Stránka 6 z 18
Napsal: pát zář 04, 2009 15:12
od 1nekros1
.bany píše:ja sem kupoval tady v tomhle e-shopu
http://www.highperformanceparts.cz/katalog/253-mgp
a do 3dnu sem je mel ne samka pac ty nemeli a dlouho mit nebudou jak tady pise kolega,rikali mesic ale MGP sou to sami takze tak,jinak sou ruzny redukce a da se to jakkoliv poskladat ne... a navic PVC trubky od odpadu dobre slouzi mel sem to na trech autech a poskladani jednoduchy,pak uz jen staci jedna hadice na konec k pripojeni sani a jeto,nastrik nejakou peknou barvou a kit jak hofado

za 300kč oproti 1300-a vej? nemluve o origu

diky moc konecne som si to niekde vedel vyskladat paradna stranka teraz som

lebo neviem ci filter objednat alebo repraciky do auta sakra

Napsal: pát zář 04, 2009 15:41
od .bany
to zalezi nate jestli ho chces ci ne ...

nejlepsi bude kdys das oboje ne!!!

Napsal: pát zář 04, 2009 18:38
od Macek
má to teda někdo spáchané na 1,4 16V?
Napsal: sob zář 05, 2009 8:26
od 1nekros1
.bany píše:to zalezi nate jestli ho chces ci ne ...

nejlepsi bude kdys das oboje ne!!!

jakoze tento rok budu obe to pokoj len asi vyriesim tie repraciky a potom sa pustim do sania.
GP a filtr.....
Napsal: ned zář 13, 2009 13:22
od AGiNiGA
U 16V:
- je to 51 mm u klapky a pak je prům. 57 mm, čili lze redukovat téměř na cokoliv, přikláním se k 70 mm na výstupu. Vyzkou?eno.
Napsal: ned bře 21, 2010 19:22
od Kolacok
Dnes som zmenil vzduchovy filter, na starom uz boli nejake pavucinky a co sa stalo - spotreba isla dole asi o 0,1-0,2L, a to som presiel len cca 12km, uvidim, co to spravi neskor.
Ma vyznam na JTD davat velky filter mimo airbox? Ten privod, co ma takmer 3/4 metra sa mi zda dlhy, uzky a vstup je prilis maly a rovno spod kapoty.
Co by to spravilo, keby sa vstup vzduchu presmeroval rovno od tej okrasnej mriezky, moze to fungovat s naporovym nasavanim?

alebo sa zadusi kvoli prevzdusneniu?

Napsal: ned bře 21, 2010 21:21
od Jirka
Copak motor se ti nezadusí, ale tim sportovnim filtrem takřka na 100% zkrátí? ?ivotnost váhy vzduchu, nárust výkonu bude tě?ko postřehnutelný jeto přece přeplnovaný motor stačí dávat ka?dých 30tis.km nový origo vzduchový filtr a jeto.
Napsal: pon bře 22, 2010 8:49
od Kriss
Nesohlasim, pokud si slovek oupi kvalitni bavlneny filtr (k&N, BMC, Green) tak urcite vaha vzduchu vydrzi. Spouta lidi dava na auta filtry za 500 atd. dale neni se pak cemu divit ze vaha jde do kytek.
Dalsi vec je za kvalitni bavlneny filtr KONUSOVY, je pro auto daleko lepsi. Umozni nasati vzduchu uplne jinak a mnohem vic. Cisteni je jednoduche a vydrzi daleko vic.
Je to prokazane firmami po celem svete.
PS: navic si to pak bude pekne odfukovat. PSSSST
Souhlas.....
Napsal: čtv bře 25, 2010 10:19
od AGiNiGA
Souhlasím s Kriss-em

, auto má navíc "kouzelný" zvuk (tady zále?í na pou?itém filtru - Pipecross, BMC, KN, Green, Raid). ?ádný z nich není levnou náhra?kou (tímto se omlouvám POLSKÝM VÝROBCŮM).
Napsal: stř bře 31, 2010 11:58
od Kolacok
Po 1,5 tyzdni ma radost z noveho filtra presla a objavil sa jeden maly problem. Mensia spotreba bol asi len psychologicky dojem z radosti z vymeny, mozno je to ozaj o nieco nizsie.
Problem je v tom, ze auto je opat viac lenive a kym zapne turbo, ledva sa to hybe, do 1500ot. akoby sa dusilo (ale necuka). Je uplne jedno, ci je 1/5 pedala plynu alebo plny, hybe sa rovnako az do cca 1700ot., kedy sa to pomaly zobudza, turbo toci poriadne od 2000ot., vtedy to ide ako ma. Taktiez sa predlzila reakcia na plynovy pedal, trva asi 1sek, kym pride zaber po stlaceni.
Utesnil som dookola prednu kapotu, tzn. zhora cez skary uz pod nu nefuka, tak neviem, ci je to tym alebo odchadza vaha vzduchu.
Nasavacia hadica je blizko prednej skary kapoty.
Su tam 2 vylisky na pripojenie hadice, zapojene je to len na 1.
Ma niekto napad, cim to prirobit z druheho otvoru k tej hadici, nech to moze lepsie "dychat" alebo su hotove plastove vylisky pre niektore motorizacie GP, ktore pouzivaju obe diery nasavania?
Bola by to lacnejsia alternativa namiesto velkeho externeho filtra.
Napsal: stř bře 31, 2010 21:16
od Jirka
S největ?í pravdepodobností ti odchází váha vzduchu, to se začíná projevovat malým tahem od spoda a bude se to postupně zhor?ovat.
Napsal: stř bře 31, 2010 22:30
od Davids
Kolacok píše:Po 1,5 tyzdni ma radost z noveho filtra presla a objavil sa jeden maly problem. Mensia spotreba bol asi len psychologicky dojem z radosti z vymeny, mozno je to ozaj o nieco nizsie.
Problem je v tom, ze auto je opat viac lenive a kym zapne turbo, ledva sa to hybe, do 1500ot. akoby sa dusilo (ale necuka). Je uplne jedno, ci je 1/5 pedala plynu alebo plny, hybe sa rovnako az do cca 1700ot., kedy sa to pomaly zobudza, turbo toci poriadne od 2000ot., vtedy to ide ako ma. Taktiez sa predlzila reakcia na plynovy pedal, trva asi 1sek, kym pride zaber po stlaceni.
Utesnil som dookola prednu kapotu, tzn. zhora cez skary uz pod nu nefuka, tak neviem, ci je to tym alebo odchadza vaha vzduchu.
Nasavacia hadica je blizko prednej skary kapoty.
Su tam 2 vylisky na pripojenie hadice, zapojene je to len na 1.
Ma niekto napad, cim to prirobit z druheho otvoru k tej hadici, nech to moze lepsie "dychat" alebo su hotove plastove vylisky pre niektore motorizacie GP, ktore pouzivaju obe diery nasavania?
Bola by to lacnejsia alternativa namiesto velkeho externeho filtra.
dela mi to uplne to same...akorat ja mam jeste jako bonus "turbo efekt" ve 3000 otackach jako by motor nabiral druhy dech, ale i prekroceni 3200 otacek zase vydechne

Napsal: ned kvě 09, 2010 11:56
od milhaus
nevím jestli to někdo nemá..........klasický filtr jsem dal pryč, udělal jsem si těsnění místo toho filtru a je to.....spotřeba mi jde dolů a mám trochu lep?í odpich...........filtr stál cca 500 Kč
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: ned kvě 09, 2010 12:26
od Kolacok
Uvazoval som nad niecim takym
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K-N-Air- ... ccessories
KN bavlneny filter namiesto originalneho papieroveho alebo je potom na vyber toto, siska KN
http://cgi.ebay.com/K-N-57i-INDUCTION-K ... 483514bec0
len to uz je dost drahe.
Milhaus, ty mas tam KN filter? aspon podla farby tak vyzera, ale cenou neodpoveda.
Napsal: ned kvě 09, 2010 12:38
od milhaus
Ne to není KN je to neoriginál z autoburzy, ale já myslím, ?e to je nastejno.Mám to tam zatím týden, ale spotřeba se projevila hned.I ten zvuk je paráda.......Jen musím vyře?it něco at mi to nesaje teplo od motoru.