,4 16V (74 kW)
1,3 16V Multijet (55 kW)multijet
tie tvarovane sedačky ma vôbec nechceli pusti? z auta von,
autíčko sa mi osobne páči e?te viac ako na fotkách, len mi tam dos? vadili tie výduchy ventilácie a spätné zrkadlá ako v GP.
Inak je to ?týlová zábavka, trochu stiesnená, ale to nad?enie to neprekoná.
U? sa te?ím na skú?obnú jazdu.
Napsal: pát lis 30, 2007 11:16
od dall
Cena od 259.900,- pro mne tedy rozhodně příjemné překvapení i kdy? po nakonfigurovaní jsem na 400k
