Napsal: stř zář 12, 2007 13:18
zas necakajte uplne ticho v kabine. ale rozhodne je to tichsie. za to dam ruku do ohna
radim, ved si to vyskusaj - daj si teraz dole plato a budes pocut rozdiel 


Oficiální fórum majitelů Fiatů Grande Punto, Punto Evo a Punto 2012/2013 v České a Slovenské republice
https://forum.gpfans.cz/
jj, teraz musim dokupit ten kryt pod motor a pockat, ked zenuska zas pojde na dajaku cestu do zahranicia. keby som to kupil teraz, posle ma niekamPepa B. píše:to nal: .. hm, tak jsi mě zlomil, kromě krytu pod motor koupím i ten na kapotu, narozdíl od Du?ana jsem to tam neměl
celkom rozumne ale trocha extremne, ja zas mam furt na pamati ze ked pojdete do Alp tak motor sa chladi asi o chlp lepsie. A mozno nie, ked bolo auto nove, asi 1/2 roka som nepocul vetrak. Dneska sa uz spina ale za jazdy to nepocujem, iba pri parkovani. Zatial ho neplanujem kupit, neni to tak zle bez nehoMajty píše:to Pepa: Pepo tuhle otázku ohledně krytu jsem ře?il taky a musím přiznat, ?e jsem na vá?kách. V autorizovaném servise mě v?e vystvětlili. Plusy krytu pod motor jsou , ?e chrání motor proti po?kození o nějakou překá?ku zespodu, nebo v zimě je rychleji zahřátý. Ale minusy krytu : představ si ?e jede? v zimě na hory a dostane? se na cestu kde je hlub?í nevyjetý sníh a jenom koleje pro jeden vůz. Kdy? jede? dopředu je v?echno v pohodě a kryt ti po sněhu krásně klou?e. Ale nedej bo?e kdy? potká? v protisměru vůz a budete se muset vyhnout a tebe třeba napadne v tom hlubokém sněhu couvat. V té chvíli nabere? sníh nad kryt pod motor a za chvilku se s autem nepohne?. Úplně se zablokuje? a tzv. zapadne?.A nezbude ti nic ne? aby tě někdo vytáhl lanem na sjízdnou cestu nebo bude? muset kryt vyrvat ze spodku. Tak mi to bylo řečené.Celkem mě tímto nalomili. nevím je?tě stále se rozmý?lím.
GP 1.4 8V
Zkusím polemizovat.Majty píše:to Pepa: Pepo tuhle otázku ohledně krytu jsem ře?il taky a musím přiznat, ?e jsem na vá?kách. V autorizovaném servise mě v?e vystvětlili. Plusy krytu pod motor jsou , ?e chrání motor proti po?kození o nějakou překá?ku zespodu, nebo v zimě je rychleji zahřátý. Ale minusy krytu : představ si ?e jede? v zimě na hory a dostane? se na cestu kde je hlub?í nevyjetý sníh a jenom koleje pro jeden vůz. Kdy? jede? dopředu je v?echno v pohodě a kryt ti po sněhu krásně klou?e. Ale nedej bo?e kdy? potká? v protisměru vůz a budete se muset vyhnout a tebe třeba napadne v tom hlubokém sněhu couvat. V té chvíli nabere? sníh nad kryt pod motor a za chvilku se s autem nepohne?. Úplně se zablokuje? a tzv. zapadne?.A nezbude ti nic ne? aby tě někdo vytáhl lanem na sjízdnou cestu nebo bude? muset kryt vyrvat ze spodku. Tak mi to bylo řečené.Celkem mě tímto nalomili. nevím je?tě stále se rozmý?lím.
GP 1.4 8V
Majty píše:to Du?an: pokud koupí? originál kryt Fiat tak ve předu je jak sáňky a je ohnutý nahoru. Ale vzadu je normálně ustřihnutý ?ádné záhyby. Ono jde jet dozadu ale ne v hlubokém sněhu. Ukazoval mi i jak vypadá.
GP 1.4 8V
..doufám, ?e jsi neutíkal k auto to celé rozebrat a zase slo?it???Jarou? píše:Vzhledem k uchycení originál krytu v zadní partii je nabrání hromady sněhu při couvání celkem nemo?né. No a kdy? visí? na břichu ve sněhu pořádně, tak necouvá? ani nejede? dopředu![]()
K odrazu hluku od krytu: nevím kam se odrazil, ale auto je zvenku ti??í. Navíc plasty hluk pohlcují.
Pepa B. píše:..doufám, ?e jsi neutíkal k auto to celé rozebrat a zase slo?it???Jarou? píše:Vzhledem k uchycení originál krytu v zadní partii je nabrání hromady sněhu při couvání celkem nemo?né. No a kdy? visí? na břichu ve sněhu pořádně, tak necouvá? ani nejede? dopředu![]()
K odrazu hluku od krytu: nevím kam se odrazil, ale auto je zvenku ti??í. Navíc plasty hluk pohlcují.![]()
![]()
.. nebo si nezajel do Alp couvnout
![]()