Stránka 6 z 22

Napsal: stř zář 12, 2007 13:18
od nal
zas necakajte uplne ticho v kabine. ale rozhodne je to tichsie. za to dam ruku do ohna :) radim, ved si to vyskusaj - daj si teraz dole plato a budes pocut rozdiel :)

Napsal: stř zář 12, 2007 13:50
od RadimG
nal, ja ked dam nieco dole, tak to tam uz nikto nenamontuje a budem si musiet kupit nove, takze to radsej necham takto :lol:

Napsal: stř zář 12, 2007 16:11
od Dušan
Já jsem si v?dy myslel, ?e izolace na kapotě není jenom u verze Active. U mého Dynamicu 1,2 jsem ji měl.

Napsal: stř zář 12, 2007 19:27
od Pepa B.
to nal: .. hm, tak jsi mě zlomil, kromě krytu pod motor koupím i ten na kapotu, narozdíl od Du?ana jsem to tam neměl :?

Napsal: stř zář 12, 2007 19:33
od nal
Pepa B. píše:to nal: .. hm, tak jsi mě zlomil, kromě krytu pod motor koupím i ten na kapotu, narozdíl od Du?ana jsem to tam neměl :?
jj, teraz musim dokupit ten kryt pod motor a pockat, ked zenuska zas pojde na dajaku cestu do zahranicia. keby som to kupil teraz, posle ma niekam :)

kurnik sopa, nechce sa mi to davat do servosu montovat, ale nemam kde na sidlisku to dat na zdvihak ci tehli... a platit uchytenie par srobov mi je luto

Napsal: stř zář 12, 2007 19:41
od Majty
to Pepa: Pepo tuhle otázku ohledně krytu jsem ře?il taky a musím přiznat, ?e jsem na vá?kách. V autorizovaném servise mě v?e vystvětlili. Plusy krytu pod motor jsou , ?e chrání motor proti po?kození o nějakou překá?ku zespodu, nebo v zimě je rychleji zahřátý. Ale minusy krytu : představ si ?e jede? v zimě na hory a dostane? se na cestu kde je hlub?í nevyjetý sníh a jenom koleje pro jeden vůz. Kdy? jede? dopředu je v?echno v pohodě a kryt ti po sněhu krásně klou?e. Ale nedej bo?e kdy? potká? v protisměru vůz a budete se muset vyhnout a tebe třeba napadne v tom hlubokém sněhu couvat. V té chvíli nabere? sníh nad kryt pod motor a za chvilku se s autem nepohne?. Úplně se zablokuje? a tzv. zapadne?.A nezbude ti nic ne? aby tě někdo vytáhl lanem na sjízdnou cestu nebo bude? muset kryt vyrvat ze spodku. Tak mi to bylo řečené.Celkem mě tímto nalomili. nevím je?tě stále se rozmý?lím.

GP 1.4 8V

Napsal: stř zář 12, 2007 19:45
od Robo1.2
Majty píše:to Pepa: Pepo tuhle otázku ohledně krytu jsem ře?il taky a musím přiznat, ?e jsem na vá?kách. V autorizovaném servise mě v?e vystvětlili. Plusy krytu pod motor jsou , ?e chrání motor proti po?kození o nějakou překá?ku zespodu, nebo v zimě je rychleji zahřátý. Ale minusy krytu : představ si ?e jede? v zimě na hory a dostane? se na cestu kde je hlub?í nevyjetý sníh a jenom koleje pro jeden vůz. Kdy? jede? dopředu je v?echno v pohodě a kryt ti po sněhu krásně klou?e. Ale nedej bo?e kdy? potká? v protisměru vůz a budete se muset vyhnout a tebe třeba napadne v tom hlubokém sněhu couvat. V té chvíli nabere? sníh nad kryt pod motor a za chvilku se s autem nepohne?. Úplně se zablokuje? a tzv. zapadne?.A nezbude ti nic ne? aby tě někdo vytáhl lanem na sjízdnou cestu nebo bude? muset kryt vyrvat ze spodku. Tak mi to bylo řečené.Celkem mě tímto nalomili. nevím je?tě stále se rozmý?lím.

GP 1.4 8V
celkom rozumne ale trocha extremne, ja zas mam furt na pamati ze ked pojdete do Alp tak motor sa chladi asi o chlp lepsie. A mozno nie, ked bolo auto nove, asi 1/2 roka som nepocul vetrak. Dneska sa uz spina ale za jazdy to nepocujem, iba pri parkovani. Zatial ho neplanujem kupit, neni to tak zle bez neho

Napsal: stř zář 12, 2007 19:47
od Dušan
Majty píše:to Pepa: Pepo tuhle otázku ohledně krytu jsem ře?il taky a musím přiznat, ?e jsem na vá?kách. V autorizovaném servise mě v?e vystvětlili. Plusy krytu pod motor jsou , ?e chrání motor proti po?kození o nějakou překá?ku zespodu, nebo v zimě je rychleji zahřátý. Ale minusy krytu : představ si ?e jede? v zimě na hory a dostane? se na cestu kde je hlub?í nevyjetý sníh a jenom koleje pro jeden vůz. Kdy? jede? dopředu je v?echno v pohodě a kryt ti po sněhu krásně klou?e. Ale nedej bo?e kdy? potká? v protisměru vůz a budete se muset vyhnout a tebe třeba napadne v tom hlubokém sněhu couvat. V té chvíli nabere? sníh nad kryt pod motor a za chvilku se s autem nepohne?. Úplně se zablokuje? a tzv. zapadne?.A nezbude ti nic ne? aby tě někdo vytáhl lanem na sjízdnou cestu nebo bude? muset kryt vyrvat ze spodku. Tak mi to bylo řečené.Celkem mě tímto nalomili. nevím je?tě stále se rozmý?lím.

GP 1.4 8V
Zkusím polemizovat.

1) S tím nabráním sněhu při couvání - to závisí na tom, jak je na spodku auta kryt zakončen.
Ale v?eobecně, kdy? jede? dopředu, musí to jít i dozadu.
2) Kdy? zabráním odchodu rámusu dospodu, kam se bude zvuk odrá?et?

:mrgreen:

Napsal: stř zář 12, 2007 19:57
od Majty
to Du?an: pokud koupí? originál kryt Fiat tak ve předu je jak sáňky a je ohnutý nahoru. Ale vzadu je normálně ustřihnutý ?ádné záhyby. Ono jde jet dozadu ale ne v hlubokém sněhu. Ukazoval mi i jak vypadá.

GP 1.4 8V

Napsal: stř zář 12, 2007 20:00
od Pepa B.
Majty píše:to Du?an: pokud koupí? originál kryt Fiat tak ve předu je jak sáňky a je ohnutý nahoru. Ale vzadu je normálně ustřihnutý ?ádné záhyby. Ono jde jet dozadu ale ne v hlubokém sněhu. Ukazoval mi i jak vypadá.

GP 1.4 8V
:shock: .. to by mě nikdy nenapadlo, ?e bych byl jako rolba..ale co, stejně to auto mám spí?e do města, jde mi hlavně o ochranu motoru, tak?e do toho půjdu... :wink:

Napsal: stř zář 12, 2007 20:00
od Jarouš
Vzhledem k uchycení originál krytu v zadní partii je nabrání hromady sněhu při couvání celkem nemo?né. No a kdy? visí? na břichu ve sněhu pořádně, tak necouvá? ani nejede? dopředu :D

K odrazu hluku od krytu: nevím kam se odrazil, ale auto je zvenku ti??í. Navíc plasty hluk pohlcují.

Napsal: stř zář 12, 2007 20:02
od Pepa B.
Jarou? píše:Vzhledem k uchycení originál krytu v zadní partii je nabrání hromady sněhu při couvání celkem nemo?né. No a kdy? visí? na břichu ve sněhu pořádně, tak necouvá? ani nejede? dopředu :D

K odrazu hluku od krytu: nevím kam se odrazil, ale auto je zvenku ti??í. Navíc plasty hluk pohlcují.
..doufám, ?e jsi neutíkal k auto to celé rozebrat a zase slo?it??? :lol: :lol: :lol: .. nebo si nezajel do Alp couvnout :lol: :lol:

Napsal: stř zář 12, 2007 20:09
od Jarouš
Pepa B. píše:
Jarou? píše:Vzhledem k uchycení originál krytu v zadní partii je nabrání hromady sněhu při couvání celkem nemo?né. No a kdy? visí? na břichu ve sněhu pořádně, tak necouvá? ani nejede? dopředu :D

K odrazu hluku od krytu: nevím kam se odrazil, ale auto je zvenku ti??í. Navíc plasty hluk pohlcují.
..doufám, ?e jsi neutíkal k auto to celé rozebrat a zase slo?it??? :lol: :lol: :lol: .. nebo si nezajel do Alp couvnout :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: tentokrát ne Pepo :D Venku u? je tma a GP u? v gará?i hajá :wink:

Napsal: stř zář 12, 2007 20:12
od Pepa B.
to Jarou?: ..stejně, první sníh, a jde? to vyzku?et, tak se alespoň přiznej :lol: :lol: .. jinak, jsem rozhodnutej pro ten kryt také, po?lu Ti SZ, mám soukromej dotaz.. :wink:

Napsal: stř zář 12, 2007 20:12
od nal
riesime nieco neriesitelne. ak auto preslo cestu, co i ked je na nej sneh, kryt logicky musel utlacit ten sneh, je tak?
a medzi krytom a motorom je dostatok priestoru.

skor co si myslim ja je to, ze kryt sa moze znicit na ceste v lese. ked idete do kopca. resp. (co sa mi uz na leone aj stalo), ked je vymol aj na klasickej ceste a vy on suchnete. to je realne...