Stránka 6 z 14
Napsal: stř srp 24, 2011 14:17
od Jarouš
Kolik na tom má? najeto? Přední ramena u? ani nepamatují barvu... Jinak má? je?tě ustřinuté lízátko pod nárazníkem.
PS: A? bude? regenerovat to KN, tak impregnačního oleje s mírou. Jinak má? za chvilku zasranou váhu vzduchu.
Napsal: stř srp 24, 2011 14:40
od RP72
Jarou? píše:Kolik na tom má? najeto? Přední ramena u? ani nepamatují barvu... Jinak má? je?tě ustřinuté lízátko pod nárazníkem.
PS: A? bude? regenerovat to KN, tak impregnačního oleje s mírou. Jinak má? za chvilku zasranou váhu vzduchu.
Díky - jen to pak nastříkám aby se bavlna zabarvila - více je zbytečné a jak pí?e?, zasral bych si váhu vzduchu.
Právě proto jsem si ho pořádně prohlídl, kdy? jsem jej vybalil a? vím jak má vypadat
Jinak mám najeto přes 80 000km. Na spodek jsem se u? díval,?e by se to hodilo ponatírat
Uvidím, mo?ná je?tě letos nebo a? na jaře - raději bych do zimy! - Máte nějakou vhodnou, odolnou barvu či něco jiného na natření, z čím jsi spokojen???
A jaké lízátko pod nárazníkem má? na mysli? Ten trojůhelník plastový? Ten je zatím jen nasazený a neza?roubovaný - je tam jeden ?roubek přichycený k podběhu. Jinak nevím jaké lízátko má? na mysli

Napsal: stř srp 24, 2011 14:58
od Dušan
RP72 píše:A jaké lízátko pod nárazníkem má? na mysli? Ten trojůhelník plastový? Ten je zatím jen nasazený a neza?roubovaný - je tam jeden ?roubek přichycený k podběhu. Jinak nevím jaké lízátko má? na mysli

Takový svislý "spoiler" pod motorem
Napsal: stř srp 24, 2011 15:00
od RP72
Du?an píše:RP72 píše:A jaké lízátko pod nárazníkem má? na mysli? Ten trojůhelník plastový? Ten je zatím jen nasazený a neza?roubovaný - je tam jeden ?roubek přichycený k podběhu. Jinak nevím jaké lízátko má? na mysli

Takový svislý "spoiler" pod motorem
Hmmmm, tak nic tam nebylo, ale je to mo?né...budu se muset podívat na jiné auto co ho má, jak to vypadá a kde je.
Kdy? by měl někdo fotku rád mrknu!!!- DÍKY

Napsal: stř srp 24, 2011 19:07
od Jarouš
RP72 píše:Du?an píše:RP72 píše:A jaké lízátko pod nárazníkem má? na mysli? Ten trojůhelník plastový? Ten je zatím jen nasazený a neza?roubovaný - je tam jeden ?roubek přichycený k podběhu. Jinak nevím jaké lízátko má? na mysli

Takový svislý "spoiler" pod motorem
Hmmmm, tak nic tam nebylo, ale je to mo?né...budu se muset podívat na jiné auto co ho má, jak to vypadá a kde je.
Kdy? by měl někdo fotku rád mrknu!!!- DÍKY


Napsal: stř srp 24, 2011 19:29
od RP72
Jarou? píše:RP72 píše:Du?an píše:
Takový svislý "spoiler" pod motorem
Hmmmm, tak nic tam nebylo, ale je to mo?né...budu se muset podívat na jiné auto co ho má, jak to vypadá a kde je.
Kdy? by měl někdo fotku rád mrknu!!!- DÍKY


Aha, tak od toho je tam ten zbytek černého plastu

On je ale jen tak nastřelený ,,koníkama,,.
To se dá kouput zvlá??? Hledal jsem to a nikde to nenabízejí.
Díky za fotoukázku Jarku

Napsal: stř srp 24, 2011 20:10
od Jarouš
Nemá? za co. Myslím, ?e se to normálně dělá. Má to v podstatě varovnou funkci při parkování k obrubníku. Kdy? u? sly?í? drhnutí, tak dál ne.

Napsal: stř srp 24, 2011 20:35
od RP72
Jarou? píše:Nemá? za co. Myslím, ?e se to normálně dělá. Má to v podstatě varovnou funkci při parkování k obrubníku. Kdy? u? sly?í? drhnutí, tak dál ne.

Aha, dal?í střípek do mozaiky poznávání GP. Je?tě jednou děkuji!
Napsal: stř srp 24, 2011 22:12
od Dušan
Jarou? píše:Nemá? za co. Myslím, ?e se to normálně dělá. Má to v podstatě varovnou funkci při parkování k obrubníku. Kdy? u? sly?í? drhnutí, tak dál ne.

Podle mě to jistě varovnou funkci přímo nemá, ale je to kvůli usměrnění vzduchu s bordelem, aby to tak nelítalo do motorového prostoru
Napsal: stř srp 24, 2011 22:16
od Jarouš
Du?an píše:Jarou? píše:Nemá? za co. Myslím, ?e se to normálně dělá. Má to v podstatě varovnou funkci při parkování k obrubníku. Kdy? u? sly?í? drhnutí, tak dál ne.

Podle mě to jistě varovnou funkci přímo nemá, ale je to kvůli usměrnění vzduchu s bordelem, aby to tak nelítalo do motorového prostoru
Na ochranu proti bordelu slou?í kryt pod motor.

Napsal: stř srp 24, 2011 22:37
od Honzus
Já bych řekl, ?e je to prostě deflektor... slou?í to ke směřování toku vzduchu, obvykle to optimalizuje chlazení, na abarthu jsou deflektory i před předními koly /viz obrázek), tam to zase sni?uje odpor vzduchu....

Napsal: čtv srp 25, 2011 9:19
od Dušan
Honzus píše:Já bych řekl, ?e je to prostě deflektor... slou?í to ke směřování toku vzduchu,
Přesně tak, jarou?i jsi mimo
Napsal: čtv srp 25, 2011 9:57
od Jarouš
Ty prodlou?ené packy předních podběhů má i grande. Extra markantní velikost to má na novém mondeu, tam je to jak lopata na písek

A slou?í to minimalizaci tvorby vodní mlhy od kol při jízdě v de?ti.
S chlazením nemá to lízátko pod nárazníkem nic společného, deflektory náběhu vzduchu na chladič jsou kolem něj. Brzdy mají taky svůj ?tít s náběhem pro chladicí vzduch.
Ano, souhlasím s tím, ?e to ovlivňuje i tok vzduchu pod autem. Ale s ohledem na tvar o umístění lízátka to ten proud vzduchu pod autem pouze rozvíří a o nějakém usměrnění asi nemů?e být řeč.
Napsal: čtv srp 25, 2011 10:54
od Honzus
Jarou?i, jsou to pravdu aerodynamické prvky,
před koly rozhodně není hlavní funkcí minimalizace tvorby vodní mlhy, od toho máme zástěrky, ale naopak jsou to prvky, které pomáhají "řezat" vzduch nerotující součástkou (pneumatikou), čím? pádem dochází ke sní?ení Cx, čím? dochází ke sní?ení spotřeby, tolik k deflektorům před koly....
Podobnou funkci má i přední deflektor, ře?e vzduch homogenní (rovnou) plochou a směřuje ho ní? pod auto, vzduch tak není "rozřezáván" členitým spodkem motoru (výfuk, olejová vana, převodovka) a je tak polo?en základ k lep?ímu obtékání spodku jako celku...
funkce parkovací je opravdu jen sci-fi

Napsal: čtv srp 25, 2011 11:14
od Jarouš
OK, hádat se nebudu

Jen příle?itostně vlez pod auto a mrkni na konstrukci a umístění těch "aerodynamických" prvků.
Já na lízátko parkuju, pro dokonalé obtékání vzduchu pod motorem mám komplet krytí.
